بهترین زمان سرویس کولر گازی

شما میتوانید بهترین زمان سرویس کولر گازی را در سایت کاراسان مطالعه کنید.

بهترین زمان سرویس کولر گازی

سرویس و نگهداری مداوم و به موقع کولرهای گازی باعث صرفه جویی در هزینه ها می شود. کارشناسان پیشنهاد می کنند سالی یکبار برای سرویس کولر گازی خود اقدام نمایید. بهترین زمان برای سرویس کولر گازی ، فصل بهار است. با این حال برای اطمینان از کارکرد صحیح و کارآمد کولر خود ، باید یک سری کارها را به صورت مداوم و روزمره انجام دهید.

همانند تعمیر و نگهداری خودرو ، سرویس به موقع کولر گازی نیز برای جلوگیری از وقوع پیش آمدهای دیگر بسیار حائز اهمیت است. توجه داشته باشید که زمان سرویس کولر گازی توسط اکثر شرکت های خدماتی تعیین می گردد ، اما سطح خدمات هر یک متفاوت خواهد بود. به طور کلی تکنسین ها باید چک لیستی برای بررسی ، آزمایش ، تست ، تمیز کردن و تطبیق سیستم های سرمایشی و یا گرمایشی بسته به بهترین زمان برای سرویس کولر گازی تعیین کنند. این سطح از نگهداری فراتر از کارهای ساده ای مانند تغییر فیلتر هوا یا اطمینان از وجود واحد فضای باز شما بدون مانع است که شما باید هر چند ماه یکبار انجام دهید.

در تعمیرگاه کارآسان تعمیر اسپیلت در غرب تهران ، تعمیرات اسپیلت در شرق تهران ، تعمیر اسپیلت در شمال تهران و تعمیر اسپیلت در جنوب تهران توسط تعمیرکار حرفه ای کولر گازی اسپیلت صورت می پذیرد.

بهترین زمان سرویس کولر گازی
بهترین زمان سرویس کولر گازی

اگر کولر گازی نو خریداری کردید و احتیاج به نصاب کولر گازی داشتید و یا می خواهید کولر گازی خود را جابجایی کنید

ما بعنوان نمایندگی کولرگازی سامسونگ، نمایندگی کولرگازی جنرال و … این کار را به بهترین شکل ممکن برای شما انجام خواهیم داد.


بیشتر بخوانید :

تعمیر کولر گازی

نمایندگی کولرگازی جنرال در صادقیه

نمایندگی کولرگازی جنرال در هفت تیر 


 

بهترین زمان برای سرویس کولر گازی چه موقعی است ؟

کلید بهبود عملکرد سیستم های اسپلیت ، تعمیر و نگهداری کاملا به موقع است. به اصطلاح می خواهید همه چیز قبل از مسابقه بزرگ تنظیم شود. به همین دلیل بهترین زمان برای سرویس کولر گازی ” فصل بهار ” و ” فصل پاییز ” می باشد. در اوج فصل تابستان که دمای هوا به طور مرتب از 35 درجه سانتیگراد بالا می رود ، سیستم های تهویه هوا خراب می شوند. تکنسین ها در شرایط سخت تحت تعمیرات اضطراری زیر پمپ هستند و ممکن است سرویس کولر شما برای چند روز یا حتی هفته ها به تاخیر بیافتد. از این رو اگر کولرهای منزل و یا محیط کارتان را به موقع و قبل از گرم شدن و یا سرد شدن هوا سرویس کنید ، قطعا به مشکلی بر نخواهید خورد.

