نمایندگی کولرگازی سامسونگ در شریعتی

نمایندگی کولرگازی سامسونگ شریعتی در سایت کارآسان به شرح می پردازیم

نمایندگی کولرگازی سامسونگ در شریعتی

هنگامی که اسپلیت سامسونگ شما دچار مسئله می گردد بایستی با یک نمایندگی مجاز و مرکزی کولرگازی سامسونگ تماس حاصل کنید. ما هر روز تعدادی مشتری جهت تعمیر کولر گازی سامسونگ داریم.

آنها که تماس می گیرند و از ما سوالاتی بر اساس اینکه، آیا اسپیلت سامسونگ قابلیت تعمیر دارد یا بایستی آن را تعویض کرد، پرسیده می شود. آیا شما به همین صورت فکر می کنید که کولرگازی امکان تعمیر ندارد؟ آیا تعمیرات اسپلیت سامسونگ امری ناگزیر هست؟

کارشناسان و تکنیسین های فنی نمایندگی تعمیرات کولرگازی سامسونگ، با بازدید اسپیلت یا همان کولر گازی سامسونگ، مشکل آن را بلافاصله شناسایی می کنند و تمامی سعی خود را برای حل مشکل انجام می دهند. به سود شما هست که مبادرت به تعمیرات کولر گازی سامسونگ خود نمائید؛ به علت اینکه هزینه ی تعویض و خرید نو آن، به میزان زیادی بالاتر است

یکی از قدرت نمایی های این شرکت بزرگ محصول کولر گازی سامسونگ در لوازم خانگی هست که دارای طراحی و کیفیت بالا می باشد. کولر های گازی به جهت راندمان بسیار بالا در سرمایش، گرمایش و تهویه هوا از مقبولیت بالایی برخوردارند. اگر در خانه خود از این وسیله استفاده می کنید و دچار آسیب و احتیاج به تعمیر دارد، با استفاده از شماره های موجود در سایت با نمایندگی کولرگازی سامسونگ در شریعتی تماس حاصل کنید تا کارشناسان به شما مشاوره، راهنمایی و در صورت نیاز به تعمیرکار، متخصص فنی مربوطه را بابت انجام خدمات سرویس، نصب و تعمیر به محل سکونت شما  اعزام کنند.

در تعمیرگاه کارآسان ( نمایندگی کولرگازی سامسونگ در شریعتی) تعمیر اسپیلت در غرب تهران ، تعمیرات اسپیلت در شرق تهران ، تعمیر اسپیلت در شمال تهران و تعمیر اسپیلت در جنوب تهران توسط تعمیرکار حرفه ای کولر گازی اسپیلت صورت می پذیرد.

"<yoastmark

مزیت های تماس با نمایندگی کولرگازی سامسونگ در شریعتی

از پر اهمیت ترین مزیت های تماس با نمایندگی کولرگازی سامسونگ در شریعتی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جوابگویی۲۴ ساعته
  • اعزام تعمیرکار در کمترین زمان از = تعمیرات سامسونگ
  • ارائه ضمانت برای تعمیر اسپیلت سامسونگ و استفاده از قطعات اورجینال
  • دارا بودن شعب مختلف در تهران

ما بعنوان نمایندگی کولرگازی سامسونگ، نمایندگی کولرگازی جنرال و … این کار را به بهترین شکل ممکن برای شما انجام خواهیم داد.

پشتیبانی نامحدود نمایندگی کولرگازی سامسونگ در شریعتی چه ویژگی هایی دارد؟

عمده ترین ویژگی های تعمیرکار اسپلیت سامسونگ :

فارغ التحصیل نمایندگی تعمیرات کارشناسی کولر گازی سامسونگ

دارا بودن دقت و سریع بودن

ماهر در تعمیرات تخصصی کولر گازی سامسونگ . خوش برخورد بودن

تحویل ضمانت نامه ی کتبی

از آن جهت که تعمیر اسپیلت سامسونگ امریست که احتیاج به تبحر و کارشناس دارد پیشنهاد می شود به هیچ وجه از افراد غیر کارشناس و نامربوط بابت تعمیرات اسپیلت سامسونگ خود درخواست امداد و درست کردن، تعمیرات نکنید؛ چرا که افزون بر تعمیر نشدن آن مجبور به پرداخت هزینه های زیادتری خواهید شد و بایستی از نمایندگی تعمیرات سامسونگ درخواست نمایید.

