تعمیر پکیج در کامرانیه

تعمیر پکیج در کامرانیه در سایت کارآسان به شرح می پردازیم

 

تعمیر پکیج در کامرانیه با خدمات برتر

پکیج ها جزء موردهایی می باشند که چنانچه عملکرد درستی نداشته باشد، در زندگی شما تاثیر گذار هستند،

به این دلیل احتیاج دارید تا به هنگام اینکه مسئله یا مشکلی از جمله :

پایین آمدن فشار ، روش نشدن مشعل ، گرم نشدن رادیاتورها و داغ نشدن آب مصرفی ، سر و صدا پکیج  ،نشتی آب قطعات معیوب داخلی از مانند شیر تخلیه، ترموکوپل و رو به رو شدن با ارور دستگاه و… با یک تکنیسین خبره تماس حاصل کنید

برای تقاضا تعمیرکار با تجربه ، در صورتی که در محله کامرانیه ساکن هستید کافیست با شماره های موجود در سایت تماس حاصل کنید و درخواست خود را مطرح نمایید.

تا تکنیسین ما درکوتاهترین زمان ممکن به مکان شما اعزام شود. با خدمات کارآسان آسایش و آسودگی خاطر را تجربه کنید . آسایش و راحتی بیشتر با خدمات تعمیر پکیج در کامرانیه

ما در تیم کاراسان تعمیرکاران آموزش دیده و بامهارت در زمینه تعمیر تخصصی پکیج در محل با انواع برندها اعم از پکیج بوتان ، پکیج ایران رادیاتور ، پکیج ایساتیس و … را استخدام کرده ایم تا شما با خیال راحت متخصص سرویس پکیج خود را بیابید.

تعمیر پکیج در کامرانیه

نصب و تعمیر پکیج در کامرانیه بطور کاملا تضمینی

با در نظر گرفتن اینکه نصب پکیج احتیاج به تبحر دارد و بعضی مواقع یک خطا کوچک بعد ها، مشکل ساز خواهد شد

بایستی در انتخاب تکنیسین و نصاب توجه کافی را به خرج دهید و آن را به دست نصاب متبحر و خبره بسپارید. ما اطمینان به شما میدهیم که نصابان کاملا ماهر ما با برترین و بهترین خدمات در خدمت شما عزیزان خواهند بود

به همین جهت کارآسان تمام سعی خود را نموده تا برای خدمت رسانی در همه محله های تهران همچنین کامرانیه خدمات ضروری را با به کارگیری نیروی با تجربه جهت کارگذاشتن پکیج و تعمیر پکیج در کامرانیه به شما تهرانی های عزیز ارائه دهد.

ایرادات و مشکلات رایج در تعمیر پکیج در کامرانیه

پکیج های دیواری یکی از پراهمیت ترین وسایل در خانه به حساب می آیند

که امروزه در طرح های متفاوت ساخته‌شده و دارای امکانات مختلف هستند. پکیج های دیواری فارغ از تکنولوژی و قطعات که از آن برخوردارند بعضی مواقع در کارکرد خود دچار ایراد جزیی و یا مهم می شوند. از جمله مشکلاتی که امکان هست برای پکیج دیواری ایجاد شود و احتیاج به تماس با نمایندگی یا تعمیرگاه مجاز تعمیر پکیج در کامرانیه می باشد می توان به موردهای زیر اشاره کرد

تعمیر پکیج در کامرانیه

 

کاراسان گروهی متشکل از کارشناسان مجرب در زمینه تعمیر پکیج نمایندگی های مختلف از جمله نمایندگی پکیج بوتان و نمایندگی پکیج ایران رادیاتور آماده ارائه خدمات می‌باشد.