همان طور که احتمالا حدس زده اید ، مدت زمان سرویس کولر گازی قبل از زمانی است که به سیستم خود نیاز جدی دارید. بنابراین اگر صحبت از سیستم گرمایشی باشد ، قطعا زمان سرویس را باید برای پاییز برنامه ریزی کنید. بهترین زمان  سرویس کولر گازی ، اوایل بهار است. یک موضوع مهم دیگر در سرویس کولرها ، تناوب سرویس است.یکی از دلایل اهمیت این موضوع ، راحتی شماست. در طول سال های گذشته ، سیستم کنترل آب و هوا ناکارآمدتر شده و به دلیل فرسودگی و پارگی قطعات ، آن ها سریعا از بین می روند. از این رو سرویس به موقع آن امنیت شما را فراهم کرده و این موضوع در مورد سیستم های مبنی بر گاز صادق است.

نیاز یا عدم نیاز به سرویس کولرگازی

در ابتدا باید بررسی کنید که واحد تا چه اندازه محیط را خنک می کند و چه مقدار مبرد را می تواند نگه دارد. اگر واحد حاوی کمتر از سه کیلوگرم سرد کننده باشد ، نیازی به خدمات سرویس و نگهداری نیست. اگر سیستم تهویه شما مقدار بیشتری را نگه دارد ، قوانین زیر باید اعمال شوند :

  • 3 کیلوگرم مایع خنک کننده : سرویس و نگهداری سالانه
  • مبرد 30 کیلوگرم : واحد به سرویس 6 ماهه نیاز دارد
  • مبرد 300 کیلوگرم : واحد به سرویس 3 ماهه نیاز دارد

برای انجام هر گونه خدمات نصب ، تعمبر و سرویس کافیست با نمایندگی کولرگازی سامسونگ، نمایندگی کولرگازی جنرال و متخصصان ما در سایت کارآسان تماس بگیرید.


بیشتر بخوانید :

نمایندگی کولرگازی جنرال در نازی آباد

نمایندگی کولرگازی سامسونگ در شریعتی

تعمیر کولرگازی در کردان 


 

چگونه متوجه شویم کولر به سرویس نیاز دارد ؟

اگرچه سرویس و تعمیر و خدمات نگهداری کولرهای گازی و آبی کار آسانی نیست و باید حتما به متخصصین بسپارید ، اما باید اطلاعات کاملی از بهترین زمان برای سرویس کولر گازی داشته باشیم. حتی در صورت عدم وجود نقص قابل توجه ، پیشنهاد می کنیم حداقل سالی یکبار نسبت به سرویس کولر گازی اقدام نمایید تا اطمینان حاصل شود عملکرد آن ها در بهترین سطح است. در ادامه علائمی را برایتان شرح می دهیم که نشان دهنده مدت زمان سرویس کولر گازی می باشد :

  1. زمان زیادی طول می کشد تا کولر فضای اتاق را خنک کند ، سطح خنک کننده خیلی پایین است.
  2. اگر هزینه قبض کولر شما خیلی بالاست ، این بدین معناست که واحد به درستی نصب نشده و باید حتما بررسی گردد.
بهترین زمان سرویس کولر گازی
بهترین زمان سرویس کولر گازی

از مسائل دیگری که می توانید در جلوگیری از اتلاف انرژی از آن بهره ببرید سرویس کولر گازی و جلوگیری از تخریب دستگاه است.

تعمیر کولرگازی توسط کارشناسان مجرب تیم کاراسان مانع از صدمات دستگاه شده و در مجموع از بروزهرگونه اتلاف جلوگیری می نماید.


بیشتر بخوانید :

تعمیر کولرگازی

نمایندگی کولرگازی سامسونگ در بازار

نمایندگی کولرگازی سامسونگ در تهرانپارس


 

اهمیت سرویس به موقع کولرهای گازی 

اهمیت سرویس کولر گازی هرگز نباید نادیده گرفته شود. تعمیر و نگهداری به موقع بدین معناست که واحد چرخه معکوس شما در سخت ترین شرایط به طور مثبت کار می کند.اگر می خواهید طول عمر دستگاه خود را بالا ببرید ، لازم است مرتبا آن را بررسی نمایید. این کار فواید بسیار زیادی دارد از جمله :