برای انجام هر گونه خدمات نصب ، تعمبر و سرویس کافیست با نمایندگی کولرگازی سامسونگ، نمایندگی کولرگازی جنرال و متخصصان ما در سایت کارآسان تماس بگیرید.


بیشتر بخوانید :

تعمیر کولر گازی در محل

نمایندگی کولرگازی جنرال در صادقیه

نمایندگی کولرگازی جنرال در هفت تیر 


 

تعمیر تخصصی توسط نمایندگی کولرگازی سامسونگ در شریعتی

نمایندگی کولرگازی سامسونگ در شریعتی ، این آسودگی را به شما می دهد که قطعات یدکی کاملا اصل و دارای ضمانت می باشد. کارآسان، دارای شعبات متعددی در تمامی مناطق تهران از جمله شمال تهران، شرق تهران، غرب تهران و در جنوب تهران می باشد. تکنسین های تعمیرگاه تعمیر اسپلیت سامسونگ، از دانش جدید و به روز شده دنیا در ارتباط با تعمیرات تمامی لوازم خانگی بهره مند هستند.

یکی از بهترین مارک های کولر گازی عرضه شده در بازار اسپیلت سامسونگ می باشد و

طرفداران خاص خود را دارد، اما به هر صورت بایستی سالانه سرویس گردد. سرویس کولر گازی سامسونگ خود را به تکنسین ها و تعمیرکاران حرفه ای ما در نمایندگی تعمیر کولرگازی سامسونگ بسپارید و دیگر نگرانی جهت کند شدن کارکرد دستگاه و ایرادات دیگر را نخواهید داشت

"<yoastmark

سرویس کولرگازی سامسونگ

از هنگامی که کولر گازی ساخته و روانه بازار شد، ارائه امکانات بهتری نسبت به کولر آبی داشت و به همین جهت دلیل استقبال مردم از این کالا گردید.

یکی از این امکانات تولید فضایی خنک تر نسبت به کولر آبی بود، همچنین برخی از مدل های این دستگاه فضا را هم گرم می کنند،

به این معنی که استفاده از آن در فصل گرما به عنوان دستگاه خنک کننده و در فصل سرما به عنوان دستگاه گرم کننده هست

با توجه به سابقه و رضایت مردم از برند سامسونگ، امروزه در اکثر خانه ها از کولرگازی سامسونگ استفاده می شود

از مسائل دیگری که می توانید در جلوگیری از اتلاف انرژی از آن بهره ببرید سرویس کولر گازی و جلوگیری از تخریب دستگاه است.

تعمیر کولرگازی توسط کارشناسان مجرب تیم کاراسان مانع از صدمات دستگاه شده و در مجموع از بروزهرگونه اتلاف جلوگیری می نماید.

نمایندگی کولرگازی سامسونگ در شریعتی

امکان دارد در حین استفاده ایرادات گوناگونی از کولر گازی سامسونگ ببینید که با سرویس کولرگازی سامسونگ برطرف می شود، اینک در کولر گازی علائم خرابی و وجود نقص چیست؟ یکی از علامت ها که ما را از وجود ایراد و مشکل در کولر گازی باخبر میکند، محیط خنک نمی باشد ؛ به طوری که دیگر کولر گازی محیط را مثل قبل خنک نمی کند (به چه دلیل کولر گازی سامسونگ خنک نمی کند؟)، در این حالت بایستی مشکل را بررسی و حل کنیم

در بعضی از موردها کولرگازی به همراه باد، مقداری آب هم به محیط پرتاب می کند،

این مورد نیز مثل تمامی موارد که سبب نقص کولرگازی می شود مهم است

و پیگیری نکردن این ایرادات موجب می شود تا کولر با صدمات جدی تری روبه رو شود

بعضی اوقات سروصداهایی از داخل کولرگازی در زمان استفاده به گوش می رسد که نگران کننده میتواند باشد

ولی برای هرکدام از مشکلات و ایرادات که برای کولرگازی پیش بیاید،

شما میتوانید به سهولت با تعمیرکار متخصص که در این زمینه فعالیت می کند در تماس باشید و از او برای رفع ایرادات و مسئله کولرگازی امداد بخواهید.

 


بیشتر بخوانید :

نمایندگی کولرگازی جنرال در نازی آباد

تعمیر کولرگازی در کردان 


مدل های کولر گازی سامسونگ

  • کولر گازی سامسونگ مدل ar25kss

کولر گازی سامسونگ مدل ar25kss از نوع اینورتر می باشد و در مناطق با رطوبت بالا و یا متوسط عملکرد خوبی را از خود نشان داده است.

