نمایندگی کولرگازی جنرال در هفت تیر

نمایندگی کولرگازی جنرال در هفت تیر در سایت کارآسان به شرح می پردازیم

نمایندگی کولرگازی جنرال در هفت تیر

میدان هفت تیر تهران مرکز مجاز برندهای گوناگون معروف کولر های گازی است.

اگر چه مراکز بااهمیت دیگری جهت ارائه خدمات و فروش در این عرصه در تهران وجود دارند.گر چه میدان هفت تیر از این بابت که دارای دسترسی خیلی خوبی از بابت اتوبوس های خط واحد، تاکسی و سامانه متروی شهری میباشد و از هر جهت از شهر بزرگ تهران قابل دسترسی فوری و راحت و مقرون به صرفه است حائز اهمیت میباشد.

از سایر اهمیت های میدان هفتم تیر تهران بودن نمایندگی های مجاز تعمیر و نگهداری کولرهای گازی با انواع برندهای برتر خوب و متوسط است که همه احتیاجات شهروندان در این زمینه را به بهترین طریق ممکن برطرف میسازد.

به جهت راهنمایی در خرید و کمک به گرفتن خدمات شهروندان در دنباله بحث به شناسایی بهترین برند کولر گازی که پرفروش ترین برند معرفی شده در ایران در سال های گذشته بوده است خواهیم پرداخت و ویژگیهای پر اهمیت این برند را بازبینی خواهیم کرد.

"<yoastmark
نمایندگی کولرگازی جنرال در هفت تیر

 

چرا نمایندگی کولرگازی جنرال در هفت تیر را انتخاب کنیم ؟

برند کولر گازی جنرال که به جهت استحکام بالای قطعات مصرف شده در آن و پایین بودن صدای موتور در هنگام کار و رده ی مصرف انرژی  A++ که کم مصرف ترین برند در بین برندهای حاضر در بازار میباشد طرفداران زیادی دارد.

این برند کولر گازی دارای استقامت زیادی در آب و هوای گرمسیری است و مناسب با شرایط اقلیمی بیشتر شهر ها و استان های ایران میباشد.

از طرف متخصصان بسیاری نخستین گزینه پیشنهادی جهت خرید کولر گازی به مشتریان خواهد بود زیرا که ویژگی های سودمند این کولر گازی به اینجا پایان نمیرسد و خدمات ‌پس از فروش این محصول و گرفتن خدمات تعمیر و نگهداری این کولر گازی پس از خرید محصول که از طرف نمایندگی کولرگازی جنرال در هفت تیر به مشتریان عرضه میشود آرامش خاطری است که اعتماد حمایت از مشتری را در باور مشتریان این محصول زنده نگه میدارد.


بیشتر بخوانید :

تعمیر کولر گازی


 

سرویس کولر گازی جنرال

هر وسیله برقی را استفاده کنید بعد از مدتی ممکن است دچار آسیب ها و خرابی هایی در قسمت های مختلفش شود . کولر های گازی نیست از این قضیه مستثنی نیستند . کولر گازی ممکن است به دلایل مختلفی خراب شود و در طول استفاده کیفیت کارکرد آن افت داشته‌باشد .

برای جلوگیری از این فرسودگی و خرابی راه های مختلفی وجود دارد . یکی از این راه ها سرویس مرتب کولر گازی می باشد . بهترین زمان برای سرویس کولر گازی ، هر دوازده ماه یکبار و ترجیحا قبل از شروع استفاده ممتد از آن می باشد .

مجموعه کار آسان ، خدمات سرویس کولر گازی جنرال را توسط تعمیرکاران و تکنسین های حرفه ای ارائه می دهد . پس در صورت تقاضا می توانید از طریق یکی از درگاه های ارتباطی ما ، سفارش خود را ثبت کنید.

