تعمیرپکیج در جیحون

تعمیرپکیج در جیحون در سایت کاراسان را مورد برسی قرار میدهیم

تعمیرپکیج در جیحون

در گذشته برای گرمایش منازل به جای شوفاژ و رادیاتور از موتورخانه استفاده می کردند که به دلیل هزینه های بالایی که برای نگه داری وجود دارد، باعث اشغال محیط می شود.

اما امروزه برای استفاده از شوفاژ یا رادیاتور از پکیج استفاده می شود که یک سیستم گرمایشی است که مانند آبگرمکن کار میکند و نقش موتورخانه را هم دارد.

از پکیج های دیواری که در انواع برند ها ارائه می شود تعمیرپکیج در جیحون برای گرمایش شوفاژ ها، فن کوئل ها، رادیاتور قرنیزی، گرما از کف و کلا برای گرم نگه داشتن آب و محیط استفاده می شود.

ما در تیم کاراسان تعمیرکاران آموزش دیده و بامهارت در زمینه تعمیر تخصصی پکیج در محل با انواع برندها

اعم از پکیج بوتان ، پکیج ایران رادیاتور ، پکیج ایساتیس و … را استخدام کرده ایم تا شما با خیال راحت متخصص سرویس پکیج خود را بیابید.

 


بیشتر بخوانید :

تعمیر پکیج در تجریش

نمایندگی پکیج بوتان در صادقیه

تعمیر پکیج در کردان


 

تعمیرپکیج در جیحون

پکیج دستگاهی است که می تواند آب گرم بهداشتی (مصرفی) مانند آبگرم دوش، دستشویی، آشپزخانه و همچنین آب داغ گرمایشی مانند آبگرم رادیاتور،

فن کوئل، سیستم گرمایش از کف را تامین نماید. بطور کلی میتوان گفت که پکیج حرارتی، قابلیت های یک موتورخانه شوفاژ را دارا می باشد

که به صورت بسته کوچک (پکیج) درآمده است بطوری که به راحتی در یک کابینت آشپزخانه جای می گیرد.

در گذشته هزینه های بسیاری جهت گرمایش تولیدی توسط موتورخانه ها صرف می شد. علاوه بر هزینه بر بودن، مشکل سوخت و نگهداری آن ها نیز کار سخت و بسیار دشواری بود.

حال با آمدن پکیج ها می توان تصور کرد تعمیر یک پکیج تا چه اندازه ساده تر از تعمیر یک موتورخانه با حجم بزرگ و پیچیده است.

همچنین در صرف هزینه ها نیز صرفه جویی می شود. پکیج جایگزینی مناسب آبگرمکن دیواری

 


بیشتر بخوانید :

نمایندگی پکیج بوتان در نارمک

تعمیر پکیج در پونک

تعمیر پکیج در کامرانیه


 

پکیج دیواری دستگاهی جایگزین موتورخانه مرکزی 

و آب گرم موردنیاز جهت تامین گرمایش محیط به وسیله رادیاتورها و آب گرم بهداشتی جهت مصارف روزانه از قبیل شستشو، استحمام و… را فراهم می سازد.

پکیج علاوه بر تامین گرمایش داخل منزل یا محل تجاری از طریق رادیاتور و فن کوئل یا گرمایش از کف، آب گرم بهداشتی را نیز فورا در اختیار مصرف کننده قرار می دهد.

گفتنی است ترکیب این دستگاه با کولر گازی از طریق یک کویل آب گرم می تواند موجب صرفه جویی در مصرف انرژی، فراهم آوردن گرمایش مطبوع تر و ارزان تر برای مصرف کننده گردد.

دستگاهی مستقل و کوچک

پکیج ها فضای کمی را اشغال کرده و دارای بازدهی بالاتری نیز می باشند.
استفاده از پکیج ها مستقل می باشد و هر واحد باید از پکیج جداگانه بهره ببرد.
این نوع پکیج ها به طور معمول در آشپزخانه ها و آبدارخانه ها بر روی دیوار نصب می گردند.
جهت ایمنی کار بهتر است از دودکش دوجداره استفاده شود.

کاراسان گروهی متشکل از کارشناسان مجرب در زمینه تعمیر پکیج نمایندگی های مختلف از جمله نمایندگی پکیج بوتان و نمایندگی پکیج ایران رادیاتور و تعمیرپکیج در جیحون آماده ارائه خدمات می‌باشد.

تعمیرپکیج در جیحون

عملکرد هوشمندانه

عملکرد پکیج ها در تابستان بدین گونه است که پکیج هنگامی شروع به فعالیت می کند که نیاز به آب گرم باشد.

