تعمیر کولرگازی در جهانشهر

تعمیر کولرگازی در جهانشهر در سایت کارآسان به شرح می پردازیم

سرویس کولر گازی جهانشهر

از نکات با اهمیت نگهداری کولرگازی، سرویس کردن آن هر شش ماه تا 1سال میباشد. سرویس کولرگازی به طور متناوب باعث سالم ماندن دستگاه و طول عمر آن دستگاه میشود. مادامی که به موقع کولر گازی سرویس شود شما از پرداخت هزینه های ثانویه جلوگیری میکنید. کارآسان با دراختیار داشتن تیم ماهر و کارشناس در منطقه آزاگان کرج آماده تعمیر کولر گازی در جهانشهر به طور شبانه روزی به شما مشتریان عزیز میباشد.

سرویس کاران منطقه جهانشهر کاملا فنی و متخصص‌بوده و به طور کامل دوره های آموزشی تخصصی سرویس مدل های مختلف کولرگازی را گذرانده‌اند

و با تبحر بالا همواره آماده سرویس دهی در مناطق جهانشهر میباشند. تکنیسین های ما سرویس کولر گازی جهانشهر را از همه برندها انجام میدهند.

تعمیر کولرگازی در جهانشهر

نصب کولرگازی جهانشهر

مجموعه کارآسان در زمینه نصب کولرگازی جهانشهر، شامل کادری مجرب و فنی و متخصص و دوره‌دیده میباشد.

که آمادگی نصب کولرگازی به طور 24 ساعته را دارد. همین طور تیم فنی کارآسان درمورد سرویس کولر گازی جهانشهر ، لوله کشی، حمل و غیره در کل امور نصب کولر گازی و اسپیلت در کلیه برندها و با هزینه مناسب در منطقه جهانشهر میباشد


بیشتر بخوانید :

تعمیر کولر گازی

نمایندگی کولرگازی جنرال در صادقیه

نمایندگی کولرگازی جنرال در هفت تیر 


بادقت به اینکه تکنیسین های مجموعه کارآسان درسراسر شهر یا نزدیکی محل زندگی و کار شما هستند

در کمترین زمان آمادگی نصب کولرگازی و سرویس دهی به شما مشتریان گرامی میباشد.

تعمیر کولر گازی در محل و نصب کولر گازی جهانشهر برای ساکنان این منطقه و کسانیکه قصد دارند کولر گازی خود را تعمیر کنند و آن را به یک تکنیسین و تعمیرکار ماهر و با تجربه بسپارند همواره به عنوان یک مشکل بزرگ شناخته می شود

زیرا کولر گازی و تعمیر آن خیلی حساس است به  این جهت نمی توان بر روی آن مقدارکمی حساب باز نمود برای اینکه قیمت این محصول هم اکنون خیلی بالا بوده و همینطور تعمیر آن نیازمند یک کارشناس و با مهارت بالا می باشد.

مجموعه کارآسان با در اختیار داشتن تعمیرکاران و سرویس کاران بسیار ماهر و با تبحر در این موضوع می توانند همواره و همه جا در شبانه روز در نزدیک شما باشند و از این جهت دیگر خیالتان راحت باشد.

تعمیر کولرگازی
تعمیر کولرگازی در جهانشهر

شارژ گاز کولرگازی جهانشهر

شارژ کولرگازی ازنکات مهم میباشد که بایستی به وسیله متخصصان انجام شود شارژ کولر گازی نظیر تمیز کردن فیلتر یک کار ساده نیست که به وسیله شخص شما انجام شود. تکنیسین های ما با دارا بودن دستگاهای پیشرفته گاز مشکل خالی شدن گاز کولر شما را به سادگی در منزل یا محل کار شما به طور 24 ساعت انجام و سرویس دهی فوری میباشند.

درمرکز کارآسان تکنیسین های ما مجهز به نشت یابی و وکیوم کولر قبل از انجام گاز زدن میباشند و نیاز به یادآوری هست

چنانچه این خدمات به وسیله شخص نامجرب انجام شود باعث آسیب غیر قابل جبران و هزینه های فراوان را بهمراه دارد. تعمیر کولرگازی در جهانشهر به صورت 24 ساعته را با خیالی راحت از کارآسان بخواهید.