خدمات سرویس نمایندگی کولرگازی جنرال در هفت تیر

در بازدید و سرویس سالانه کولر گازی جنرال ، یکی از کارهایی که انجام می شود ، شست و شو کولر می باشد . این کار روشی مناسب برای افزایش راندمان و کارایی کولر گازی می باشد . علاوه بر آن گاز کولر و مخزن آن نیز چک می شود . گاز کولر نباید کم باشد و مخزن هم نباید نشتی داشته‌باشد.

جدا از این موارد ، کلیه قطعه ها ، فرآیند ها و سیستم کولر گازی مورد بررسی می گیرد . با توجه به موقعیت های مختلف ، هر خرابی و ایراد در عملکرد و قطعات موجود در تعمیر کولر گازی، رفع خواهد شد .

به این ترتیب با اطمینان از سلامت دستگاه و قطعات موجود در آن ، هم کارکرد کولر گازی بهینه تر خواهد بود و راندمان آن افزایش می یابد که باعث کاهش هزینه های برق می شود . و  هم از بسیاری از مشکلات جدی و تعمیرات هزینه بر جلوگیری می شود.

 

 


بیشتر بخوانید :

نمایندگی کولرگازی سامسونگ در شریعتی

تعمیر کولرگازی در کردان 


 

انواع کولر های گازی جنرال الکتریک

  • اسپلیت جنرال ZH زداچ
  • اسپلیت جنرال طرح لبخند R410
  • کولرگازی جنرال D.General
  • اسپلیت جنرال طرح لبخند شکار

ویژگی های کولرهای گازی جنرال الکتریک

  • دارای تایمر حالت خواب
  • دارای سرعت فن
  • تنظیم شبکه بالا و پایین
  • دارای دکمه های اشاره
  • دارای فیلتر تصفیه هوایی که قدرت گرفتن ذرات ریز گرد و غبار و حتی دود سیگار را دارد.

 

نمایندگی کولرگازی جنرال در هفت تیر

مشکلات عمده کولرگازی

1- کولر گازی باد گرم میزند

این مشکل ممکن است به دلیل  اتمام یا کم شدن گاز کولر باشد. اگر مشکلی در میزان و مخزن گاز نباشد . احتمالا این مشکل از کمپرسور کولر شما می باشد. یا ممکن است ایرادات و مشکل هایی در فیلتر هوا و یا فن کولر شما وجود داشته باشد.  در هر صورت بهتر است از تعمیرکاران و متخصصان این زمینه مشاوره بگیرید.

عدم تنظیم صحیح ترموستات ، کثیف شدن فیلتر هوای کولر ، مسدود بودن واحد کندانسور نیز از دلایلی هستن که دمای ایجادشده توسط کولر را دچار اختلال می کنند. برای تشخیص و تعمیر این موارد نیز به تکنسین های ماهر نیاز خواهید داشت.

نمایندگی کولرگازی جنرال در هفت تیر

2- لوله برگشت کولر گازی برفک می زند

دلیل این برفک زدگی این است که احتمالاً لوله های کولر گازی شما دچار گرفتگی‌شده است . گاز کولر نیز می تواند عامل این عیب باشد. هم چنین اگر در کویل کولر گازی هوا جریان نداشته‌باشد موجب برفک زدن کولر گازی میشود. که در همچین مواقعی باید هر چه سریعتربه تعمیر  کولر گازی اقدام کنید .

3- کولر گازی صدای زیادی تولید می کند

این خرابی آزاردهنده ممکن است ناشی از خراب بودن پره های فن کولر باشد. در صورت شسکتن یا ترازنبودن پره ها صدای اضافی توسط کولر توبید می شود. از دلایل دیگر تولید صدای اضافی کولر گازی ‌میتوان به شل بودن پایه های کولر گازی نیز اشاره کرد .

4- عدم هوادهی کولرگازی

5- از کولر بوی سوختگی میاید

6- آبریزی کولر گازی


بیشتر بخوانید :

تعمیر کولرگازی

نمایندگی کولرگازی سامسونگ در بازار

نمایندگی کولرگازی سامسونگ در تهرانپارس


 

راه های جلوگیری از خراب شدن کولر گازی

1- رعایت  فاصله کندانسور : قسمت جلو و عقب کندانسور حداقل باید یک متر فاصله داشته‌باشد. رعایت نکردن  این میزان فاصله باعث ایجاد  آسیب شدید در  کمپرسور کولر گازی می شود.

