نمایندگی کولرگازی سامسونگ در تهرانپارس

اکنون نمایندگی کولرگازی سامسونگ در تهرانپارس در سایت کاراسان معرفی می شود.

نمایندگی کولرگازی سامسونگ در تهرانپارس

در زمینه ى لوازم خانگى ، برند هاى بسیار متنوع و پر تعدادى فعالیت می کنند که هر کدام مزایا و معایب خود را دارند. برند سامسونگ ، یکى از برند های با کیفیتى است که طرفداران زیادى را در ایران به خود جذب‌کرده است.
در ادامه با ما همراه باشید تا در این مقاله کولر هاى گازى سامسونگ را مورد بررسى قرار دهیم.

در تعمیرگاه کارآسان تعمیر اسپیلت در غرب تهران ، تعمیرات اسپیلت در شرق تهران ، تعمیر اسپیلت در شمال تهران و تعمیر اسپیلت در جنوب تهران توسط تعمیرکار حرفه ای کولر گازی اسپیلت صورت می پذیرد.

نمایندگی کولرگازی سامسونگ در تهرانپارس

کمپانى سامسونگ:

برند سامسونگ ، برندى بسیار محبوب و خوش سابقه در دنیا و به خصوص از نظر کاربران ایرانى به شمار می رود.

لغت سامسونگ در زبان کره ای معنای سه ستاره می دهد . این کارخانه در سال ١٩٣٨ تاسیس شد تا در حوزه ى صادرات مواد غذایى شروع به فعالیت کند اما با گذشت زمان دچار تغییر و تحول زیادى گردید و در حوزه هاى متفاوتى از جمله تولید و صادرات منسوجات فعالیت خود را ادامه داد.
در سال ١٩۶٩ ، این برند تصمیم گرفت به دنیای تولید وسایل الکترونیکى و لوازم منزل نیز ورود کند. در نتیجه این تصمیم ، انواع یخچال ، تلویزیون، کولر و … به عنوان محصولات جدید این برند پا به عرصه گذاشتند.

جالب است بدانید که شرکت سامسونگ نقش بسیار مهمی در پیشرفت و توسعه اقتصادی و سیاسی کره جنوبی داشته‌است به طوری که درآمد این شرکت حدود 17% از تولید نا خالص داخلی کشور کره جنوبی را تشکیل می دهد. در واقع حدود یک پنجم از صادرات این کشور توسط شرکت سامسونگ انجام می شود.

شعار سامسونگ از ابتدا کمک اقتصادی به جامعه ، توجه به منابع انسانی و خرد ورزی‌بوده است.


بیشتر بخوانید :

تعمیر کولر گازی

نمایندگی کولرگازی جنرال در صادقیه

و نمایندگی کولرگازی جنرال در هفت تیر 


نمایندگی کولرگازی سامسونگ در تهرانپارس

قطعات این کولر ها ساخت کشور کره جنوبى و در برخى موارد ساخت چین هستند. اما توجه کنید که تولیدات ساخت چین گارانتى ندارند پس براى این که محصول شما از خدمات گارانتى بهره مند شود حتما محصول اصلى که در کره جنوبى تولید می شود را خریدارى کنید. در صورت نیاز به سرویس و تعمیرات دستگاه خود می توانید با کاراسان تماس بگیرید و از خدمات نمایندگی کولر گازی سامسونگ در تهرانپارس استفاده کنید.

طراحى کولر هاى نمایندگی کولرگازی سامسونگ در تهرانپارس :

این کولر ها ، طراحى زیباى مثلثى شکل دارند. این طراحى علاوه بر زیبایى بصرى به تقویت عملکرد خنک کنندگى دستگاه نیز کمک می کند. قسمت هاى مختلف بدنه ى این کولر ها داراى روکش هایى هستند که ظاهرى مدرن را رقم می زنند.

ما بعنوان نمایندگی کولرگازی سامسونگ در تهرانپارس، نمایندگی کولرگازی جنرال و … این کار را به بهترین شکل ممکن برای شما انجام خواهیم داد.

دسته بندی انواع  کولر های گازی

کولر های گازی را از جهات مختلفی می توان دسته بندی کرد.

کولر های گازی به طور کلی  سه دسته می باشند :
  • یک تکه
  • دوتکه
  • چند تکه ( مولتی پنل )

و کولر های یک تکه خودشان به دو دسته تقسیم می شوند :

1- پنجره ای یا اتاقی : این دسته از کولر های گازی برای منازل و یا ادارات مناسب هستند.