داغ نشدن رادیاتورها

چنانچه حتی با بیشترین درجه پکیج، ساختمان گرم نشود امکان دارد. دستگاه پکیج دچار رسوب گرفتگی‌شده باشد و یا گنجایش آن نسبت به زیربنای موردنظر کافی نباشد. بعلاوه امکان دارد تعداد پره های رادیاتور ها کافی نباشد

کوتاه بودن شعله مشعل پکیج

این مسئله می تواند به علت کم بودن یا مسدود شدن شیر گاز ورودی پکیج یا کم بودن فشار کلی گاز ساختمان بوجود آید که واجب است هر دو مورد دقیق بررسی شود

افت فشار آب گرم مصرفی

این مشکل می تواند دو دلیل عمده داشته باشد: گرفتگی مبدل دستگاه یا وجود رسوب سیستم لوله کشی و شیلنگ های انتقال آب پکیج. در هر دو مورد می توانید از یک تکنیسین در کامرانیه تهران برای برطرف کردن رسوبات وگرفتگی ها کمک بگیرید

نشت آب از پکیج

خرابی شیلنگ های آب متصل به دستگاه و اتصالات مورد استفاده ، وجود ترک دستگاه سختی گیر و یا سایر اتصالات داخلی پکیج

می تواند باعث  ایجاد مشکل شود و کل این موارد احتیاج به تعمیرات و سرویس کارشناسی دارد.

در تعمیرگاه  کاراسان تعمیر پکیج در غرب تهران ، تعمیر پکیج در شرق تهران ، تعمیر پکیج در شمال تهران و تعمیر پکیج در جنوب تهران توسط تعمیرکار حرفه ای پکیج صورت می پذیرد.

همچنین تعمیرکاران برای تعمیر پکیج در محل اگر نیاز به قطعه خاصی باشد از قطعات فابریک آن برند استفاده می کنند. در کاراسان تعمیرات و سرویس پکیج به همراه ضمانتنامه می باشد و می توانید اعتماد کامل داشته باشید.

وجود صدای اضافه پکیج
  • تنظیم نبودن شیر برقی گاز پکیج
  • رسوب گرفتگی مدار
  • ایجاد هوا در مدار گرمایش و مبدلهای حرارتی
  • معیوب شدن پمپ آب و یا سنسور های حرارتی

کاراسان گروهی متشکل از کارشناسان مجرب در زمینه تعمیر پکیج نمایندگی های مختلف از جمله نمایندگی پکیج بوتان و نمایندگی پکیج ایران رادیاتور آماده ارائه خدمات می‌باشد.

پوسیدگی دودکش فلزی

هرنوع زنگ زدگی و پوسیدگی روی دودکش فلزی شاید ناشی ازخارج نشدن درست دود از دودکش باشد.

انفجاری روشن شدن دستگاه

بعضی مواقع پکیج به طور انفجاری و با صدای بسیار روشن می شود و علت های زیر می تواند موجب پیدایش این مشکل شود: تنظیم نبودن بیشترین فشار گاز شیر برقی گاز دستگاه،

تنظیم نبودن فاصله الکترود جرقه زن تا سطح مشعل، معیوب شدن ترانس جرقه یا برد کنترل دستگاه و یا مسدود بودن دودکش. نیاز هست که کل این مورد ها به صورت کارشناسی سرویس و درست شود

روشن و خاموش شدن مداوم پکیج

زمانی که پکیج به شکل مرتب و در فاصله زمانی کوتاه خاموش و روشن می گردد امکان دارد علتش تنظیم نبودن شیر برقی گاز دستگاه باشد و یا هوای کافی جهت اشتعال موجود نباشد

بعضی مواقع هم رسوب گرفتگی مبدل، موجب بالا رفتن یکباره و روشن و خاموش شدن دستگاه می گردد. حل این مسئله هم احتیاج به سرویس تخصصی دستگاه دارد

در حالت دیدن هریک از مشکلاتی که بیان نمودیم، فورا با یک تعمیرگاه مجاز و تخصصی در زمینه تعمیر پکیج در کامرانیه تهران تماس بگیرید.

کاراسان گروهی متشکل از کارشناسان مجرب در زمینه تعمیر پکیج نمایندگی های مختلف از جمله نمایندگی پکیج بوتان و نمایندگی پکیج ایران رادیاتور آماده ارائه خدمات می‌باشد.

