تعمیر یخچال فریزر در غرب تهران

 تعمیر یخچال فریزر در غرب تهران توسط شرکت کاراسان:

یکی از مهم ترین وسایل هر خانه یخچال فریزر آن است. گاهی با توجه نکردن به یک مشکل کوچک در یخچال فریزر ممکن است آن مشکل بزرگتر شده و گریبان گیر شما شود.
از این رو شرکت کاراسان با متخصصان زبده و باتجربه خود به عیب یابی و تعمیر یخچال فریزر در غرب تهران و بقیه نقاط تهران می پردازد و شما می توانید
با کارشناسان ما تماس گرفته و نسبت به تعمیر یخچال فریزر خود در محل اقدام کنید تا دیگر نگرانی جابجایی نیز نداشته باشید.

عیب یابی و نحوه تعمیر یخچال فریزر:

قبل از تعمیر هر وسیله ای ابتدا باید به صورت تخصصی آن وسیله عیب یابی و دقیق مشکل آن مشخص شود.
در ادامه به مشکلاتی رایجی که توسط متخصصان شرکت کاراسان گزارش شده و ممکن است برای یخچال فریزر شما هم پیش آمده باشد می پردازیم
و نحوه تعمیر آن را برایتان ذکر می کنیم اما پیشنهاد می شود اگر تجربه ای ندارید خود دشت به تعمیر آن نزده و با تعمیر‌کاران مجرب تماس گرفته تا مشکل دیگری
برای یخچال فریزر تان پیش نیاید.

نشتی آب یخچال

دلایل مختلفی ممکن است باعث بروز این مشکل شود که به آنها می پردازیم:

●مسدود بودن لوله ورودی آب یا شلنگ تخلیه یخچال:

یکی از مشکلات شایع در یخچال‌ های نسل جدید نشتی آب از یخچال است. البته این مشکل بیشتر در مورد یخچال‌ هایی که مجهز به سیستم یخ‌ساز هستند اتفاق می‌افتد.
در این نوع یخچال‌ ها یک لوله آب به یخچال متصل است که آب آشامیدنی و آب جهت یخ‌سازی را تامین می‌کند و یک لوله که در زمان یخ‌ زدایی آب اضافی را به سمت سینی تخلیه سرازیر می‌کند. زمانی که یکی از این لوله‌ها مسدود شود، موجب نشتی خواهد شد. علت مسدود شدن این لوله‌ها نیز می‌تواند ناشی از رسوبات آب در داخل آن‌ها و یا قطع شدن و یخ‌زدن آن‌ها باشد. یکی از نشانه‌ های بارز مسدود شدن لوله ورودی آب یخچال کاهش مقدار یخ‌های تولید شده توسط یخچال است. اگر اخیرا شاهد کم شدن میزان حجم یخ‌های یخچال خود شده‌اید این مشکل می‌تواند نشاندهنده مسدود بودن شیر آب باشد.
همانطور که اشاره شد یکی از دلایل اصلی مسدود شدن این لوله‌ها، یخ‌زدگی آن است. برای حل این مشکل به مدت
چهار تا پنج ساعت یخچال را خاموش کنید تا یخ‌زدایی شود. اگر مشکل حل نشود ممکن است مسئله پارگی شلنگ آب مطرح باشد که نیاز به تعویض دارد.
در صورت بروز این مشکل می توانید جهت تعمیر آن توسط تعمیر کاران شرکت کاراسان اقدام کنید.

تعمیر یخچال فریزر در غرب تهران
شلنگ تخلیه یخچال

●یخ زدگی اوپراتور یخچال:

 در این حالت به احتمال زیاد اوپراتور یخچال دچار یخ‌ زدگی شده است. همچنین فرایند یخ‌زدایی نیز کمکی به آن نمی‌کند. در این حالت باید اواپراتور و کمپرسور یخچال مورد بررسی قرار گیرد. متخصصان مجرب کاراسان می‌توانند به‌راحتی با برداشتن پوشش بخش اواپراتور این مشکل را بررسی و مقدمات یخ‌زدایی یخچال را فراهم کنند.

●انسداد فیلتر یخچال:

فیلتر یخچال یکی از بخش‌های مهم این دستگاه است که باید در فواصل زمانی مناسب تمیز شود. اگر این کار به صورت مرتب انجام نشود موجب گرفتگی و انسداد آن می‌شود و می‌تواند مشکلاتی مانند نشتی آب از یخچال بوجود بیاورد. اگر فیلتر یخچال تان انسداد دارد می‌توانید با خارج کردن و تمیز کردن آن این مشکل را برطرف نمایید. اما اگر فیلتر دچار پوسیدگی شده باشد، تعمیرکار باید آن را تعویض کند.
در صورت بروز این مشکل می توانید جهت تعمیر آن توسط تعمیر کاران شرکت کاراسان اقدام کنید.

