تعمیر کولرگازی سامسونگ در جنت آباد

تعمیر کولرگازی سامسونگ در جنت آباد در سایت کارآسان به شرح می پردازیم

نمایندگی تعمیر کولرگازی سامسونگ در جنت آباد

این روزها کولر گازی یکی از دستگاه های لازم و با اهمیت در زندگی مردم به حساب می رود و کم و بیش همه احتیاجات مردم را نسبت به سرما و گرما پشتیبانی می کند.

هیچ فردی نمی تواند کیفیت مقبول سرما و گرمای ایجادشده از کولرهای گازی سامسونگ را نادیده بگیرد.

از این جهت ارزش وجود کولر گازی در فصلول گرم و تحمل ناپذیر تابستان و سردی زمستان برای تمامی استفاده کنندگان روشن‌بوده و تعمیر آن خیلی با اهمیت است. پیشنهاد ما به شما این است که در حالت رویت کوچک ترین عیب در کولر گازی سامسونگ تصمیم صحیح‌گرفته و بالاترین خدمات تعمیر کولر گازی سامسونگ را از تعمیر کولرگازی سامسونگ در جنت آباد دریافت کنید

کارآسان به شما مشتریان عزیز این اطمینان را میدهد که تمامی خدمات مرتبط به تعمیر کولر گازی سامسونگ را با بالاترین کیفیت و قیمت پایین در کمترین زمان میسر ارائه دهد. و کلیه قطعات و تجهیزات اصل را به شما مصرف کنندگان عزیز عرضه نماید.

تعمیر کولرگازی سامسونگ در جنت آباد
تعمیر کولرگازی سامسونگ در جنت آباد

تعمیر کولرگازی سامسونگ در جنت آباد و اسپیلت سامسونگ

علل متفاوت وجود دارد که می تواند در عملکرد کولرگازی سامسونگ موجب ایجاد مشکل شود،

از رایج ترین آنها می توان به نکات ذیل اشاره کرد؛ انجام ندادن سرویس به موقع دستگاه،

نوسانات الکتریکی، نصب اشتباه و غیراصولی کولرگازی،

استفاده ی بلاوقفه و پیوسته

که موجب فرسودگی کولر گازی یا اسپیلت سامسونگ می شود.

قطعات کولر گازی سامسونگ عبارت از کمپرسور، کندانسور، فیلتر، اواپراتور، پروانه، لوله مومی، سینی زیر کولر و خروجی هوای سرد و فیلتر آن، رله، موتور الکتریکی، اورلود، موتور فن، ترموستات، لامپ خبر و کلید چند حالته فن است. هر یک از این قطعات احتمال دارد با مشکل روبرو شوند.

در بعضی موارد مشکل کولرگازی یا اسپیلت سامسونگ کم بوده و استفاده کننده دستگاه، خود می تواند به وسیله مطالعه ی مقاله ها و راهنماهای مربوطه به برطرف کردن مشکل بپردازد. ولی گاهی اوقات دستگاه دچار مسئله جدی تری می شود که ما به شما این پیشنهاد رو میکنیم؛ اگر از دانش فنی لازم در این زمینه بهره مند نیستید از دست کاری کولر گازی خودداری و به کاردان آنرا بسپارید

تعمیر کولرگازی سامسونگ در جنت آباد این خدمات را در اختیار شما قرارداده است، که فقط با یک تماس تلفنی درخواست خود را برای تکنسین کولرگازی ثبت‌نموده، تا ما در کوتاه ترین زمان میسر تعمیرکار کارشناس و ماهر را به مکان شما اعزام نماییم.