  1. این کار عملکرد صحیح سیستم را تسهیل می کند. این موضوع در آب و هوای گرم نیز حائز اهمیت است.
  2. از بروز هرگونه مشکل جدی جلوگیری می کند.
  3. حفظ بهره وری و صرفه جویی در هزینه ها : با سرویس دهی منظم و توجه به سیستم گرمایشی و سرمایشی ، در هزینه صرفه جویی خواهید کرد. وقتی فیلترها مسدود می شوند ، هنوز سعی در مطابقت با استاندارد یک دستگاه جدید دارند. وقتی قطعات خراب می شوند سعی دارند به خوبی عملکرد داشته باشند ، اما با نیمی از ظرفیت! تمام آن انرژی اضافی برای عملکرد کمتر از حد ، در هزینه برق شما قابل رویت است. با گذشت زمان ، AC شما نیاز به انرژی اضافی برای عملکرد صحیح دارد. با سرویس منظم و مداوم ، شما راندمان را حفظ کرده و این به شما کمک می کند تا هزینه قبض برقتان کاهش یابد.

بیشتر بخوانید :

تعمیر اسپیلت

و تعمیر کولرگازی در کرج

تعمیر کولرگازی سامسونگ در جنت آباد


 

همچنین :

  1. حفظ محیط سالم : آیا تا به حال به آنچه در هوا شناور است فکر کرده اید ؟ گرد و خاک ، باکتری ، کثیفی و آشغال ، خز و چه کسی می داند چه چیزهای دیگری! این همان چیزی است که سیستم کولرگازی شما به خود جلب می کند. اما به لطف فیلترهای کارآمد هوا همه آن ذرات ناخوشایند حذف می شوند. با این حال اگر فیلتر کثیف باشد ، این فرآیند کارایی خود را از دست می دهد. این امر برای مبتلایان به آسم یا هر فرد حساس به مواد حساسیت زای موجود در هوا به طور بالقوه خطرناک است. به همین دلیل باید همیشه جهت سرویس و تمیز کردن فیلترها و کویل ها به موقع اقدام کنید تا همه بتوانند آزادانه نفس بکشند.
  2. سیستم گرمایش و سرمایش بلند مدت : یک سیستم کولر گازی که به موقع سرویس شده باشد ، 15 الی 20 سال عمر می کند. در حالی که محیط و عوامل خارجی غیرقابل کنترل شما بر طول عمر آن ها تاثیر می گذارد. از این رو اگر در بهترین زمان برای سرویس کولر گازی اقدامات لازم انجام شود ، طول عمر دستگاه افزایش می یابد. با داشتن قطعات متحرک فراوان و خطر آسیب های جدی ، تعمیر و نگهداری معمول به شما کمک می کند تا هرگونه نقص جزئی را برطرف کنید. اگر آنها بدون مراقبت رها شده بودند ، قطعا شما زودتر از زمان لازم باید به فکر جایگزین باشید.

 

مطالب مفید:

تعمیر کولر گازی ، تعمیر کولرگازی ، تعمیر اسپیلت ،  نمایندگی کولرگازی جنرال در صادقیه ، نمایندگی کولرگازی جنرال در هفت تیر  ، نمایندگی کولرگازی جنرال در نازی آباد ، نمایندگی کولرگازی سامسونگ ، نمایندگی کولرگازی سامسونگ در شریعتی  ، نمایندگی کولرگازی سامسونگ در بازار ، نمایندگی کولرگازی سامسونگ در تهرانپارس ، تعمیر کولرگازی در کرج ، تعمیر کولرگازی سامسونگ در جنت آباد ، تعمیر کولرگازی در جهانشهر ، تعمیر کولرگازی در کردان  تعمیر اسپیلت

۱۰ دیدگاه دربارهٔ «بهترین زمان سرویس کولر گازی»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

به بالای صفحه بردن