این مدل از سری کولر گازی های سامسونگ در رده انرژی سطح a  قرار دارند که از کیفیت سرمایش و گرمایش خوبی برخوردارند.این نوع مدل از کولر گازی سامسونگ در رنگ سفید به تولید رسیده است.

اگر بخواهیم ویژگی های کولر گازی مدل ar25kss را نام ببریم می توانیم به مواردی مثل:easy filter  نام برد که باعث تمیز کردن آسان فیلتر می شود.

 

  • کولر گازی سامسونگ مدل ar10msfhe

این نوع کولر گازی که دارای مصرف بهینه می باشد نیز قابلیت سرمایشی و گرمایشی را فراهم می نماید.این کولر گازی دارای ویژگی هایی همچون:سیستم شست و شوی خودکار  اواپراتو،محافظ کمپرسور و برد در مقابل نوسانات برق،سیستم صرفه جویی در مصرف انرژی،سیستم اینورتر و سیستم fast coling می باشد.

  • کولر گازی سامسونگ مدل af50ms

این نوع کولر گازی از کولر گازی های ایستاده و قدرت خنک کنندگی 48 هزار btu می باشد.استفاده از این کولر گازی موجب سرمایش مناسب در فضای منزل شما شده و دارای قدرت خنک کنندگی بالایی می باشد.

این دستگاه دارای ویژگی های سیستم صرفه جویی،حالت خواب عمیق و خنک کنندگی چند جهته می باشد.

 

 

منبع ایرادات عمده کولرگازی و راه حل آن

اگر کولر گازی روشن نشد :

احتمال اول عدم برق رسانی مناسب به کولر گازی است. سیم ها ، پریز ها ، سه راهی و … را بررسی کنید. اگر برق به کولر نرسد فرآیند خنک سازی و… نمی تواند انجام شود در نتیجه کولر گازی کار نمی کند. اگر در برق رسانی مشکلی وجود نداشت ، ممکن است دستگاه سوخته باشد.

اگر کولر گازی باد گرم می داد :

در ابتدا شارژ کولر گازی را چک کنید که تمام نشده‌باشد سپس خراب شدن برد الکترونیکی و کارکرد کمپرسور را بررسی کنید. اگر مشکلی در کارکرد موارد قبل نبود ، درجه کنترل ممکن است خراب باشد. در صورتی که درجه دستگاه به اشتباه تنظیم شد ، باید کولر روی درجه مناسب دوباره تنظیم شود.

اگر کولر گازی حین کار صدای ناهنجار ایجاد می کرد :

معمولا صدای تولید شده توسط کولر ناشی از یکی از قطعات مربوط به فن می باشد. پروانه فن یا بلیور فن اگر خراب شوند ، حین استفاده و کار صدای غیر عادی ایجاد می شود.

اگر کولر گازی آب می داد :

ابتدا حوضچه را چک کنید که شکسته‌یا سوراخ نشده‌باشد. شلنگ نیز اگر بگیرد یا سوراخ شده‌باشد آب نشت می کند. کم شدن گاز کولر گازی و یا برفک زدن اپراتور نیز می تواند باعث این ایراد شود.

اگر میزان سرمای تولیدشده کم شده‌است :

لاستیک های لرزه گیر کمپرسور در صورت خرابی این مشکل را به وجود می آورند. در این صورت گاز کولر باید چک شود. ممکن است میزان گاز کولر کم شود یا مخزن گاز دچار نشتی یا شکست شده‌باشد. علاوه بر این مورد ، کثیف شدن و گرفتکی لوله ها و آلوده شدن اپراتور نیز سرمای کولر را کاهش می دهند.

در صورت بروز هر یک از موارد گفته‌شده یا مشکلات دیگر برای کولر گازی بهتر است با تعمیرکاران متخصص و ماهر جهت بررسی ، تعمیر و تعویض قطعات تماس حاصل فرمایید.

نمایندگی کولرگازی سامسونگ در شریعتی


بیشر بخوانید :

تعمیر پکیج در تجریش

نمایندگی پکیج بوتان در صادقیه

تعمیر پکیج در کردان


 

دسته بندی کولر های گازی

1- پنجره ای :

این دسته معمولا در ساختمان های مسکونی آپارتمانی مورد استفاده قرار می گیرند. بی شک این کولر ها را روی پنجره بسیاری از ساختمان ها دیده اید. زیرا  محل نصب آن ها باید به صورتی باشد که در معرض هوای آزاد قرار بگیرند. به همین خاطر در قاب پنجره های خانگی نصب می شوند. با نصب روی پنجره ، در حالی که بخش بیرونی در هوای آزاد قرارگرفته است ،  بخش درونی کولر عمل خنک سازی مکان را انجام خواهد داد.