بیشتر بخوانید :

تعمیر کولر گازی

نمایندگی کولرگازی جنرال در صادقیه

نمایندگی کولرگازی جنرال در هفت تیر 


تعمیر کولرگازی سامسونگ در جنت آباد
تعمیر کولرگازی سامسونگ در جنت آباد

دسته بندی کولر های گازی

1- پنجره ای :

این دسته معمولا در ساختمان های مسکونی آپارتمانی مورد استفاده قرار می گیرند. بی شک این کولر ها را روی پنجره بسیاری از ساختمان هادیده اید. زیرا  محل نصب آن ها باید به صورتی باشد که در معرض هوای آزاد قرار بگیرند. به همین خاطر در قاب پنجره های خانگی نصب می شوند. با نصب روی پنجره ، در حالی که بخش بیرونی در هوای آزاد قرارگرفته است ،  بخش درونی کولر عمل خنک سازی مکان را انجام خواهد داد.

2- ایستاده :

از کولرهای ایستاده بیشتر در سالن های ورزشی، سالن های مساجد و فضاهای گسترده استفاده می شود.  این کولرها به صورت یونیت های دوگانه طراحی می شوند. برای نصب آن ها ، دستگاه را در مکان مشخصی قرارداده و با کمک لوله ها دستگاه به فضای بیرون مرتبط می شود. کار این لوله این است که گرمای تولیدشده در موتور کولر را به بیرون منتقل می کند.

3- پرتابل :

این کولرها قابلیت جا به جایی دارند. پس برای  زمانی که بخواهید از یک کولر به صورت موقت استفاده کنید، بهترین گزینه  هستند. کارایی این کولر ها از سایر دسته ها کمتر است ولی به دلیل قابلیت جابه جایی و استفاده در مکان های مختلف طرفداران و خریداران زیادی دارند.

4- اسپلیت ها و داکت اسپلیت ها:

این سیستم ها به صورت دو تکه طراحی می شوند. یونیت خارجی در بیرون از ساختمان نصب می شود و یونیت داخلی در سقف ساختمان یا روی دیوارها نصب می گردد. ارتباط بین دو بخش کولر به کمک یک خط لوله انجام می گیرد. داکت اسپلیت ها نیز از جمله سیستم های تهویه مطبوع مرکزی به حساب می آیند. به این شکل که یک یونیت داخلی مرکزی برای دستگاه تعریف می شود و سپس این یونیت به کمک کانال کشی و نصب دریچه های مجزا کار خنک سازی فضاهای متعدد را انجام می دهد.


بیشتر بخوانید :

نمایندگی کولرگازی جنرال در نازی آباد

نمایندگی کولرگازی سامسونگ در شریعتی

تعمیر کولرگازی در کردان 


تعمیر کولرگازی سامسونگ در جنت آباد

 شایع ترین علل خرابی کولرگازی سامسونگ  چه  مواردی می تواند باشد؟

همه ی کسانی که در شرکت کار آسان اعم از کارشناسان و تعمیرکاران فعالیت می کنند از افراد باتجربه و کارکشته در این  حرفه هستند  که سالیانه با گذراندن دوره های عملی منظم و آشنایی با محصولات جدید می توانید به عنوان بهترین گزینه  برای تعمیر کولر گازی خود به آنها اعتماد کنید.

به این دلیل که ما با تمام نقاط قوت و ضعف تعمیرات وسایل سرمایشی و گرمایشی به طور کامل آشنا هستیم در صورت بروز هرگونه مشکل در زمانی کوتاه خیلی به سریع به مشکل سیستم شما آگاه میشویم وهمه ی تلاش خود را برای تعمیر قطعات و نه تعویض آن به کار می بریم.

نیروهای ما در شعب کارآسان  در سطح شهر با  در نظر گرفتن داشتن شعب متعدد در سراسر تهران و نزدیک بودن به شما امکانات لازم را دارند که در هرزمان که شما بخواهید و با سرعت عمل بالا به منظور تعمیر کولر گازی به منزل یا محل کارتان رجوع کنیم.

تعمیر کولرگازی سامسونگ در جنت آباد

اینکه از دستگاه های مختلفی بخواهیم استفاده کنیم ولی  با انجام هر اقدامی هیچ رقمه روشن نمی شوند، از جمله بزرگ‌ترین نگرانی‌ها می تواند باشد، انگار هیچ کاری در این شرایط از دستمان بر نمی‌آید و نمی‌دانیم دقیقا چه کاری باید انجام دهیم که مشکل دستگاه برطرف شود.