2- پرتابل : برای مکان های کوچک مانند غرفه ها مناسب هستند. این دسته قابل حمل اند و نیاز به نصب و جای ثابت ندارند.

نمایندگی کولرگازی سامسونگ در تهرانپارس

کولرهای گازی دو تکه نیز خود به دسته های متعددی تقسیم می شوند :

1- اسپلیت دیواری (Wall Mounted) : این نوع در منازل کاربرد بیشتری دارد. بازدهی و مصرف انرژی این نوع بهینه و بسیار مناسب طراحی شده‌است.

2- داکت اسپلیت یا اسپلیت کانالی (Duct) : تفاوت چشم گیر این نوع با دسته های دیگر این است که کولر گازی داکت به صورت توکار  یا داخل سقف کاذب نصب می شود. فضایی که این نوع اشغال می کند کم تر از انواع دیگر است.  به دلیل نصب توکار نیز به سیستم کانال کشی برای کارکرد مناسب احتیاج دارد.

3- اسپلیت ایستاده (Standing) : این دسته  به دلیل داشتن فن و سیستم خنک سازی قوی تر نسبت به بقیه انواع برای خنک سازی محل های بزرگ مانند سالن ها ، مساجد و ادارات بزرگ مورد  استفاده قرا می گیرند .

4- سقفی زمینی (Floor Ceiling) : برای نصب این دسته می توان به دو حالت خوابیده به سقف و هم کنار دیوار اقدام کرد.

5- اسپلیت کاستی (Cassette) : برای مکان های تجاری که دارای سقف های مرتفع هستند از اسپیلت کاستی استفاده می شوند . این نوع هوای خنک را از چهار جهت مختلف وارد فضا می کند. این نوع در سقف کاذب نصب می شود.

6- سقفی دیواری (Wall Mounted Ceiling) : دریچه مکش این نوع اریب طراحی شده است و به همین دلیل حین نصب باید تا جایی که امکان دارد نزدیک به سقف ( روی دیوار ) نصب شود.


بیشتر بخوانید :

نمایندگی کولرگازی جنرال در نازی آباد

نمایندگی کولرگازی سامسونگ در شریعتی

تعمیر کولرگازی در کردان 


نمایندگی کولرگازی سامسونگ در تهرانپارس

کولر گازی چند تکه یا مولتی پنل :

ابعاد و قدرت این نوع بسیار بیشتر از انواع دیگر کولر گازی است. در کولر گازی مولتی پنل سیستم های تهویه، یک یونیت خارجی شامل کندانسور هوایی و کمپرسور به تعدادی یونیت داخلی که بین  ۲ تا ۱۰۰ دستگاههستند ،متصل می شود . که این یونیت های داخلی می توانند هر کدام از انواع کولرگازی های یک تکه یا دو تکه باشند.

مزایاى کولر هاى نمایندگی کولرگازی سامسونگ در تهرانپارس :

ظاهر بسیار جذاب

اگرچه کارایی و مشخصات فنى لوازم خانگى بسیار مورد اهمیت هستند ، اما نباید از اهمیت زیبایى ظاهرى و تاثیرى که در محیط مورد نظر می گذارند غافل شد. کولر هاى گازى سامسونگ در این مورد بسیار موفق عمل کرده اند و با داشتن ظاهر جذاب در کنار مشخصات فنى مناسب ، خود را به برند مورد علاقه ى بسیارى از مصرف کنندگان تبدیل کرده است.

ضمانت ١٠ ساله نمایندگی کولرگازی سامسونگ در تهرانپارس

این کولر ها خدمات پس از فروش بسیار جالب توجه اى ارائه می دهند که از جمله آن ها می توان به ارائه ضمانت ١٠ ساله براى کمپرسور دیجیتال دستگاه خریدارى شده اشاره کرد.

طول عمر مناسب

چه کسى می تواند منکر اهمیت طول عمر دستگاه خریدارى شده شود؟!
قطعا همه ى ما ترجیح می دهیم با توجه به هزینه اى که براى خرید یک دستگاه صرف می کنیم کارایى آن را طی سال هاى زیادى تجربه کنیم و تا مدت زیادى نگرانى از بابت تعمیر و تعویض دستگاه خود نداشته باشیم . با خرید کولر هاى گازى سامسونگ تا حدود زیادى می توانیم از بابت طول عمر دستگاه اطمینان خاطر داشته باشیم.