2- ایستاده :

از کولرهای ایستاده بیشتر در سالن های ورزشی، سالن های مساجد و فضاهای گسترده استفاده می شود.  این کولرها به صورت یونیت های دوگانه طراحی می شوند. برای نصب آن ها ، دستگاه را در مکان مشخصی قرارداده و با کمک لوله ها دستگاه به فضای بیرون مرتبط می شود. کار این لوله این است که گرمای تولیدشده در موتور کولر را به بیرون منتقل می کند.

3- پرتابل :

این کولرها قابلیت جا به جایی دارند. پس برای  زمانی که بخواهید از یک کولر به صورت موقت استفاده کنید، بهترین گزینه  هستند. کارایی این کولر ها از سایر دسته ها کمتر است ولی به دلیل قابلیت جابه جایی و استفاده در مکان های مختلف طرفداران و خریداران زیادی دارند.

4- اسپلیت ها و داکت اسپلیت ها:

این سیستم ها به صورت دو تکه طراحی می شوند. یونیت خارجی در بیرون از ساختمان نصب می شود و یونیت داخلی در سقف ساختمان یا روی دیوارها نصب می گردد. ارتباط بین دو بخش کولر به کمک یک خط لوله انجام می گیرد. داکت اسپلیت ها نیز از جمله سیستم های تهویه مطبوع مرکزی به حساب می آیند. به این شکل که یک یونیت داخلی مرکزی برای دستگاه تعریف می شود و سپس این یونیت به کمک کانال کشی و نصب دریچه های مجزا کار خنک سازی فضاهای متعدد را انجام می دهد.

 

لیست کدهای خطا در کولری گازی سامسونگ

اگر با کدهای خطا و معنیشان در کولر گازی سامسونگ آشنا باشید . این شناخت شما را  در کار شناسایی خرابی ،  پیدا کردن منابع آن ها و تعمیر کولر گازی سامسونگ ، یاری خواهد کرد. در ادامه به معرفی هر کدام می پردازیم

کد خطا  E 464 ←  وجود جریان اضافی

کد خطا  E 461 ← کمپرسور روشن نمی ‌شود .

کدخطا  E 473 ← کمپرسور مسدودشده است .

کد خطا  E 466 ← خطای ولتاژ ماژول کارت DC ایجادشده است.

کد خطا  E 221 ← سنسور دمای بیرونی مشکل دارد .

کدخطا  E 416 ← وجود  گرمایش بیش از حد

کد خطا  E 251 ← اشکال در سنسور دما است .

کد خطا  E 468 ← مشکل در سنسور جریان الکتریکی

کدخطا   E 465 ← خطای کمپرسور است .

کد خطا   E 237 ← مشکل در سیم پیچی سنسور دما است .

کد خطا   E 202 ← زمان ارتباط ( یک دقیقه) منقض شد .

کدخطا  E 458 ←  ایراد در فن

کد خطا   E 471← وجود ایراد در OTP

کد خطا   E 467 ← خطای چرخش کمپرسور

کدخطا   E 440← خطای عملکرد ( کم )

کد خطا   E 441← خطای عملکرد ( بالا )

کد خطا   E 469← خطای ارتباط DC سنسور ولتاژ وجود دارد .

کدخطا  E 462 ← خطای I_Trip / جریان بیش از حد PFC

کد خطا   E 554← نشتی گاز مبرد وجود دارد .

کد خطا  E 472 ← مشکلی در صفر ولتاژ AC وجود دارد.

کدخطا   E 556 ← خازن درست نیست  .

کد خطا   E 121← سنسور دمای هوا داخلی قطع یا بسته‌شده است.

کد خطا   E 122← سنسور دمای اواپراتور قطع یا بسته‌شده است.

کدخطا   E 154← طول زمان ارتباط (یک دقیقه) بیشترشده است .

کد خطا   E 101← طول  زمان ارتباط (یک دقیقه) بیشترشده است .