اگر قصد دارید تا تعمیرات سرویس کولر گازی آموزش ببینید حتما برای شما سوالات زیر می تواند جز موارد پرکاربرد باشد .

  • چرا کولر گازی کار نمی‌کند ؟
  • چه دلیل باعث روشن نشدن چراغ های روی دستگاه داخلی کولر گازی می شود؟
  • خاموش شدن کولر گازی سامسونگ به طور خودکار
  • عدم سرمایش یا سرمایش ضعیف کولر گازی سامسونگ

مشکلات عمده در کولر گازی  و راه های حل آن

1- کولر گازی خنک نمی کند :

از دلایل بروز این مشکل می توان به کار نکردن کمپرسور ، تمام شدن شارژ کولر گازی ، خراب شدن برد الکترونیکی و یا تنظیم اشتباه درجه کنترل دستگاه اشاره کرد. برای رفع این موارد و حل مشکل خنک نکردن دستگاه در ابتدا باید درجه کنترل کولر گازی چک شود. اگر تنظیمات دچار مشکل‌شده بود ریموت کنترل دستگاه روی درجه مناسب تنظیم شود.

2- کولر گازی نشتی آب دارد :

این مشکل می تواند منابع مختلفی داشته‌باشد . اگر گاز کولر گازی کم شود ، حوضچه یا شلنگ سوراخ شوند ، شلنگ دریم گرفتگی داشته‌باشد ، حوضچه کولر بشکند و یا اپراتور برفک بزند این ایراد نمایان گر خواهد شد. برای بر طرف کردن ایجاد به وجودآمده باید قطعه خراب‌شده توسط تعمیرکاران تعویض شود.

3- سرمای کولر گازی کم شده است :

اگر پس از مدتی که کولر گازی سامسونگ کار می کند ، شاهد کم شدن سرمای آن بودید ، منبع مشکل به وجودآمده را در قسمت های مختلفی می توانید پیدا کنید. اگر گاز کولر گازی کم بشود ، لوله ها کثیف یا گرفته‌شوند ، اگر اپراتور آلوده شود و یا لاستیک های لرزه گیر کمپرسور خراب شوند ، سرمای کولر گازی کم خواهد شد.

4- کولر گازی صدای ناهنجار تولید می کند :

خراب شدن قطعاتی مانند فن کولر گازی ، پروانه فن و یا بلیور فن می تواند این صدای نا هنجار را تولید کند. بهتر است در صورت بروز این مشکل با تعمیرکار تماس بگیرید تا  برای تعویض این قطعات اقدام کند.

5- کولر گازی کار نمی کند :

ممکن است کولر گازی شما سوخته‌باشد. البته این اتفاق معمولا کم پیش می آید. پس بهتر است اول از برق رسانی مناسب به کولر گازی اطمینان حاصل فرمایید . سیم ها ، سه شاخه  و قطعات مربوط به برق رسانی به کولر باید مورد بررسی قرار گیرند.


بیشتر بخوانید :

تعمیر کولرگازی

نمایندگی کولرگازی سامسونگ در بازار

نمایندگی کولرگازی سامسونگ در تهرانپارس


تعمیر کولرگازی سامسونگ در جنت آباد

از سایر نکات با اهمیت در تعمیر کولر گازی این است که در وقت صحیح به تعمیر آن بپردازید.

در حالت دیدن هرگونه علائم غیرمعمول در کارکرد کولرگازی به ویژه صداهای غیرمعمول، نادیده آن را نگیرید

و اقدام برای تعمیر هر چه زود تر کنید.هنگامی که دستگاه دچار خرابی‌شده است و عملکرد غیرعادی آن از طرف کاربر نادیده‌گرفته می شود،

فشار زیادتری متحمل می باشد.

به این مفهوم که چنانچه خرابی در زمان صحیح با یک تعمیر جزئی رفع نشود،

در آخر ناچار به عوض کردن قطعه ی مربوطه می شوید

که به دنبال آن هزینه های زیادتری را هم شامل می شود.