بیشتر بخوانید :

تعمیر کولرگازی

نمایندگی کولرگازی سامسونگ در بازار


دسترسى راحت به فیلتر

براى سهولت دسترسی به فیلتر و تمیز کردن راحت آن ، فیلتر کولر هاى گازى سامسونگ در بخش خارجی کولر قرار گرفته است. همچنین جهت جلوگیرى از آلوده شدن فیلتر ، یک پوشش ضد باکترى بر روى آن قرار گرفته است.

"<yoastmark

از مسائل دیگری که می توانید در جلوگیری از اتلاف انرژی از آن بهره ببرید سرویس کولر گازی و جلوگیری از تخریب دستگاه است.

تعمیر کولرگازی توسط کارشناسان مجرب تیم کاراسان مانع از صدمات دستگاه شده و در مجموع از بروزهرگونه اتلاف جلوگیری می نماید.

امکان نصب هوشمند

اگر مایل هستید بدانید که کولر گازى شما به درستى نصب شده است یا نه ، کافی است این کار را به خود دستگاه بسپارید! سیستم نصب هوشمند این دستگاه قادر است خطاهاى مربوط به راه اندازى را بررسى و کنترل کند و به شما اخطار دهد تا در استفاده از این کولر ها دچار مشکل نشوید.

کمک به صرفه جویى در انرژى

کولر هاى گازى سامسونگ داراى یک ویژگى منحصر به فرد هستند که به آن حالت تک کاربر گفته می شود. این ویژگى باعث می شود دستگاه شما از حداقل ظرفیت کمپرسور بهره ببرد. در نتیجه با وجود قدرت خنک کنندگى بالا ، مصرف برق بسیار کمتر می شود. این ویژگى مناسب افرادى است که تنها زندگى می کنند یا در لحظات تنهایى تمایل به کنترل مصرف انرژى و در نتیجه کاهش هزینه هاى برق دارند.

نمایندگی کولرگازی سامسونگ در تهرانپارس

ویژگى سرمایش سریع

یکى دیگر از ویژگى هاى جالب توجه این کولر ها ، سرمایش سریع نامیده می شود. در این حالت کولر هاى گازى سامسونگ به سرعت هوا را خنک می کنند و پس از آن به صورت خودکار به حالت سرمایش آسوده تغییر می کند تا دماى مورد نظر دچار تغییر نشود و حفظ شود.
با وجود این ویژگى هوشمند، دیگر لازم به تغییر دستى ویژگى ها نخواهد بود.

تهویه مرکزى

جالب است بدانید که وجود این تهویه یکى از دلایل انتخاب این محصول توسط کاربران و مشتریان برند سامسونگ عنوان شده است.

نداشتن صداى آزار دهنده

قطعا هیچ یک از ما علاقه ای به شنیدن ممتد صداى آزاردهنده در محل زندگى یا کارمان نداریم. کولر هاى گازى سامسونگ ، کولر هایى بى صدا هستند که از این نظر نیز می توانند براورده کننده انتظارات خریداران باشند.

نمایندگی کولرگازی سامسونگ در تهرانپارس


بیشتر بخوانید :

تعمیر اسپیلت

و تعمیر کولرگازی در کرج

تعمیر کولرگازی سامسونگ در جنت آباد


صرفه جویى در هزینه

برند سامسونگ ، با توجه به کیفیت و مشخصات خوبى که ارائه می دهد ، قیمت مناسبى دارد. همچنین این کیفیت قابل قبول باعث می شود مصرف کننده خیلى کم به تعمیر و پرداخت هزینه اضافه نیاز پیدا کند پس در صرفه جویى هزینه ها بسیار موثر واقع می شود.

استفاده از خدمات سامسونگ

متاسفانه در ایران امکان استفاده مستقیم از خدمات پس از فروش شرکت سامسونگ وجود ندارد. اما جاى نگرانى نیست زیرا شرکت هایى در ایران وجود دارند که امکان ارائه این خدمات را دارند. کاراسان نمایندگى کولر گازى سامسونگ در تهرانپارس است که تمامى خدمات و تعمیر کولر هاى این برند را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت انجام می دهد.