کد خطا   E 186← خطای MPI

چشمک زدن همه نشانگرها ← خطای EEPROM (حافظه دائمی)

نمایندگی کولرگازی سامسونگ در شریعتی

 


بیشتر بخوانید :

تعمیر کولرگازی

نمایندگی کولرگازی سامسونگ در بازار

نمایندگی کولرگازی سامسونگ در تهرانپارس


 

قطعات کولر گازی سامسونگ

کولر گازی سامسونگ ممکن است به دلایل مختلفی خراب شود . این خرابی ممکن است ناشی از ایراد در هر یک از قطعات تشکیل‌دهنده کولر گازی باشد . در صورتی که با قطعات مختلف و نحوه عملکرد و تاثیر گذاری آن ها در فرآیند کاری کولر گازی آشنا باشید . در صورت خرابی خیلی راحت تر می توانید منبع ایراد را پیدا کنید و به تعمیر کولر گازی بپردازید. قطعات موجود در سیستم کولر گازی سامسونگ به دو دسته کلی مکانیکی و الکترونیکی تقسیم می شوند.

قطعات مکانیکی کولر گازی به شرح زیر می باشند :

1- کمپرسور

کمپرسور را می توان  از اصلی ترین قطعات کولر سامسونگ دانست و با وجود کمپرسور است که  فرآیند خنک سازی امکان پذیر می شود.  این قطعه که همان موتور دستگاه می باشد وظیفه دارد گاز مبرد را با سیتم مکش خود به سمت کندانسور هدایت کند. کمپرسور ها انواع مختلفی دارند که با توجه به نوع آن ها نحوه افزایش فشار متفاوت خواهد بود.

2- کندانسور

سیستم کندانسور در پنل خارجی قرار می گیرد . کمپرسور پس از دریافت گاز مبرد از اوپراتور ، این گاز را با افزایش فشار به سمت کندانسور هدایت می کند . کندانسور گرمای موجود را حین سرمایش جذب می کند و پس از آن این گرما را به محیط بیرونی منتقل می کند.  این قطعه  از  تعدادی صفحات آلمینیومی و لوله های مسی تشکیل می شود.

3- اواپراتور

هوای درون اتاق  از سمت فوقانی پنل کولر گازی سامسونگ وارد اوپراتور می شود . هوای واردشده توسط اوپراتور دستگاه  به سمت کمپرسور منتقل خواهد شد.

4- لوله مویی

لوله مویی لوله ای بسیار نازک است که در آن گاز مبرد فشرده می شود . این فشردگی باعث می شود که گاز خنک شود و هوای سرد از طریق کولر گازی  وارد محیط شود .

قطعات الکتریکی کولر گازی نیز به شرح زیر هستند :

1- الکتروموتور فن

در کولر گازی وسیله ای با عنوان  فن وجود دارد . این فن های داخلی و فن های خارجی برای چرخش نیاز به نیرو دارند. تامین نیروی مورد نیاز برای چرخش فن ها توسط الکترو موتور فن کولر گازی تامین می شود.

2- برد الکترونیکی

برد به سنسور ها و ترموستات ها وصل می باشد برد با توجه به اطلاعاتی که از این قطعات دریافت می کند ، دستور می دهد که کارکرد کولرگازی به چه صورت باشد .کنترل فرآیند ها توسط برد الکترونیکی انجام می شود.

3- اور لود( فیوز اتوماتیک )

این فیوز حرارتی هنگامی که از سمت برد فرمان و  اخطارهایی مانند  تغییر جریان برق یا افزایش دمای کمپرسور ایجاد می شود ، برق قسمت مورد نظر را قطع می کند تا از خطرات موجود جلوگیری شود.  سلامت این قطعه برای حفظ ایمنی حائز اهمیت است  .

4- سنسور

وقتی دما غیر از حالت مورد نظر باشد ، سنسور این تغییر را به برد فرمان اعلام می کند و هنگامی که دما به حد لازم رسید با فرمانی دیگر کارکرد کولر به حداقل دور خود می رسد . بدین صورت همواره دمای محیط در حالت مطلوب باقی می ماند.با استفاده از سنسور ، تنظیم دما به صورت اتوماتیک انجام می شود و راندمان مصرف انرژی نیز بسیار به صرفه تر خواهد بود.

 

راه های افزایش طول عمر  کولر گازی

1- بررسی کابل های برق : اگر کولر گازی بعد از روشن شدن مدام خاموش و روشن می شود مشکل از سیم کشی نادرست است و  این ایراد هرچه زودتر باید بررسی و تصحیح شود. در صورت عدم بررسی امکان آتش سوزی در محل وجود دارد.