کولرگازی
تعمیرکولرگازی سامسونگ در جنت آباد

قطعات تشکیل‌دهنده کولر گازی :

در صورت بروز اشکالات و خرابی ها در کولر گازی ، اگر شما با قطعات موجود در دستگاه و نحوه عملکرد و تاثیر آن ها در فرآیندهای مختلف آشنا باشید ، خیلی راحت تر می توانید عامل ایراد مشکل را پیدا کنید و به تعمیر و تعویض قطعه خراب بپردازید. در سیستم کولر گازی قطعات موجود به دو دسته کلی مکانیکی و الکترونیکی تقسیم می شوند.

دسته اول قطعات مکانیکی هستند :

1- کمپرسور

کمپرسور مهم ترین قطعه ای  است که در کولر گازی استفاده می شود. این قطعه همان موتور دستگاه می باشد. با وجود کمپرسور فرآیند خنک سازی امکان پذیر می شود.  وظیفه مکپرسور این است که  گاز مبرد را با سیتم مکش خود به سمت کندانسور هدایت کند. کمپرسور ها انواع مختلفی دارند که با توجه به نوع آن ها نحوه افزایش فشار متفاوت خواهد بود.

2- کندانسور

کمپرسور بعد از  اینکه گاز مبرد را از اوپراتور دریافت کرد  ، گاز را با افزایش فشار به سمت کندانسور می فرستد. کندانسور گرمای موجود را حین سرمایش جذب می کند و پس از آن این گرما را به محیط بیرونی منتقل می کند. سیستم کندانسور در پنل خارجی قرار دارد  و از از  تعدادی صفحات آلمینیومی و لوله های مسی تشکیل می شود.

3- اواپراتور

هوای درون اتاق از سمت فوقانی پنل وارد اوپراتور می شود و سپس توسط آن به سمت کمپرسور منتقل خواهد شد.

4- لوله مویی

در لوله مویی گاز مبرد فشرده می شود و سپس خنک خواهد شد. لوله مویی لوله ای بسیار نازک است .

قطعات الکتریکی کولر گازی :

1- برد الکترونیکی

فرآیند های انجام شده در کولر گازی توسط برد الکترونیکی انجام می شود. برد به سنسور ها و ترموستات ها وصل می باشد و با تشخیص آنها برد فرمان می دهد که کارکرد کولرگازی به چه صورت باشد .

2- الکتروموتور فن

 فن های داخلی و فن های خارجی که در کولر گازی مشغول به کار هستند ، برای چرخیدن احتیاج به نیروی مشخصی دارند. الکتروموتور فن قطعه ای است که انرژی لازم برای این فرآیند را تامین می کند .

3- سنسور

سنسور وظیفه دارد ، هنگامی  که دما در حالتی غیر از عدد مورد نظر بود ، این تغییرات را به برد فرمان گزارش دهد. با وجود سنسور ، تنظیم دما در حالتی بهینه و مناسب ، به صورت اتوماتیک مهیا می شود. برد فرمان با توجه به این گزارش عملکرد کولر گازی را در جهت افزایش یا کاهش دما تغییر می دهد. در نتیجه هوای محیط همیشه در حالت مطلوب است و راندمان انرژی نیز بسیار مناسب خواهد بود.

4- فیوز حرارتی

اور لود( فیوز اتوماتیک ) برای جلوگیری از خطرات احتمالی ، هنگامی که از سمت برد فرمان ، اخطارهایی مانند  تغییر جریان برق یا افزایش دمای کمپرسور ایجاد می شود ، برق قسمت مورد نظر را قطع می کند.

 

سرویس کولر گازی سامسونگ

گاهی برای استفاده کنندگان کولرگازی سامسونگ اتفاق می افتد که متوجه ی غیرعادی کارکردن دستگاه خود می شوند.