____________________________

دانستنی های مهم:

تعمیر کولر گازی

نمایندگی کولرگازی جنرال در صادقیه

____________________________

نمایندگی کولرگازی سامسونگ در تهرانپارس

حالت تک کاربره کولر گازی سامسونگ

حالت «تک کاربره» کولرگازی سامسونگ حجم کمتری از ظرفیت کمپرسور را به کار می گیرد

و در نتیجه مصرف برق کاهش می یابد* در حالیکه کماکان محیطی خنک و راحت برای شما به ارمغان می آورد.

بنابراین می توانید در یک روز بسیار گرم نیز از این حالت استفاده کنید، بدون اینکه بابت مبلغ قبض برق نگرانی داشته باشید.

قابلیت Virus Doctor

قابلیت Virus Doctor به همراه فیلتر Easy آن گرد و خاک، آلاینده های خطرناک هوا و مواد حساسیت زا

و همینطور انواع باکتری ها و ویروس ها شامل آنفلوانزای نوع A و کرونا ویروس ها* را از بین می برد.

ابتدا با استفاده از فیلتر و سپس در وهله دوم با کمک فناوری Virus Doctor. بنابراین هوایی که استنشاق می کنید

را تمیز و سالم نگه می دارد. با کارایی موثر در از بین بردن ۴ ویروس شامل تایپ فرعی H1N1 و انواعی از باکتری ها.

داده ها تحت شرایط آزمایشی خاص اندازه گیری شدند و ممکن است بر اساس عوامل محیطی متفاوت باشند.

محافظت سه گانه

کولرگازی سامسونگ را می توان در اغلب محیط های نامساعد استفاده کرد. فناوری محافظت سه گانه مضاعف کمپرسور و کنترل‌کننده را در مقابل اضافه بار ناشی از

ارتعاشات برق و نوسانات جریان برق محافظت می کند، بدون اینکه یک تثبیت کننده ولتاژ در اختیارداشته باشد. همچنین دارای یک پوشش ضدخوردگی

برای جلوگیری از خوردگی کندانسور و زنگ زدگی بدنه می باشد. و بواسطه دارا بودن یک کندانسور بزرگتر و جریان مبرد

بهینه سازی‌شده تر این کولر می تواند در مقابل درجه حرارت های بالا (تا ۵۸ درجه سانتیگراد) به خوبی دوام بیاورد.

نمایندگی کولرگازی سامسونگ در تهرانپارس

برای انجام هر گونه خدمات نصب ، تعمبر کولرگازی سامسونگ  و سرویس کافیست با نمایندگی کولرگازی سامسونگ، نمایندگی کولرگازی جنرال و متخصصان ما در سایت کارآسان تماس بگیرید.

ویژگی آسان فیلتر کولر گازی سامسونگ

بر خلاف فیلترهای رایج که اغلب دسترسی به آنها دشوار است، فیلتر Easy کولر گازی سامسونگ در بیرون از بدنه اصلی و بر روی دستگاه واقع‌شده است.

بنابراین به راحتی می توان آن را بیرون آورد، تمیز کرد و سپس به محل مربوطه بازگرداند. بدون اینکه نیازی به باز کردن یکی از قاب های بدنه

یا دردسر چندان زیادی برای بیرون کشیدن آن وجود داشته‌باشد. پوشش آنتی باکتریال آن گرد و خاک، آلاینده های خطرناک هوا و مواد حساسیت زا را فیلتر می کند.

وای فای هوشمند

نمایندگی کولرگازی سامسونگ در تهرانپارس این اطمینان را ایجاد خواهد کرد که دستگاه به درستی نصب‌شده است و می توانید از راحتی کار با کنترل از راه دور

و عیب یابی دستگاه لذت ببرید. قابلیت «نصب هوشمند» مشکلات رایج را بررسی می کند تا اطمینان حاصل شود که دستگاه به درستی نصب‌شده است.

با استفاده از یک برنامه کاربردی در گوشی هوشمند خود، قابلیت Wi-Fi هوشمند به شما اجازه می دهد تنظیمات انرژی را از همه جا بررسی‌کرده

و تغییر دهید و قابلیت «چک هوشمند» خطاها را بررسی‌کرده و بلافاصله درخواست سرویس می دهد.