برای اطلاع از قیمت و هزینه سرویس پکیج در تهران و کرج و البرز می توانید به صورت رایگان برای مشاوره با کارشناسان کاراسان اقدام نمایید.

 

تعمیر پکیج ایران رادیاتور

قطعات تشکیل‌دهنده پکیج

با شناختن انواع قطعات تشکیل‌دهنده پکیج و نحوه کارکرد آن ها  و همچنین تاثیرشان در فرآیند های پکیج ، در صورتی که خطا یا ایرادی در پکیج ایجاد شود ، خیلی راحت تر می توانید منبع ایراد را پیدا کنید و به حل مشکل بپردازید. پکیج ها  از قطعات زیر تشکیل می شوند . این قطعات در دو دسته اصلی مکانیکی و الکتریکی تقسیم بندی می شوند :

قطعات الکتریکی خودشان به سه دسته تقسیم می شوند :

1- برد پکیج

این قطعه وظیفه  ارسال دستورات اجرایی و کنترل بر اجرای آن ها را دارد. فیوز ، رله ، آی سی و ترانس تغذیه این دسته را تشکیل می دهند.

2- قطعات تحت فرمان برد

این قطعات وظیفه دارند ، فرمان های ارسالی از سمت برد را به اجرا در بیاورند . قطعات فن، پمپ و شیرگاز این وظایف را انجام می دهند. آن ها از برق ۱۱۰ و ۲۲۰ ولت تغذیه می‌شوند.

3- قطعات مربوط به ارسال تغییرات به برد

این قطعات هر تغییری در پکیج و فرآیندهای آن به وجود می آید را به برد اطلاع رسانی می کنند . قطعاتی مانند حسگرها (سنسور، ترموستات و پرشر سوئیچ آب)، شیر اطمینان و  فلوسوئیچ  این دسته  را تشکیل می دهند.

قطعات مکانیکی پکیج

قطعات مکانیکی را برای انجام فعالیت مشخصی می سازند و در پکیج قرار می دهند. این قطعات برای انجام وظیفه خود به دستوری از سمت برد پکیج احتیاج ندارند . برای مثال مبدل های حرارتی که  عمل انتقال حرارت و گرما در پکیج ‌های گرمایشی، از شعله به آب را انجام می دهند ، جزو این دسته هستند.  علاوه بر آن ، منبع انبساط پکیج  نیز قطعه ای مکانیکی است که جایگاه و مکان قرارگیری  آن در پکیج متفاوت می باشد .

محفظه احتراق پکیج ، شیر سه راهی و ایرونت نیز با عنوان قطعات مکانیکی ساخته‌و در پکیج قرار می گیرد.

 

مزیت های استفاده از پکیج

در صورت استفاده از پکیج هزینه های کاهش می یابد و از نظر اقتصادی پکیج ها به صرفه هستند . این دستگاه ها راندمان مناسبی دارند و به جز صرفه جویی در هزینه ،  در انرژی نیز صرفه جویی می شود . ایمنی پکیج ها نیز نسبت به باقی حالت ها بیشتر است و اگر پکیج خراب نباشد ، خطر کمی را ایجاد خواهد کرد.

وقتی به جای موتورخانه از پکیج استفاده شود ، هر واحد ساختمانی به صورت مستقل سیستم گرمایشی دارد . این کار مزیت های فراوانی را به همراه دارد . برای مثال اگر سیستم یک خانه دچار مشکل شود باقی خانه ها به دردسر نمی افتند. یا هزینه ها به صورت مشخص و واقعی در نظرگرفته می شود. لوله کشی های طولانی و گسترده نیز از ساختمان ها حذف می شود . این کار به راندمان انرژی نیز کمک می کند.

هم چنین پکیج ها معمولا در سایز های کوچک طراحی می شوند و برای خانه های کوچک بسیار گزینه مناسبی اند. و نگه داری از آن ها بسیار راحت تر است . در صورت خرابی نیز سرویس و تعمیر آسان تری خواهند داشت .