برای مثال صداهای غیرمعمول هنگام عمل کولر گازی،از دستگاه شنیدن، پاشیدن آب از داخل کولر به محیط، خنک نکردن فضا و … همه این مسائل می تواند فرد مصرف‌کننده را گرفتار نگرانی کند. ولی چنانچه در موعد مناسب و همین که متوجه شدن هرگونه از موارد غیرعادی در کارایی کولرگازی خود اقدام به تعمیر کنید، اصلا جای نگرانی وجود ندارد.

تعمیر کولرگازی سامسونگ در جنت آباد این اطمینان را به شما می دهد که با اعزام تکنیسین باتجربه و کارشناس در زمینه ی سرویس و تعمیر کولر گازی و اسپیلت سامسونگ، مشکل شما را در کوتاه ترین زمان و با کمترین هزینه برطرف کند.

در مواردی دستگاه علامتی از خرابی ندارد و کارکرد غیرمعمول نشان نمی دهد. ولی برای پیشگیری از پیدایش مشکلات آینده، توصیه ما این است که سرویس کولر گازی سامسونگ، انجام شود.

سرویس کولرگازی یا اسپیلت سامسونگ عبارت از سرویس پنل داخلی و پنل خارجی است که به وسیله سرویسکاران کارآسان، با عالی ترین کیفیت و با قیمت پایین ، خدمت شما کاربر گرامی ارائه می شود.

کولرگازی
تعمیر کولرگازی سامسونگ در جنت آباد

 سرویس پنل داخلی کولر گازی سامسونگ

  • پاک کردن فیلتر کولر گازی
  • سرویس بلوور
  •  سنسورها سرویس شوند
  •  کویل کولرگازی یا فین ها سرویس
  • بررسی مسدود نبودن خروجی آب

سرویس پنل خارجی کولر گازی سامسونگ

قطعا سرویس پنل خارجی یا همان کندانسور بسیار مهم است. از آنجا که پنل خارجی، بیرون از خانه نصب می گردد و با گرد و غبار و خاک در تماس مستقیم میباشد.

اگر شما نسبت به پاک کردن و شستن به وقت آن عمل نکنید،

امکان دارد که ناچار به پرداخت مخارج زیاد برای تعمیرات آن شوید. کثیفی خیلی زیاد کندانسور مانع از کارکرد درست کولرگازی (سامسونگ) می شود و به دستگاه شما فشار بسیار تحمیل میکند.

بهتر است بدانیم که

شرکت کارآسان شعب متعددی در همه جای تهران دارد که  می توان به نمایندگی کولرگازی جنرال در هفت تیر و تعمیر کولرگازی سامسونگ در جنت آباد اشاره کرد.

تعمیر کولرگازی سامسونگ در جنت آباد


بیشتر بخوانید :

تعمیر اسپیلت

و تعمیر کولرگازی در کرج


ارور و کد های خطا در تعمیر کولرگازی سامسونگ در جنت آباد

اگر با کدهای خطا و معناتی آن ها در کولر گازی سامسونگ آشنا باشید . این امر کمک شایانی در امر شناسایی خرابی ، منابع آن ها و رفع آن ها خواهد کرد. در ادامه به معرفی هر کدام می پردازیم .

کد خطا  E 464 ←  وجود جریان اضافی

کد خطا  E 461 ← کمپرسور روشن نمی‌شود .

کدخطا  E 473 ← کمپرسور مسدود شده است .

کد خطا  E 466 ← خطای ولتاژ ماژول کارت DC

کد خطا  E 221 ← سنسور دمای بیرونی مشکل دارد .

کدخطا  E 416 ← گرمایش بیش از حد

کد خطا  E 251 ← مشکلی در سنسور دما وجود دارد .

کد خطا  E 468 ← مشکل در سنسور جریان الکتریکی

کدخطا   E 465 ← خطای کمپرسور

کد خطا   E 237 ← مشکل در سیم پیچی سنسور دما

کد خطا   E 202 ← زمان ارتباط (یک دقیقه) منقض شد .

کدخطا  E 458 ←  ایراد در فن

کد خطا   E 471← ایراد در OTP

کد خطا   E 467 ← خطای چرخش کمپرسور

کدخطا   E 440← خطای عملکرد (کم)

کد خطا   E 441← خطای عملکرد (بالا)

کد خطا   E 469← خطای ارتباط DC سنسور ولتاژ رخ داده است .