2- تمیز کردن فیلتر هوا  : اگر فیلتر  کثیف  و آلوده باشد ، به آمپر و کمپرسور صدمه وارد می شود. بهترین بازه زمانی برای تمیز کردن فیلتر ماهی یک بار می باشد.

3- سلامت کابل های برق : اگر سیم کشی حین نصب کولرگازی نادرست باشد ، این ایراد باعث روشن و خاموش شدن مداوم کولر می شود. مشکل سیم کشی باید خیلی سریع بررسی و رفع شود زیرا در صورت بی توجهی به آن ممکن است اتفاقات ناگواری مانند آتش سوزی  پیش بی آید .

4- جلوگیری از نشتی آب : نشتی آب در کولر نشان می دهد که ایراداتی در آن وجود دارد . کولرگازی باید مرتبا مورد بررسی قرار گیرد . اگر کولر نشتی داخلی داشت مسیر آب گرفته‌است یا بعضی از مواقع مشکل از پمپ است. و اگر نشتی آب خارجی بود ، مشکل ناشی از فیلتر گازی کولر  ، وجود گودال آب زیر کندانسور و یا یخ زدن هوای سرد است.

5- استراحت دادن به کولر : اگر کولر به طور تمام وقت و 24 ساعته روشن باشد و کار کند ، در مرور زمان کارایی دستگاه کم خواهد شد . بهتر است پس از رسیدن دمای محیط به حد مطلوب ، کولر را خاموش کنید.

و

6- سلامت فن های کولر : فن داخلی ، فیلتر هوا و یا کویل اپراتور اگر مشکلی داشته‌باشند باید خیلی سریع حل شوند. فن های کولر باید هر  شش ماهه یک بار بررسی و در صورت نیاز تعویض شوند.

7- عدم استفاده از دو نوع کولر :  کولرهای  آبی باعث ایجاد رطوبت در هوا می شوند اما کولر گازی رطوبت هوا را می گیرد. اگر این دو دستگاه همزمان روشن باشند ، کولر گازی آسیب می بیند.

8- بستن پنجره : حین استفاده از کولر باید پنجره ها بسته‌باشد و پس از خنک شدن فضا نیز بهتر است کولر خاموش شود.

9- پر کردن گاز کولر :  بهتر است هر سال قبل  از استفاده ، گاز کولر گازی چک شود. در صورت کم شدن باید کولر شارژ شود تا عملکرد بهینه داشته ‌اشد. مخزن کولر گازی نیز نباید نشتی داشته‌باشد.

نمایندگی کولرگازی جنرال در هفت تیر

قطعات مکانیکی  کولر گازی

1- کمپرسور

کمپرسور از مهم ترین قطعات موجود در کولر گازی است.  موتور ها نوع متنوعی دارند که با توجه به آن ها نحوه افزایش فشار متفاوت خواهد بود. وظیفه کمپرسور مکش گازمبرد و هدایت آن به سمت کندانسور است . با این فرآیند عمل خنک سازی به خوبی انجام می شود.

2- کندانسور

سیستم کندانسور در پنل خارجی قرار دارد .کمپرسور گاز مبرد را از اواپراتور دریافت میکند آن را با فشار به سمت کندانسور هدایت میکند. این قطعه که از  تعدادی صفحات آلمینیومی و لوله های مسی تشکیل‌شده است ، وظیفه دارد تا گرمای موجود را حین سرمایش جذب کند و سپس این گرما را به محیط های خارجی هدایت کند.

3- اواپراتور

در اسپیلت ها اوپراتور وظیفه دارد تا هوای درون اتاق که از قسمت فوقانی پنل وارد اواپراتورشده را دریافت و به کمپرسور هدایت کند.

4- لوله مویی

لوله مویی لوله ای بسیار نازک است که در آن گاز مبرد فشرده و سپس خنک خواهد شد.