 


بیشتر بخوانید :

تعمیر پکیج در تجریش

نمایندگی پکیج بوتان در صادقیه

تعمیر پکیج در کردان


 

انواع پکیج

پکیج ها از دیدگاه های مختلفی دسته بندی می شوند. از نظر محل نصب پکیج ها را به دو دسته کلی می توان تقسیم کرد :

  • دیواری
  • زمینی

پکیج های دیواری برای منازل ظاهری زیباتر دارند و جای کم تری را اشغال می کنندو می توان آن ها را در یکی از کابینت ها نصب کرد. پکیج دیواری منبع آب گرم ندارد و دو وظیفه آن به صورت اولویتی انجام می شود. اولویت اول پکیج دیواری گرم کردن آب مصرفی است و رادیاتور ها در زمانی توسط پکیج گرم می شوند که آب گرم نیاز نباشد.

پکیج های دیواری همگی دارای سیستم دودکش هستند. دودی که تولید می شود از طریق دود کش معمولی و یا از طریق فن پکیج به فضای بیرون هدایت می شود.

پکیج های زمینی از نظر اندازه و سایز از پکیج های دیواری بزرگ تر هستند پس بیشتر در فضاهای بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند.  توان و قدرت این دسته بیش تر از دیواری است و از نظر کارکرد نیز برای فضاهای بزرگ مناسب تر است. پکیج های زمینی مخزن ذخیره آب گرم دارند و می توانند آب گرم مصرفی بیشتری را مهیا کنند.

ایرادی که برای پکیج های زمینی وجود دارد ایجاد صدا است. و لازم است در صورت استفاده در بالکن یا فضایی دور از محل نشیمن و .. قرار بگیرد.

علاوه بر پکیج های زمینی و دیواری برخی پکیج های زمینی ایستاده را به عنوان دسته جداگانه قبول دارند. این دسته برای ساختمان­‌های بزرگ، ویلایی و دوبلکس و دو طبقه مورد استفاده است و ترکیبی از دسته های دیگر می باشد.

تعمیر پکیج در کامرانیه

انواع پکیج بر اساس فن و خروجی آلاینده

یکی دیگر از روش های دسته بندی پکیج از نظر نوع تخلیه احتراق می باشد. این دسته بندی به شکل زیر است :

  • پکیج دارای فن
  • پکیج بدون فن

پکیج‌های فن‌دار به دلیل خصوصیات و مزایایی که دارد طرفداران بیش تری بین خریداران دارد .

 

دسته بندی از دیدگاه سیستم احتراق

پکیج های زمینی از دیدگاه نوع مشعل و سیستم احتراق آن ها به دو دسته تقسیم می شوند :

1- بدون مشعل :

پکیج های مشعل دار دیگ گرمایشی در سیستم خود ندارد. آن ها برای عمل کرد مناسب از مشعل خطی و مبدل حرارتی استفاده می کنند. این مبدل از نوع مبدل صفحه ای یا مخزن است.

2- مشعل دار :

در سیستم این پکیج ها یک دیگ فولادی یا چدنی قرار دارد که آب گرم در آن ذخیره می شود. وجود دیگ باعث می شود ظرفیت پکیج بیشتر شود و بتواند محیط های بزرگ تر را گرم نگه دارد. در این دسته از مشعل های گازوئیل سوز  ، گاز سوز یا دوگانه استفاده می شود.

 


بیشتر بخوانید :

تعمیر پکیج

نمایندگی پکیج بوتان در نارمک

تعمیر پکیج در پونک


 

سرویس سالیانه

دستگاه در طول کارکرد خود بی شک دچار فرسودگی و آسیب های متفاوتی خواهد بود. برخی از این آسیب ها در زمان های اولیه شروع باعث اختلال خیلی محسوس و یا جلوگیری از عدم کارکرد پکیج نمی شود . اگر این آسیب ها و مشکلات در همان زمان های اولیه ایجاد شناسایی و رفع شوند . به طول عمر پکیج اضافه می کنند . و اینگونه تعمیر پکیج مرکوری کاری خیلی دشوار نخواهد بود.