2- عدم استفاده تمام وقت : هر گز به طور 24 ساعته دستگاه روشن باشد . این کار باعث کم شدن کارایی کولر خواهد شد.

3-  تعویض فن کولر گازی : بهتر است هر ۶ ماه یکبار فن های کولر گازی چک شود.  در صورت وجود مشکل در فن داخلی ، فیلتر هوا و یا کویل اپراتور باید به رفع مشکل پرداخت .

4- بررسی نشتی کولر گازی : در صورت نشتی از داخل ، می توان با رفع گرفتگی مسیر آب یا گاهی تعویض پمپ مشکل را حل کرد. و در صورت نشتی از بیرون ، یخ زدن هوای سرد ، وجود گودال آب زیر کندانسور و یا فیلتر گازی کولر چک شود.

5-. بستن پنجره ها حین استفاده از کولر : علاوه بر بسته بودن پنجره ها برای جلوگیری از ورود هوای گرم به محیط ، لازم است پس از خنک شدن محل ، کولر را خاموش کنید.

ادامه

6- رعایت فاصله کندانسور : جلو و عقب کندانسور حداقل باید یک متر فاصله داشته باشد. عدم رعایت این فاصله باعث ایجاد آسیب شدید به کمپرسور کولر گازی می شود.

7- تمیز کردن فیلتر هوا : کثیف شدن فیلتر هوای کولر  باعث آسیب رسوندن به آمپر و کمپرسور میشود. . بهتر است سی روز یکبار فیلتر هوا را تمیز کنید.

8-  عدم استفاده هم زمان از کولر گازی و کولر آبی : کولر آبی باعث ایجاد رطوبت در هوا می شود اما کولر گازی رطوبت هوا را می گیرد. اگر این دو دستگاه همزمان روشن باشند ، کولر گازی آسیب می بیند.

9- شارژ کردن به موقع کولر : بهتر است هر سال قبل  از استفاده ، گاز کولر چک شود. در صورت کم شدن باید کولر شارژ شود.

 


بیشتر بخوانید :

تعمیر اسپیلت

و تعمیر کولرگازی در کرج

تعمیر کولرگازی سامسونگ در جنت آباد


 

هزینه نمایندگی کولرگازی سامسونگ در شریعتی

این خدمات قیمت واحدی ندارند و به عوامل مختلفی وابسته اند . قطعات تعمیر و تعویض‌شده ریال میزان خدمت و تخصص مورد نیاز و زمانی که صرف می شود ، همگی در این امر تاثیرگذار هستند . هزینه ایاب و ذهاب تعمیرکار نیز باید محاسبه شود که به دلیل وجود شعب مختلف در کاراسان ، نزدیک ترین تعمیرکار تعمیر کولرگازی به محل شما اعزام می شود و هزینه ها کاهش خواهد یافت .

 

سوالات متداول

 

 

تعمیرات کاراسان چه مناطقی را پوشش می دهند ؟

در هر کجای تهران و کرج که هستید برای تمام کارهای تعمیر و نگهداری تاسیسات و تعمیرات انواع لوازم خانگی می توانید با ما تماس بگیرید. ما نزدیک‌ترین تعمیرکار را به محل شما اعزام می کنیم.

فواصل کندانسور باید چه مقدار باشد ؟

جلو و عقب کندانسور حداقل باید یک متر فاصله داشته باشد. عدم رعایت این فاصله باعث ایجاد آسیب شدید به کمپرسور کولر گازی می شود.

چرا کولر گازی آب می دهد ؟

ابتدا حوضچه را چک کنید که شکسته‌یا سوراخ نشده‌باشد. شلنگ نیز اگر بگیرد یا سوراخ شده‌باشد آب نشت می کند. کم شدن گاز کولر گازی و یا برفک زدن اپراتور نیز می تواند باعث این ایراد شود.

دلیل ایجاد صدای ناهنجار کولرگازی سامسونگ حین کار چیست ؟

معمولا صدای تولید شده توسط کولر ناشی از یکی از قطعات مربوط به فن می باشد. پروانه فن یا بلیور فن اگر خراب شوند ، حین استفاده و کار صدای غیر عادی ایجاد می شود.

 

۸ دیدگاه دربارهٔ «نمایندگی کولرگازی سامسونگ در شریعتی»

  1. کولر گازی سامسونگ خودتون رو به کاراسان بسپارید
    .از اعتماد به تیم حرفه ای کاراسان واقعا خوشحالم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

به بالای صفحه بردن