قطعات الکتریکی :

1- الکتروموتور فن

در کولر گازی فن وجود دارد. فن های داخلی و فن های خارجی برا چرخش نیاز به نیرو دارند. تامین نیروی مورد نیاز برای چرخش فن ها توسط الکترو موتور فن تامین می شود.

2- برد الکترونیکی

برد به سنسور ها و ترموستات ها وصل می باشد و با تشخیص آنها فرمان می دهد که کارکرد کولرگازی به چه صورت باشد .

3- فیوز اتوماتیک

این فیوز حرارتی هنگامی که از سمت برد فرمان ، اخطارهایی مانند  تغییر جریان برق یا افزایش دمای کمپرسور ایجاد می شود ، برق قسمت مورد نظر را قطع می کند تا از خطرات موجود جلوگیری شود.

4- سنسور

وقتی دما غیر از حالت مورد نظر باشد ، سنسور این تغییر را به برد فرمان اعلام می کند و هنگامی که دما به حد لازم رسید با فرمانی دیگر کارکرد کولر به حداقل دور خود می رسد . با استفاده از سنسور ، تنظیم دما به صورت اتوماتیک انجام می شود و راندمان مصرف انرژی نیز بسیار به صرفه تر خواهد بود.

 

خصوصیات بااهمیت نمایندگی کولرگازی جنرال در هفت تیر  که این نمایندگی را متفاوت میکند چه چیزهایی میباشد؟

 

نمایندگی مجاز کولرگازی های جنرال در شهر های متعدد میباشد

که از اصلی ترین نمایندگی های آن میتوان نمایندگی کولرگازی جنرال در هفت تیر تهران ذکر کرد

از خصوصیات این نمایندگی با اهمیت و ویژه محل جغرافیایی آن و دسترسی شهری مناسب آن است.

و غیر از اینکه پس از خرید محصول مورد نظر شش ماه از جهت خرابی لوازم خود خیالتان راحت باشد.

کلیه تعمیرات دارای ضمانت شش ماه می‌باشند

از دیگر خصوصیت برجسته این نمایندگی ارزش به اهمیت زمان مشتری است

زمان شما مهم است

چنانچه هر نوع مشکل و احتیاج به بررسی اعزام کلیه تکنسین ها با زمان تقاضای شما برای تعمیر و سرویس‌ هماهنگ خواهد شد.

و از جهت دیگر در مدت دوره ضمانت شش ماهه احتیاجی به پرداخت هیچ هزینه دیگر نیست.

حتی هزینه ایاب و ذهاب هم در این مدت ۶ ماهه کلا رایگان میباشد.

از سایر امتیاز های دیگر خرید و استفاده از خدمات این نمایندگی دسترسی و تماس هر چه سریع‌تر با تکنسین های نمایندگی کولرگازی جنرال در هفت تیر میباشد شما می‌توانید از راه‌های متعدد همانند فرم درخواست آنلاین تعمیرات ، ایمیل و شماره تلفن با ما در تماس باشید. همه قطعات مورد مصرف در تعمیرات کولر شما کاملا اصل و شرکتی می‌باشند و ضمانت این موارد را در موقع خرید دریافت خواهید کرد.

"<yoastmark
نمایندگی کولرگازی جنرال در هفت تیر

لیست کدهای خطا در کولری گازی 

اگر با کدهای خطا و معنیشان در کولر گازی آشنا باشید . این شناخت شما را  در کار شناسایی خرابی ،  پیدا کردن منابع آن ها و تعمیر کولر گازی ، یاری خواهد کرد. در ادامه به معرفی هر کدام می پردازیم

کد خطا  E 464 ←  وجود جریان اضافی

کد خطا  E 461 ← کمپرسور روشن نمی ‌شود .

کدخطا  E 473 ← کمپرسور مسدودشده است .

کد خطا  E 466 ← خطای ولتاژ ماژول کارت DC ایجادشده است.