سیستم چک هوشمند

نمایندگی کولرگازی سامسونگ در تهرانپارس شامل یک سیستم خطایاب خودکار تحت نام «چک هوشمند» می باشد. این سیستم در همان مراحل اولیه

مشکلات را بررسی و تشخیص می دهد و راهکارهای ساده و سریع عیب یابی را با استفاده از یک برنامه کاربردی گوشی هوشمند ارائه می نماید.

بنابراین، در وقت شما صرفه جویی می کند و در نتیجه نیازی نیست دنبال دفترچه راهنما بگردید و همچنین از پرداخت هزینه و

دردسر تماس های غیرضروری با مهندسین – و احتمالاً پرداخت صورت حساب های گران قیمت تعمیراتی شما را نجات می دهد.

سیستم نصب هوشمند

نصب هوشمند یک قابلیت تشخیص خودکار است که مجموعه کاراسان به شما اطمینان را می دهد نمایندگی کولرگازی سامسونگ در تهرانپارس

به درستی کار خود را انجام داده است. این قابلیت به طور خودکار خطاهای نصبی از قبیل ارتباط نامناسب با واحد بیرونی،

هر نوع مشکل در یکپارچگی سیستم لوله های هوا و جریان ضعیف مبرد را مورد بررسی قرار می دهدو به تعمیر کولر گازی سامسونگ می پردازد. .

لیست کدهای خطا در کولری گازی سامسونگ

اگر با کدهای خطا و معنیشان در کولر گازی سامسونگ آشنا باشید . این شناخت شما را  در کار شناسایی خرابی ،  پیدا کردن منابع آن ها و تعمیر کولر گازی سامسونگ ، یاری خواهد کرد. در ادامه به معرفی هر کدام می پردازیم

کد خطا  E 464 ←  وجود جریان اضافی

کد خطا  E 461 ← کمپرسور روشن نمی ‌شود .

کدخطا  E 473 ← کمپرسور مسدودشده است .

کد خطا  E 466 ← خطای ولتاژ ماژول کارت DC ایجادشده است.

کد خطا  E 221 ← سنسور دمای بیرونی مشکل دارد .

کدخطا  E 416 ← وجود  گرمایش بیش از حد

کد خطا  E 251 ← اشکال در سنسور دما است .

کد خطا  E 468 ← مشکل در سنسور جریان الکتریکی

کدخطا   E 465 ← خطای کمپرسور است .

کد خطا   E 237 ← مشکل در سیم پیچی سنسور دما است .

کد خطا   E 202 ← زمان ارتباط ( یک دقیقه) منقض شد .

کدخطا  E 458 ←  ایراد در فن

کد خطا   E 471← وجود ایراد در OTP

کد خطا   E 467 ← خطای چرخش کمپرسور

کدخطا   E 440← خطای عملکرد ( کم )

کد خطا   E 441← خطای عملکرد ( بالا )

کد خطا   E 469← خطای ارتباط DC سنسور ولتاژ وجود دارد .

کدخطا  E 462 ← خطای I_Trip / جریان بیش از حد PFC

کد خطا   E 554← نشتی گاز مبرد وجود دارد .

کد خطا  E 472 ← مشکلی در صفر ولتاژ AC وجود دارد.

کدخطا   E 556 ← خازن درست نیست  .

کد خطا   E 121← سنسور دمای هوا داخلی قطع یا بسته‌شده است.

کد خطا   E 122← سنسور دمای اواپراتور قطع یا بسته‌شده است.

کدخطا   E 154← طول زمان ارتباط (یک دقیقه) بیشترشده است .

کد خطا   E 101← طول  زمان ارتباط (یک دقیقه) بیشترشده است .

کد خطا   E 186← خطای MPI

چشمک زدن همه نشانگرها ← خطای EEPROM (حافظه دائمی)

نمایندگی کولرگازی سامسونگ در تهرانپارس

راه های جلوگیری از خراب شدن کولر گازی

1- تعویض به موقع فن کولر گازی : در صورت وجود مشکل در فن داخلی ، فیلتر هوا و یا کویل اپراتور باید مشکل آن حل شود. بهتر است هر ۶ ماه یکبار فن های کولر گازی بررسی شود.

2- تمیز کردن فیلتر هوا :  بهتر است سی روز یکبار فیلتر هوا را تمیز کنید. کثیف شدن فیلتر هوای کولر  باعث آسیب رسوندن به آمپر و کمپرسور میشود. .