در سرویس های سالانه ، سرویس پکیج توسط تکنسین های تعمیر پکیج انجام شده و تمام اجزای پکیج بررسی می شود. در صورت نیاز به تعمیر ، تعویض و حتی تمیز کردن اجزای مختلف ، این کار به خوبی انجام شده و از آسیب های آینده جلوگیری می شود.

یکی دیگر از دلایل مهم برای اقدام به سرویس سالیانه پکیج ، اطمینان از ایمنی آن می باشد. ممکن است در ظاهر کارکرد خیلی خوبی از پکیج دیده‌شود. اما در اصل به دلیل وجود مشکلاتی در عملیات سوختن ، گاز کربن منو اکسید منتشر شود. این ایراد به راحتی قابل تشخیص نیست . زیرا گاز کربن منو اکسید گازی بی بو ، بی رنگ و بدون طمع است اما سمی ! پس در سرویس های سالانه در صورت وجود این مشکل ، به رفع آن پرداخته‌می شود.

 

رسوب زدایی پکیج ها

عمل رسوب زدایی معمولا کاری است که جدا از تعمیرات حساب می شود. این فرآیند باید در فواصل زمانی مناسب انجام شود. اگر پکیج به صورت دائمی و در زمان های مناسب سرویس می شود ، این کار نیز جز سرویس انجام خواهد شد.

به دلیل وجود مواد مختلف در آبی که در پکیج جریان دارد ، پس از مدتی این املاح و مواد در لوله های پکیج رسوب می کنند. با گذشت زمان این رسوب ها بیشتر و بیشتر می شوند و اگر در زمان مناسب رسوب زدایی انجام نشود . عمل کرد پکیج با مشکل رو به رو خواهد شد.

رسوب زدایی با دو روش متفاوت انجام می شود. در ادامه به بررسی این روش ها می پردازیم :

1- رسوب زدایی به روش دستی :

در روش دستی ، ابتدا لازم است که پکیج از آب تخلیه شود. با باز کردن شیر تخلیه ، تمامی آب موجود در دستگاه خارج می شود. سپس مقدار مشخصی اسید وارد لوله ها می شود و باید ضربات متداولی را به پکیج وارد کرد. این ضربات و وجود اسید در لوله ها باعث جدا شدن و خروج رسوبات از لوله های پکیج خواهد شد. این عمل باید توسط افراد متخصص انجام شود ، در غیر این صورت ممکن است خساراتی جبران نشدنی در پکیج به وجود آورد.

2- رسوب زدایی به روش مکانیکی :

در رسوب زدایی به روش مکانیکی از دستگاه پمپ اسید استفاده می شود. این دستگاه مقدار معینی از اسید را درون لوله ها پمپاژ می کند و به طور مداوم این اسید را بین لوله ها مر چرخاند. به جریان افتادن اسید در لوله ها باعث از بین رفتن رسوبات دیواره می شود و لوله ها به حالت عادی خود باز خواهند گشت. سرعت و کیفیت و ایمنی در روش مکانیکی بیشتر است.

 

مراحل خدمت رسانی تعمیرکاران پکیج

پس از تشخیص مشکل و یا عدم کارکرد پکیج و تماس با نمایندگی . تکنسین های ماهر به محل مورد نظر شما اعزام می شوند. در ابتدای هر کاری تکنسین به دقت تمام قسمت های پکیج را با توجه به توضیحات شما از مشکل به وجودآمده ، بررسی و چک می کنند.

پس از  بررسی کلی  تشخیص مشکل به وجودآمده ، حدود هزینه ای که برای تعمیر و یا تعویض قطعات مورد نیاز است به شما اعلام می گردد و در صورت توافق و کسب اجازه ، مراحل بعدی انجام می شود.

در مرحله بعدی یعنی پس از تشخیص خرابی و ایراد های به وجودآمده ، در ابتدا سعی می شود برای کاهش هزینه ها قطعات تعمیر شود . زیرا تعویض قطعه معمولا از تعمییر آن هزینه بر تر است. البته در صورت نیاز خرابی کامل قطعه مورد نظر و نیاز حتمی به تعویض آن نیز ، تعمیرکاران قطعات با کیفیت و اصل را در اختیار شما قرار خواهند داد. در کاراسان تعمیرات و سرویس پکیج به همراه ضمانتنامه می باشد و می توانید اعتماد کامل داشته باشید.