کد خطا  E 221 ← سنسور دمای بیرونی مشکل دارد .

کدخطا  E 416 ← وجود  گرمایش بیش از حد

کد خطا  E 251 ← اشکال در سنسور دما است .

کد خطا  E 468 ← مشکل در سنسور جریان الکتریکی

کدخطا   E 465 ← خطای کمپرسور است .

کد خطا   E 237 ← مشکل در سیم پیچی سنسور دما است .

کد خطا   E 202 ← زمان ارتباط ( یک دقیقه) منقض شد .

کدخطا  E 458 ←  ایراد در فن

کد خطا   E 471← وجود ایراد در OTP

کد خطا   E 467 ← خطای چرخش کمپرسور

کدخطا   E 440← خطای عملکرد ( کم )

کد خطا   E 441← خطای عملکرد ( بالا )

کد خطا   E 469← خطای ارتباط DC سنسور ولتاژ وجود دارد .

کدخطا  E 462 ← خطای I_Trip / جریان بیش از حد PFC

کد خطا   E 554← نشتی گاز مبرد وجود دارد .

کد خطا  E 472 ← مشکلی در صفر ولتاژ AC وجود دارد.

کدخطا   E 556 ← خازن درست نیست  .

کد خطا   E 121← سنسور دمای هوا داخلی قطع یا بسته‌شده است.

کد خطا   E 122← سنسور دمای اواپراتور قطع یا بسته‌شده است.

کدخطا   E 154← طول زمان ارتباط (یک دقیقه) بیشترشده است .

کد خطا   E 101← طول  زمان ارتباط (یک دقیقه) بیشترشده است .

کد خطا   E 186← خطای MPI

چشمک زدن همه نشانگرها ← خطای EEPROM (حافظه دائمی)

 


بیشتر بخوانید :

تعمیر اسپیلت

و تعمیر کولرگازی در کرج

تعمیر کولرگازی سامسونگ در جنت آباد


 

چگونه از نمایندگی کولرگازی جنرال در هفت تیر  خرید کنیم؟

نمایندگی های مجاز یا غیر مجاز در تهران بزرگ وجود دارد

که برای برطرف کردن احتیاجات خریداران تهرانی مبادرت به ارایه خدمات بعد از فروش جنرال میکنند

ولی موضوع جدی و مهیب این است

افزون بر۶۰ درصد این مراکز فاقد داشتن مجوز و فاقد کد نمایندگی در زمینه محصولات جنرال فعالیت میکنند

احتمالا شما نیز بعد از شنیدن این نکته خیلی شگفت‌زده شوید

نگرانی زیادتری از خرید کردن در این گونه شرایط نا به سامانی احساس کنید.

ولی پیشنهاد ما به شما ترسیدن یا خرید نکردن نیست پیشنهاد ما به شما این است که دقت زیادتری در خرید خود به خرج دهید. کاملا حواستان را جمع کنید.

با اطلاعات کافی و صحیح و ریز بینانه مبادرت به خرید کنید.

اما شما اصلا نگران نباشید که برای خرید کولر گازی مطمئن با دقت و توجه خاص خودتان با بشمار آوردن همه موارد ایمنی و شناخت بالا در این مقاله پیشنهاد ما به شما نمایندگی کولرگازی جنرال در هفت تیر میباشد ، این پیشنهاد خوب از ما و خرید مطمئن از شما که دیدن خشنودی شما آرزوی ماست.

تعمیر کولرگازی در سایت کاراسان انجام می پذیرد.

 

نوع خدمت رسانی نمایندگی کولرگازی جنرال در هفت تیر

کولر گازی شما در زمان کار کرد خود به خدمات مختلفی در زمینه سرویس کولر گازی  و یا تعمیر احتیاج خواهد داشت . در این امور شرکت خدماتی کاراسان می تواند به شما کمک کند . در فواصل 12 ماهه و به طور کلی هر زمانی که به سرویس کولر گازی احتیاج بود ، تکنسین های مجرب ما این کار را با سرعت و کیفیت بالایی برای شما انجام خواهند داد .