از این رو، پکیج به طور اتوماتیک شروع به فعالیت می کند. هنگامی که شیر اب گرم باز می شود، سنسور فشار مشعل را روشن می کند

و پس از بستن شیر آب گرم پکیج خاموش می شود. این دستور از طریق برد کنترل الکترونیک صادر می شود. مبدل حرارتی ثانویه پوسته-لوله فورا آب گرم را تولید می نماید.

و عملکرد پکیج ها در زمستان بدین گونه است که علاوه بر گرم کردن آب مصرفی باید رادیاتورها و مدارهای گرم کننده را نیز گرم نماید.

اگرچه الویت سیستم فوق گرم نمودن آب مصرفی است. وقتی که شیر آب گرم باز می شود، سنسور برقی مدار رادیاتور را تا زمانی که آب گرم مصرفی باز است قطع می کند.

اما این کار موقت بوده و با بسته شدن شیر آب گرم مدار آب گرم رادیاتور وصل می گردد. بدین صورت، همیشه آب گرم به صورت آنی در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد.

استقلال استفاده از پکیج، عدم نیاز به احداث موتورخانه، عدم هزینه شارژ ماهانه تعمیر پکیج، راندمان بهتر و بالاتر نسبت به موتورخانه،

عدم اشغال فضا، تنظیم دما به دلخواه، تامین آب گرم دائم و همیشگی و فراوان و کارکرد آرام و بدون صدا از مزایای استفاده از پکیج ها به شمار می آیند.

در تعمیرگاه  کاراسان تعمیر پکیج در غرب تهران ، تعمیر پکیج در شرق تهران ، تعمیر پکیج در شمال تهران و تعمیر پکیج در جنوب تهران توسط تعمیرکار حرفه ای پکیج صورت می پذیرد.

همچنین تعمیرکار پکیج ایران رادیاتور  اگر نیاز به قطعه خاصی باشد از قطعات فابریک آن برند استفاده می کنند. در کاراسان تعمیرات و سرویس پکیج به همراه ضمانتنامه می باشد و می توانید اعتماد کامل داشته باشید.

پکیج و رفع نیاز های سرمایشی و گرمایشی

سرمایش و گرمایش از دیرباز مورد توجه بوده و تهویه مطبوع  همیشه مورد نیاز بشر بوده است. سیستم های سرمایشی و گرمایشی همواره مکمل هم هستند.

در ساختمان های بزرگ برای ایجاد تهویه مطبوع از موتورخانه استفاده می شود. اما چون با گرانی حامل های انرژی و اینکه مصارف افراد از بعد انرژی با یکدیگر متفاوت می باشد،

بدیهی است جهت جلوگیری از ضایع شدن حق دیگران برای هر یک از منابع انرژی از جمله آب ، گاز و برق در آپارتمان ها برای هر واحد به صورت مجزا کنتر قرار داده شده است.

از طرفی سیستم های گرمایشی و سرمایشی موتورخانه ها ، چیلر و بویلر کم کم در حال برچیده شدن هستند و سیستم های گرمایشی و سرمایشی واحد های مسکونی بصورت مجزا از پکیج شوفاژ دیواری و یونیت های کولر گازی استفاده می شود.

شما میتوانید در ویکی پدیا بخوانید

مزایای پکیج

  • استقلال هر واحد مسکونی با استفاده از پکیج و شوفاژ دیواری در تامین آب گرم مصرفی و گرمایشی و همچنین سرمایش محیطی
  •  عدم نیاز به احداث موتورخانه مرکزی با استفاده از پکیج شوفاژ دیواری
  • حجم کم و کیفیت مطلوب

کاراسان گروهی متشکل از کارشناسان مجرب در زمینه تعمیر پکیج نمایندگی های مختلف از جمله نمایندگی پکیج بوتان و نمایندگی پکیج ایران رادیاتور آماده ارائه خدمات می‌باشد.

برای اطلاع از قیمت و هزینه سرویس پکیج در تهران و کرج و البرز به خصوص تعمیرپکیج در جیحون می توانید به صورت رایگان برای مشاوره با کارشناسان کاراسان اقدام نمایید.

 

مطالب مفبد :

تعمیر پکیج نمایندگی پکیج بوتان در نارمک ، تعمیر پکیج در پونک ، تعمیر پکیج در کامرانیه ،  تعمیر پکیج در تجریش  ، نمایندگی پکیج بوتان در صادقیه ، تعمیر پکیج در کردان ، نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در پیروزی ، تعمیر پکیج در جیحون ، تعمیر پکیج در تهرانپارس ، نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در تهرانپارس ، نمایندگی پکیج ایران رادیاتور

۸ دیدگاه دربارهٔ «تعمیرپکیج در جیحون»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

به بالای صفحه بردن