بیشتر بخوانید :

نمایندگی کولرگازی جنرال در نازی آباد

نمایندگی کولرگازی سامسونگ در شریعتی

تعمیر کولرگازی در کردان 


نتیجه عدم سرویس کولر گازی در جهانشهر کرج

  • مقدار خنک‌کنندگی کولر گازی نسبت به قبل کاهش می‌یابد.
  • موجب بالا رفتن مقدار مصرف برق دستگاه می‌شود.
  • هنگامی که کولر رو روشن می‌کنیم، دوده سیاه پرتاب می‌شود.
  • وقتی که از کولر گازی استفاده میکنیم بوی ناخوشایند می‌دهد.
  • پنل داخلی کولر گازی به دلیل بسته شدن مسیر لوله، دچار نشتی آب می‌شود.
  • مواقعی موجب سوختگی یا خراب شدن کمپرسور کولر گازی می‌شود.
  • اندازه پرتاب باد(منطقه خنک‌کنندگی کولر گازی) نسبت به قبل کاهش میابد.

بیشتر بخوانید :  تعمیر کولرگازی در کردان

به چه علت کولر گازی شما روشن نمی شود؟

در نخستین قدم بایستی کنترل مخصوص کولر گازی را وارسی نمایید. امکان دارد مشکل و یا اتمام باطری باعث این مسئله باشد. در قدم دوم می توانید باطری های ترموستات را بررسی کنید. در صورتی که باطری های این بخش نیز سالم باشند در قدم سوم بایستی فیوز را بازدید کنید. امکان دارد فیوز مشکلی پیدا کرده باشد و به این علت جریان الکتریکی در مدار جریان پیدا نکرده باشد. بنابراین بایستی فیوز را عوض نمایید، ولی در صورت بی نقص بودن مشکل به داخل سیستم و مدار مربوط می گردد. بدینگونه شما دیگر قادر به حل مشکل نیستید و بایستی با فردی متخصص تماس حاصل کنید و مسئله را برای او مطرح کنید

همه فضای خانه خنک نمی شود

در صورتی که نقاطی از خانه مانند سیبری سرد و جاهای دیگر مانند کوره ی آتش می ماند بهتر است

دوباره بخش های ذکر شده را بازدید کنید و در صورت بی اثر بودن به تعمیرکار مراجعه نمایید.

توجه داشته باشید که رایج ترین علت یکسان نبود هوای داخل خانه به علت نامناسب بودن عایق بندی و درزگیرها اتفاق می افتد.

همین طور در صورت بسته نبودن درزها هم با این پدیده مواجه خواهیم شد. به جز این امر، احتمالا نصب کولر گازی و یا بخش سیم کشی صحیح انجام نگرفته باشد. قبل از تماس با متخصص سیم کشی و قطعی و یا ایراد اعضای سیستم و دستگاه را بازبینی نمائید

"<yoastmark

بیشترین تیکت هایی که در کارآسان جهت تعمیرات کولر گازی و تعمیر اسپلیت ثبت شده اند مشتمل بر حالات زیر می باشد

  • باد کولر گازی خنک نمیباشد
  • لرزش کولر گازی زیاد میباشد
  • کولر گازی روشن نمیشود
  • در موقع روشن کردن کولر گازی پریدن فیوز
  • خراب شدن کمپرسور کولر گازی
  • بدنه ی کولر گازی برق دارد
  • کولر گازی ناگهان خاموش میشود
کولرگازی
تعمیر کولرگازی در جهانشهر
خاموشی خود به خود کولر گازی

بعضی مواقع در هنگام کار کولر گازی دستگاه خود به خود خاموش می شود. علت این اتفاق در سه چیز خلاصه می گردد.

در برق ساختمان وجود داشتن اتصال، برد کولر نیم سوز شده و خراب شدن کمپرسور. بهتر است جهت برطرف کردن این مشکل نخست برق ساختمان را و اتصالات کولر به برق را بررسی کرده و از سلامت آن اطمینان حاصل کنید. چنانچه در اتصالات کولر مشکلی وجود نداشت بایستی از تعمیرکار کولر گازی جهت رفع مشکل خود کمک بگیرید

زیاد بودن صدای کولر گازی

شنیده شدن صدای بلند و عجیب در هنگام کار کولر گازی

علامت خوبی نیست. یکی از علل که در کولر گازی تولید صدا می کند تراز نبودن دستگاه است

که به نصب اشتباه دستگاه مرتبط میگردد. علت دوم می تواند اشکال در کندانسور اسپلیت ها و پنل خارجی باشد. خرابی کندانسور یا وجود لانه ی پرندگان داخل پنل می تواند صدای بدی در هنگام کارکرد کولر تولید کند.


بیشتر بخوانید :

تعمیر کولرگازی

نمایندگی کولرگازی سامسونگ در بازار

نمایندگی کولرگازی سامسونگ در تهرانپارس


برفک زدن کولر گازی

یکی از عللی که باعث برفک زدن کولر گازی می شود

کار کردن مداوم کمپرسور است.این اتفاق علامت معیوب شدن برد الکتریکی کولر گازی است.