علاوه بر تعمیر کولر گازی ، گاهی ممکن است شما ایراداتی را در عمل کرد دستگاه مشاهده کنید . در این صورت بهتر است هر چه سریع تر از تعمیرکاری ماهر درخواست کمک کنید . برای این کار می توانید از طریق یکی از درگاه های ارتباطی کاراسان ، در خواست خود را ثبت نمایید . این کار به صورت آنلاین و تلفنی  ممکن می باشد .

پس از ثبت در خواست شما ، همکاران ما در اسرع وقت نزدیک ترین تعمیرکار مجرب خود را به محل شما اعزام می کنند . زمان حضور تعمیرکار با شما هماهنگ می شود . پس از هماهنگی زمان و مکان ، تعمیرکار در محل مورد نظر حضوریافته و در ابتدا به توضیحات شما از مشکلات موجود گوش می دهد.

پس از این مرحله تعمیرکار کار اصلی خودش را شروع می کند . در ابتدا به بررسی کولر گازی می پردازد و با توجه به توضیحات شما و تجربه ای که دارد منبع ایرادات را پیدا می کند . پس از تشخیص دلایل مشکل تعمیرکار به حل آن ها می پردازد . در این مرحله اگر قطعه ای نیاز به تعویض و یا تعمیر دارد انجام می شود . تمیز کاری ، شست و شوی فیلتر ها و پرکردن گاز و … نیز با توجه به شرایط اگر لازم باشد انجام خواهد شد . و در نهایت کولر گازی شما تعمیر و سرویس خواهد شد .

نمایندگی کولرگازی جنرال در هفت تیر

 

سوالات متداول نمایندگی کولرگازی جنرال در هفت تیر

آیا تعمیرات کارآسان ضمانت و گارانتی دارد ؟

بله ، تمامی خدمات تعمیرات لوازم خانگی در مجموعه کاراسان دارای 90 روز ضمانت می‌باشد.

کاراسان چه خدمات دیگری را ارائه می دهد ؟

خدمات کاراسان عبارتند از : تعمیر یخچال – تعمیر ماشین لباسشویی – تعمیر یخچال فریزر – تعمیر یخچال ساید بای ساید – تعمیر ماشین ظرفشویی – تعمیر کولرگازی – تعمیر پکیج – تعمیر اجاق گاز

تعمیرات کاراسان چه مناطقی را پوشش می دهند ؟

در هر کجای تهران و کرج که هستید برای تمام کارهای تعمیر و نگهداری تاسیسات و تعمیرات انواع لوازم خانگی می توانید با ما تماس بگیرید. ما نزدیک‌ترین تعمیرکار را به محل شما اعزام می کنیم.

برای  تعمیرات لوازم خانگی با چه شماره ای باید تماس بگیریم ؟

 

تعمیرکار کاراسان در چه ساعتی جهت تعمیرات به منزل ما مراجعه می کند ؟

ساعت حضور تعمیرکار با خود شما هماهنگ خواهد شد.

مطالب مفید :

تعمیر کولر گازی ، تعمیر کولرگازی ، تعمیر اسپیلت ،  نمایندگی کولرگازی سامسونگ ، نمایندگی کولرگازی سامسونگ در شریعتی  ، نمایندگی کولرگازی سامسونگ در بازار ، نمایندگی کولرگازی سامسونگ در تهرانپارس ، تعمیر کولرگازی در کرج ، تعمیر کولرگازی سامسونگ در جنت آباد ، تعمیر کولرگازی در جهانشهر ، تعمیر کولرگازی در کردان  تعمیر اسپیلت

۷ دیدگاه دربارهٔ «نمایندگی کولرگازی جنرال در هفت تیر»

  1. باسلام و عرض خسته نباشید،ممنون از مطالب مفید تعمیر کولر گازی جنرال در هفت تیر،علت بالارفتن مصرف برق در کولر گازی چیست؟در چه وضعیتی مصرف برق کاهش پیدا میکند؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

به بالای صفحه بردن