زیاد شدن یخ و برفک در فریزر

جمع شدن یخ و برفک در فریزر یکی از مشکلات متداول در تعمیر یخچال فریزر است. این مشکل می‌ تواند موجب بالا رفتن دمای دستگاه شده و سامانه خنک کننده آن را از کار بی اندازد. همچنین موجب فاسد شدن مواد غذایی و ایجاد بوی نامطبوع در داخل فریزر نیز خواهد شد. چند توصیه ساده می‌تواند مشکل برفک فریزر شما را برطرف کند:
کاهش تعداد دفعات باز و بسته کردن درب فریزر، کاهش زمان بازگذاشتن درب فریزر و رعایت حجم مواد غذایی داخل فریزر زیرا زمانی که حجم مواد غذایی در داخل فریزر کم باشد، هوای بیشتری در داخل آن جریان خواهد داشت و برفک بیشتری در داخل آن ایجاد خواهد شد.
اما نکته مهم دیگری که در خصوص تجمع یخ و برفک در فریزر باید مدنظر قرار دهید؛ عدم پارگی و شکستگی لاستیک دور درب یخچال  فریزر است. اطمینان حاصل کنید که لاستیک دور درب یخچال فریزر به‌ درستی باعث بسته شدن درب یخچال فریزر می‌شود. زیرا هرگونه مشکل در این بخش، می‌تواند موجب ورود هوای گرم به داخل فریزر شده و سیستم خنک کننده آن را دچار اشکال نماید. اگر این مشکل در مورد یخچال  فریزر شما وجود داشت باید لاستیک درب یخچال فریزر تعویض شود.

تعمیر یخچال فریزر در غرب تهران
برفک زیاد در فریزر

کار نکردن آب سرد کن یخچال

دلایل مختلفی ممکن است باعث بروز این مشکل شود که به آنها می پردازیم:
●نبودن آب کافی در مخزن آب سرد کن یخچال
●خرابی شاسی آب سرد کن یخچال
●خرابی در کارکرد برد کنترلی یخچال
●خراب و یا مسدود بودن لوله های ورودی آب یخچال
●خراب بودن ترموستات یخچال
هریک از این موارد موجب می‌شوند که آب‌سردکن به‌درستی کار نکند. بهتر است ابتدا میزان آب داخل مخزن آب‌‌سرد کن و یا انسداد لوله آب مورد بررسی قرار گیرد. در صورتی که این بخش‌ ها مشکلی نداشته باشند، متخصصان شرکت کاراسان برای تعمیر یخچال فریزر در محل به منزل شما آمده و به بررسی قطعات اصلی‌ تر مانند برد کنترل و ترموستات برای تعمیر یخچال فریزر می‌پردازد.

صدای بیش از حد یخچال فریزر

اغلب اوقات وقتی صدای بلندی از یخچال به گوش می‌رسد نشاندهنده بار اضافی یکی از قطعات است. زمانی که قطعه‌ ای به دلیل نقص کارکرد تحت فشار مضاعف باشد معمولا صدای بلندی تولید خواهد کرد. در این شرایط نوع صدایی که ایجاد می‌شود نیز می‌تواند در عیب‌یابی دستگاه موثر باشد. معمولا تعمیرکاران مجرب شرکت کاراسان با توجه به نوع صدا تشخیص می‌دهند که کدام قطعه دچار نقص شده است.                                                                                                                                                                          
در ادامه به دلایل مختلفی که ممکن است باعث بروز این مشکل شود می پردازیم:
●خرابی یا کثیفی فن کندانسور،فن اوا پراتور،فن کمپرسور
●خرابی رله استارت یخچال
●ایرادات قطعه یخساز یخچال
●تخلیه شدن گاز یخچال و نیاز به گاز کردن مجدد یخچال
●شل بودن پایه های کمپرسور یخچال
●فرسودگی لوله های کمپرسور
اگر یخچال فریزر شما دچار مشکلات دیگری شد که در این متن به آنها اشاره نشده بود می توانید برای عیب یابی و تعمیر یخچال فریزر در غرب تهران و همه ی نقاط دیگر تهران با متخصصان شرکت کاراسان تماس برقرار کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

به بالای صفحه بردن