با نقص برد الکتریکی، کولر گازی اتومات نمی شود و مداوم کار می کند.

چنانچه به این گونه مشکل بر خوردید بایستی در اولین فرصت کولر گازی خود را تعمیر کنید

تعمیر کولرگازی در جهانشهر

خاموش نشدن کولر گازی

یکی از علل خاموش نشدن کولر گازی ایراد ترموستات این دستگاه است.

چنانچه مقدار ولتاژ کمپرسور به وسیله ترموستات به خوبی کنترل نشود،

به صورت دائمی ولتاژ به کمپرسور فرستاده‌می شود.

این اتفاق مانع خاموش شدن کولر گازی‌شده

و دستگاه خاموش نمی گردد.

تعمیر ترموستات کولر گازی تنها بایستی به وسیله تعمیرکار کولر گازی انجام شود

مشکل کار نکردن کمپرسور اسپلیت

همانگونه که می دانید برد در هر دستگاهی شبیه مغز کار می کند و فرمانهای لازم جهت کارکرد دستگاه را صادر می کند. در اسپلیت هم برد چنین نقشی دارد. چنانچه کمپرسور اسپلیت کار نمی کند، علامت نقص در برد کولر گازی است. با خرابی برد، ولتاژ مورد نیاز به کمپرسور نرسیده و روشن نمی گردد. تعمیر برد کولر گازی برای رفع کردن این معضل حیاتی است

علت دیگر این مشکل می تواند معیوب شدن خازن کولر گازی باشد. برای رفع کردن این معضل بایستی جهت تعمیر کولر گازی به کارشناس مربوطه مراجعه کرد.


بیشتر بخوانید :

تعمیر اسپیلت

و تعمیر کولرگازی در کرج

تعمیر کولرگازی سامسونگ در جنت آباد


به چه دلیل بایستی تعمیر کولرگازی در جهانشهر را به کارآسان سپرد؟

در اعلام هزینه ها شفاف بودن

در کمتر از چند ساعت اعزام تعمیرکار ماهر

استفاده از قطعات و لوازم با کیفیت

پشتیبانی مشتریان کارآسان

و در پایان صرفه جویی در زمان و کم شدن هزینه ها

قطعات کولر گازی

اگر شما با قطعات مختلف تشکیل‌دهنده کولرگازی اشنا باشید و بدانید هر کدام از ان ها چه وظیفه ای را در جهت خنک سازی محیط دارند. در صورتی که مشکلی برای کولر گازی پیش آید خیلی را حت تر می توانید منبع ایراد را پیداکرده و به رفع مشکل بپردازید. اصلی ترین قطعات کولر به شرح زیر می باشند:

1- کمپرسور کولر

می توان گفت اصلی ترین قطعه کمپرسور است. این قطعه گاز را در بین اجزا سیستم می گرداند. با تغییر فشار در گاز و فرآیندهای دیگر عمل خنک سازی ممکن می شود. این کمپرسور ها در دو نوع دورانی و پیستونی طراحی می شوند.

2- کندانسور کولر

کندانسور همان تقطیرکننده گاز است. این قطعه نوعی مبدل حرارتی به حساب می آید که گازی با فشار بالا را از کمپرسور دریافت و با جذب گرمای آن، گاز را به مایع تبدیل می کند و گرما را خارج می کند.

3- الکتروموتور فن

با این قطعه چرخش و کنترل سرعت پروانه فن امکان پذیر است. توسط این قسمت هوای خنک ساخته‌شده به اتاق منتقل می شود.

4- برد الکتریکی اصلی

در حالت های مختلفی که در کولر ایجاد می شود. برد الکتریکی وظیفه دارد با توجه به اطلاعات دریافتی، فرمان هایی را برای قطعات مختلف صادر کند تا در نهایت کار کولر گازی بون اشکال انجام شود. خاموش و روشن شدن کولر، کار کردن کمپرسور، کنترل فن داخلی و  غیره از جمله وظایفی است که بر عهده برد الکتریکی کولر گازی است.

5- گاز مبرد یا خنک‌کننده

این گاز در اورپراتور قرار دارد. به زبان ساده با تغییر حالت گاز مبرد از مایع به به گاز و بالعکس و تبادل گرما خنک سازی انجام می شود. چرخش گاز توسط کمپرسور انجام می شود.

6- فیوز حرارتی اتوماتیک

با وجود نوسانات برق و درجه حرارت های بالا و سایر موارد الکتریکی که پیش می آید، ممکن است کمپرسور دچار مشکل و سوختگی شود. فیوز حرارتی در این شرایط از کمپرسور محافظت می کند.