کدخطا  E 462 ← خطای I_Trip / جریان بیش از حد PFC

کد خطا   E 554← نشتی گاز مبرد وجود دارد .

کد خطا  E 472 ← مشکلی در صفر ولتاژ AC وجود دارد.

کدخطا   E 556 ← خازن درست نیست  .

کد خطا   E 121← سنسور دمای هوا داخلی قطع یا بسته شده است.

کد خطا   E 122← سنسور دمای اواپراتور قطع یا بسته شده است.

کدخطا   E 154← زمان ارتباط (یک دقیقه) بیشتر شده است .

کد خطا   E 101← زمان ارتباط (یک دقیقه) بیشتر شده است .

کد خطا   E 186← خطای MPI

چشمک زدن همه نشانگرها ← خطای EEPROM (حافظه دائمی)

سوالات متداول تعمیر کولرگازی سامسونگ در جنت آباد

هزینه تعمیر کولر گازی توسط کاراسان چقدر است ؟

محاسبه قیمت و هزینه تعمیر و سرویس کولر گازی سامسونگ به قطعات خراب دستگاه که نیاز به تعویض یا تعمیر دارند و یا اینکه کولر گازی سامسونگ نیاز به سرویس داشته‌باشد و حجم کار و تعداد خدمات مورد نیاز بستگی دارد.

یکی از مشکلات رایج کولر گازی باد گرم زدن کولر گازی می باشد. اگر سطح خنک کنندگی آن پایین است این به معنای وجود مشکل برای سیستم است و در اکثر موارد ضعف خنک کنندگی به دلیل نشتی گاز کولر گازی می باشد.  سریعا کولر گازی را خاموش کنید و با تعمیرکار متخصص کولر گازی در کاراسان تماس بگیرید تا اقدام به عیب یابی دستگاه نماید.

صدای غیرمعمول و زیاد ممکن است از یونیت داخلی کولر گازی باشد یا از یونیت خارجی کولر گازی کندانسور باشد. ممکن است دلایل دیگری نیز داشته باشند که باید توسط تعمیرکار حرفه ای عیب یابی شود. اما اکثر موارد دلیل این صدا میتواند از بالانس نبودن فن یونیت خارجی کولر گازی یا فن یونیت داخلی کولر گازی باشد یا اینکه پایه های کمپرسور کولر گازی لق یا شل شده باشد در این صورت نیاز به آچارکشی است.

فیلتر هوای کولر گازی یکی از قطعات کولر گازی است که در صورت عدم سرویس و تمیز کردن به موقع ممکن است علاوه بر پایین آوردن عملکرد کولر گازی به دیگر قطعات آن نیز آسیب وارد کند پس هر چند وقت یکبار به صورت دوره ای برای تمیز کردن آن اقدام کنید.

این نشانه مسدود شدن راه آب خروجی کولر گازی است که با سرویس کولر گازی رفع می شود. البته ممکن است دلایل دیگری نیز داشته باشد که توسط عیب یابی تعمیرکار متخصص مشخص می شود.

مطالب مفید :

تعمیر کولر گازی ، تعمیر کولرگازی ، تعمیر اسپیلت ،  نمایندگی کولرگازی جنرال در صادقیه ، نمایندگی کولرگازی جنرال در هفت تیر  ، نمایندگی کولرگازی جنرال در نازی آباد ، نمایندگی کولرگازی سامسونگ ، نمایندگی کولرگازی سامسونگ در شریعتی  ، نمایندگی کولرگازی سامسونگ در بازار ، نمایندگی کولرگازی سامسونگ در تهرانپارس ، تعمیر کولرگازی در کرج ، تعمیر کولرگازی در جهانشهر ، تعمیر کولرگازی در کردان  تعمیر اسپیلت

۶ دیدگاه دربارهٔ «تعمیر کولرگازی سامسونگ در جنت آباد»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

به بالای صفحه بردن