 

هزینه سرویس و تعمیر پکیج در کامرانیه

نمی توان یک قیمت واحد را برای امر سرویس و تعمیر پکیج در کامرانیه  اعلام نمود . در این صورت ممکن است در حق بسیاری از افراد ناعدالتی صورت بگیرد . برای همین موضوع قیمت ارائه خدمات سرویس و تعمیر پکیج با توجه به موقعیت شما محاسبه خواهد شد . شما می توانید قبل از ثبت درخواست خود با مشاوران و کارشناسان ما به صورت رایگان مشاوره کنید و در این مبحث راهنمایی بگیرید .

محاسبه هزینه خدمات به عوامل مختلفی وجود دارد . اولین مورد قطعات مورد نیاز است ، گاهی قطعات ایراد دار تنها نیاز به تعمیر دارند ولی برخی اوقات نیز نیاز است که قطعه عوض شود . قیمت این دو حالت متفاوت است . کاراسان قطعات اضل و اورجینال را نیز با قیمت های مناسب به شما ارائه می دهد . مورد دیگر هزینه ایاب و ذهاب تعمیرکار است . البته کاراسان سعی می کند نزدیک ترین تعمیرکار خود را به محل مورد نظر اعزام کند تا هزینه نهایی کاهش یابد .

میزان تخصصی بودن خدمات ارائه‌شده و وقتی که صرف تعمیر پکیج می شود نیز حائز اهمیت می باشد .  هر چه تعمیر تخصصی تر و وقت گیر تر باشد ، هزینه افزایش خواهد یافت .

در مورد سرویس پکیج نیز ، هزینه وابسته به دستگاه شما است . در سرویس پکیج گاهی علاوه بر چک کردن به رسوب زدایی و اسید شویی نیز نیاز است که هزینه آن نسبت به سرویس های عادی بالاتر خواهد بود .

همکاران ما در کاراسان به دلیل داشتن تجربه بالا در کنار تخصص در امور تعمیر پکیج در کامرانیه  و سرویس پکیج  ، خدمات خود را در سریع ترین زمان ممکن و با کیفیت بالا و هم چنین مناسب ترین قیمت ارائه می کنند . پس نیازی به نگرانی در این زمینه ندارید .

سوالات متداول:

تعمیر پکیج کامرانیه

 

 

آیا تعمیرات کارآسان ضمانت و گارانتی دارد ؟

بله ، تمامی خدمات تعمیرات لوازم خانگی در مجموعه کاراسان دارای 90 روز ضمانت می‌باشد.

اگر پکیج با صدای زیاد روشن شود ، مشکلی وجود دارد ؟

بله در صورت تنظیم نبودن بیشترین فشار گاز شیر برقی گاز دستگاه این مورد پیش می آید.

برای منازل کوچک چه نوع پکیجی مناسب تر است  ؟

پکیج های دیواری به دلیل نیاز به جای کمتر و قدرت مناسب برای تامین گرما و انرژی مورد نیاز و هم چنین سر و صدای کمتر مناسب تر هستند .

علت آب دهی پکیج چیست ؟

ابجاد سوراخ و پوسیدگی در شلنگ هایی که به پکیج متصل است و هم چنین ایجاد ترک و خرابی در اتصالات و … باعث نشت آب می شود.

مطالب مفبد :

تعمیر پکیج نمایندگی پکیج بوتان در نارمک ، تعمیر پکیج در پونک  ،  تعمیر پکیج در تجریش  ، نمایندگی پکیج بوتان در صادقیه ، تعمیر پکیج در کردان ، نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در پیروزی ، تعمیر پکیج در جیحون ، تعمیر پکیج در تهرانپارس ، نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در تهرانپارس ، نمایندگی پکیج ایران رادیاتور

۵ دیدگاه دربارهٔ «تعمیر پکیج در کامرانیه»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

به بالای صفحه بردن