مراحل خدمات رسانی

شما حین استفاده از کولرگازی ممکن است برای نصب ، سرویس ،تعمیر و … به تعمیرکارانی ماهر احتیاج داشته‌باشید. در تمامی این حالت ها شرکت خدماتی کاراسان می تواند به شما کمک رسانی کند. جهت نصب کولرگازی و سرویس آن می توانید از تعمیرکاران مجرب ما کمک بگیرید. در حین سرویس تعمیرکار به دقت کولر گازی را مورد بررسی قرار می دهد و هر مشکلی در آن باشد حل خواهد شد. عمل سرویس کولر به افزایش طول عمر آن کمک خواهد کرد.

اگر که شما اختلالی در عمل کرد کولرگازی مشاهده کردید نیز می توانید از طریق یکی از درگاه های ارتباطی ما سفارش خود را ثبت کنید. در این مرحله مکان و زمان حضور همکار ما با شما هماهنگ خواهد شد. در زمان مقرر تعمیرکار در محل حضور پیدا می کند و در ابتدای کار به توضیحات شما از مشکل بوجودآمده گوش می دهد. سپس با بررسی کولرگازی منبع ایرادات مشخص می شود و تعمیرکار به حل آن ها خواهد پرداخت.

علاوه بر تعمیرات ، اگر کولر شما به شارژ گاز و… نیز احتیاج داشت و یا قطعه ای از آن باید تعویض می شد از خدمات ما استفاده کنید. همکاران ما حین سرویس ، تعمیر و… قطعاتی اورجینال و با کیفیت را در اختیار شما قرار خواهند داد.

هزینه تعمیر و سرویس کولرگازی در جهانشهر

این خدمات قیمت ثابتی ندارند و با توجه به ایرادات موجود ، میزان تخصص و قطعاتی که استفاده می شود هزینه نهایی متفاوت خواهد بود. در صورتی که به جای تعمیر قطعات ، به تعویض آن ها پرداخته‌شود قیمت افزایش خواهد یافت. یا اگر مشکل ایجادشده خیلی جدی  و تخصصی باشد هزینه تعمیرات آن متفاوت است.

علاوه بر این موارد هزینه ایاب و ذهاب تعمیرکار  و دستمزد ایشان نیز باید محاسبه شود. شرکت کاراسان به دلیل داشتن شعب مختلف نزدیک ترین تعمیرکار را برای شما اعزام می کند تا از هزینه ها کاسته‌شود.

سوالات متداول

برای تعمیرات لوازم خانگی با چه شماره ای باید تماس بگیریم ؟

دلیل آبریزی کولر گازی چیست؟
این نشانه مسدود شدن راه آب خروجی کولر گازی است که با سرویس کولر گازی رفع می شود. البته ممکن است دلایل دیگری نیز داشته باشد که توسط عیب یابی تعمیرکار متخصص مشخص می شود.

دلیل ایجاد صدای ناهنجار کولرگازی سامسونگ حین کار چیست ؟

معمولا صدای تولید شده توسط کولر ناشی از یکی از قطعات مربوط به فن می باشد. پروانه فن یا بلیور فن اگر خراب شوند ، حین استفاده و کار صدای غیر عادی ایجاد می شود.

قطعات مورد نیاز حین تعمیر را چگونه تامین کنیم؟

تعمیرکاران کارایان قطعات مورد نیاز را برای شما تهیه خواهند کرد. این قطعات اصل و اورجینال هستند.

دلیل کاهش سرمایش کولر گازی سامسونگ چیست؟
اگر سطح خنک کنندگی آن پایین است این به معنای وجود مشکل برای سیستم است و در اکثر موارد ضعف خنک کنندگی به دلیل نشتی گاز کولر گازی می باشد. سریعا کولر گازی را خاموش کنید و با تعمیرکار متخصص کولر گازی در کاراسان تماس بگیرید تا اقدام به عیب یابی دستگاه نماید.


مطالب مفید :

تعمیر کولر گازی ، تعمیر کولرگازی ، تعمیر اسپیلت ،  نمایندگی کولرگازی جنرال در صادقیه ، نمایندگی کولرگازی جنرال در هفت تیر  ، نمایندگی کولرگازی جنرال در نازی آباد ، نمایندگی کولرگازی سامسونگ ، نمایندگی کولرگازی سامسونگ در شریعتی  ، نمایندگی کولرگازی سامسونگ در بازار ، نمایندگی کولرگازی سامسونگ در تهرانپارس ، تعمیر کولرگازی در کرج ، تعمیر کولرگازی سامسونگ در جنت آباد ، تعمیر کولرگازی در کردان  تعمیر اسپیلت

۶ دیدگاه دربارهٔ «تعمیر کولرگازی در جهانشهر»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

به بالای صفحه بردن