3-  بسته بودن پنجره ها حین استفاده از کولر : علاوه بر بسته بودن پنجره ها برای جلوگیری از ورود هوای گرم به محیط ، لازم است پس از خنک شدن محل ، کولر را خاموش کنید.

4- چک کردن نشتی کولر گازی : در صورت نشتی از داخل ، می توان با رفع گرفتگی مسیر آب یا گاهی تعویض پمپ مشکل را حل کرد. و در صورت نشتی از بیرون ، یخ زدن هوای سرد ، وجود گودال آب زیر کندانسور و یا فیلتر گازی کولر چک شود. اگر کولر گازی از داخل یا بیرون دچار نشتی آب شود . به کولر آسیب می رساند.

5-. بررسی کابل های برق : اگر کولر گازی بعد از روشن شدن مدام خاموش و روشن می شود مشکل از سیم کشی نادرست است و هرچه زودتر باید برای بررسی و تصحیح آن اقدام شود. در صورت سهل انگاری امکان آتش سوزی در محل وجود دارد.

همچنین :

6- رعایت فاصله کندانسور : جلو و عقب کندانسور حداقل باید یک متر فاصله داشته باشد. عدم رعایت این فاصله باعث آسیب رساندن شدید به کمپرسور کولر گازی می شود.

7- استفاده نکردن  تمام وقت : هر گز نباید تمام طول روز و حتی شب دستگاه روشن باشد . این کار باعث کم شدن کارایی کولر بعد از مدت کمی  خواهد شد.

8- عدم استفاده هم زمان از کولر گازی و کولر آبی : کولر آبی باعث ایجاد رطوبت در هوا می شود اما کولر گازی رطوبت هوا را می گیرد. اگر این دو دستگاه همزمان روشن باشند ، کولر گازی آسیب می بیند.

9- شارژ به موقع : بهتر است هر سال قبل  از استفاده ، گاز کولر چک شود. در صورت کم شدن باید کولر شارژ شود.

سوالات متداول نمایندگی کولرگازی سامسونگ در تهرانپارس

 

تعمیرات کاراسان چه مناطقی را پوشش می دهند ؟

در هر کجای تهران و کرج که هستید برای تمام کارهای تعمیر و نگهداری تاسیسات و تعمیرات انواع لوازم خانگی می توانید با ما تماس بگیرید. ما نزدیک‌ترین تعمیرکار را به محل شما اعزام می کنیم.

 

چرا باید فیلتر هوای کولر گازی را تمیز کنیم؟
فیلتر هوای کولر گازی یکی از قطعات کولر گازی است که در صورت عدم سرویس و تمیز کردن به موقع ممکن است علاوه بر پایین آوردن عملکرد کولر گازی به دیگر قطعات آن نیز آسیب وارد کند پس هر چند وقت یکبار به صورت دوره ای برای تمیز کردن آن اقدام کنید.

دلیل آبریزی کولر گازی چیست؟
این نشانه مسدود شدن راه آب خروجی کولر گازی است که با سرویس کولر گازی رفع می شود. البته ممکن است دلایل دیگری نیز داشته باشد که توسط عیب یابی تعمیرکار متخصص مشخص می شود.

آیا استفاده همزمان کولر گازی و کولر آبی کار اشتباهی است ؟

بله ، ساز و کار این دو نوع کولر برای خنک سازی متفاوت است و اگر با هم استفاده شوند ، به کولر گازی فشار می آید.

 

نمایندگی کولرگازی سامسونگ در تهرانپارس

مطالب مفید:

تعمیر کولر گازی ، تعمیر کولرگازی ، تعمیر اسپیلت ،  نمایندگی کولرگازی جنرال در صادقیه ، نمایندگی کولرگازی جنرال در هفت تیر  ، نمایندگی کولرگازی جنرال در نازی آباد ، نمایندگی کولرگازی سامسونگ ، نمایندگی کولرگازی سامسونگ در شریعتی  ، نمایندگی کولرگازی سامسونگ در بازار ،  تعمیر کولرگازی در کرج ، تعمیر کولرگازی سامسونگ در جنت آباد ، تعمیر کولرگازی در جهانشهر ، تعمیر کولرگازی در کردان  تعمیر اسپیلت

۵ دیدگاه دربارهٔ «نمایندگی کولرگازی سامسونگ در تهرانپارس»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

به بالای صفحه بردن