تعمیر کولر گازی وستل

تعمیر کولر گازی وستل که در سایت کاراسان به تحلیل آن می پردازیم:

تعمیر کولر گازی وستل | سرویس کولر گازی وستل | نصب مجدد کولر گازی وستل | شارژ و تعمیر کولر گازی وستل

نمایندگی کاراسان با سالها سابقه درخشان در زمینه تعمیر کولر گازی و انواع کولر گازی وستل با استفاده از تعمیرکاران با تجربه که دوره های بروز تعمیر انواع کولر گازی وستل را گذرانده‌اند برخوردار است شما می توانید با سایت کاراسان تماس بگیرید یا فرم تماس را پرکنید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند و ضمن اعزام به محل مورد نظر شما کار تعمیر کولر گازی وستل شما را انجام دهند که خدمات شامل سرویس کامل کولر گازی وستل و حتی در صورت نیاز به شارژ مجدد کولر گازی و در صورت معیوب بودن قطعات کار تعویض قطعه کولر گازی شما را با قطعات اصلی و فابریک انجام میدهند سایت کاراسان رضایت مشتری را در اولویت کار قرار داده است و در هر شرایطی کافیست با ما تماس بگیرید.

زمان مناسب برای تعمیر و سرویس کولر گازی وستل در تهران

  • کولر گازی شما به درستی خنک نمی کند
  • صدای عجیب از کولر گازی وستل
  • اگزوز گاز کولر غیر فعال
  • اگر کولر گازی آب را از مسیر تخلیه خارج نمی کند و یا حتی از پنل ها آب ریزی دارد و حتی در مواقعی مشاهده شده است که از پنل پرتاب آب دارد و از دریچه جلو پرتاب آب انجام میدهد پس تنظیم مجدد و سرویس کولر گازی وستل باید با نمایندگی کولرگازی وستل تماس حاصل نمایید

 


بیشتر بخوانید :

تعمیر کولر گازی

نمایندگی کولرگازی جنرال در صادقیه

نمایندگی کولرگازی جنرال در هفت تیر 


 

همچنین میتوانید از دیگر خدمات سایت کاراسان بهره مند شوید:

تعمیر اسپیلت تراست و نمایندگی کولر گازی دوو در تهران و تعمیر داکت اسپیلت گودمن و نمایندگی لباسشویی زیرووات و تعمیر ظرفشویی زیمنس

تعمیر کولر گازی

برخی از مشکلات رایج کولر گازی وستل

  • کولر گازی روشن نمیشود
  • کولر گازی روشن میشود ولی کار نمی کند.
  • وستل یکسره کار میکند.
  • کاهش سرمای کولرگازی و عدم وجود باد خنک در کولر گازی.
  • صدای بلند و زیاد از کولر گازی وستل.
  • بوی بد و نامطبوع از کولر گازی.
  • وجود یخ و یا برفک در کویل های لوله ی کولر گازی.
  • پرتاب آب از کولر گازی و یا آبریزش از آن.
  • نمایش کد ارور از کولر گازی.
  • عدم کارکرد ریموت کنترل کولر گازی

 


بیشتر بخوانید :

نمایندگی کولرگازی جنرال در نازی آباد

نمایندگی کولرگازی سامسونگ در شریعتی

تعمیر کولرگازی در کردان 


 

نیاز به تعمیر کولر گازی وستل

چنانچه شما نیاز به سرویس و تعمیر کولر گازی و وسایل خود دارید کافیست با سایت کاراسان تماس بگیرید تا یکی از تکنسین های ما در زمان کمتر از یک ساعت با شما تماس بگیرد و مشکل کولرگازی شما را برطرف کند.

خدمات پس از فروش کولر گازی وستل در تهران

چنانچه کولر گازی وسایل شما دارای برگه گارانتی شرکتی و معتبر می باشد که تاریخ آن گذشته است میتوانید در صورت هرگونه مشکل با نمایندگی رسمی کولر گازی وستل که در قبال محصولات خود خدمات پس از فروش ارائه می دهد تماس بگیرید و از خدمات این شرکت بهره مند شوید .

اما چنانچه گارانتی کولر گازی وستل  شما به اتمام رسیده است یا آن را گم کرده اید و یا بنا بر هر دلیلی نمی توانید از برگه گارانتی آن استفاده کنید نگران نباشید زیرا سایت کاراسان با اعزام تعمیرکار و تکنسین متخصص به محل مورد نظر شما کار تعمیر و سرویس کولر گازی وسایل شما را در سریعترین زمان ممکن انجام می دهد ضمناً سایت کاراسان از باتجربه ترین تکنسین ها و تعمیرکاران کولر گازی وستل در تهران برخوردار می باشد که دوره های مخصوص تعمیرکولرگازی را گذرانده اند و رضایت کار شما را تضمین می کند.

چرا کاراسان را برای تعمیر کولرگازی خود انتخاب کنیم؟

چنانچه به دنبال نصب کولر گازی و یا هر نوع سرویس و یا تعمیر برای کولر گازی خود می باشید سایت کاراسان میتواند به شما در این زمینه کمک کند ضمنا کاراسان کلیه خدمات تعمیر و سرویس کولر گازی خود را برای آسودگی خاطر شما تضمین می کند.

تعمیر کولر گازی
تعمیر کولر گازی

تفاوت کولر گازی وستل و کولر گازیمعمولی

کولر گازی وستل  دارای کمپرسور اینورتر می باشد که به جای روشن و خاموش شدن متوالی با تغییر دور کمپرسور مبرد  مورد نیاز کنترل میشود  زیرا روشن و خاموش شدن متوالی باعث وارد شدن شوک به سیستم برق می شود.

کمپرسور

در کمپرسور اینورتر جریان متناوب از طریق تغییر فرکانس و در برخی کمپرسور های جریان مستقیم از طریق تغییر ولتاژ انجام می شود.

سیستمهای کمپرسوری با دور متغیر  بوده به طوری که چرخش کمپرسور دورانی و سرعت آن تغییر می کند.

ضمناً باید بدانید که کمپرسور تا زمانی که کاربر به دمای مورد نظر خود نرسیده است خاموش نمی شود و همیشه دور کمپرسور زیاد و یا در جهت عکس کم شده است یا به عبارتی کمپرسور استارت اضافه نمی خورد که باعث به وجود آمدن شوک در سیستم برق شود.

 


بیشتر بخوانید :

تعمیر کولرگازی

نمایندگی کولرگازی سامسونگ در بازار

نمایندگی کولرگازی سامسونگ در تهرانپارس


 

تعمیرکاران نمایندگی مجاز تعمیرات کولر گازی وستل باید دارای چه ویژگی هایی باشند؟

یکی از تخصصی ترین کارها در بحث تعمیرات کولر گازی وستل این است که تعمیرکارانی را انتخاب کنیم  که از تخصص کافی برخوردار باشند و همچنین مورد مهم اینکه بتوانند کار تعمیر به روزترین کولر گازی ها را انجام دهند ضمن اینکه سایت کاراسان از تعمیرکاران و سرویس کاران خبره که دوره های تخصصی تعمیر کولر گازی را گذرانده‌اند برخوردار است که می‌تواند کیفیت کار خود را بعد از تعمیر تضمین کند کافیست یک بار بازارچه کاراسان تماس بگیرید و کار سرویس یا هرگونه خدمات مربوط به تعمیر کولر گازی خود را به ما بسپارید تا از کیفیت کار ما مطلع شوید منتظر تماس شما مشتریان عزیز سایت کاراسان را انتخاب می کنید هستیم تا رضایت شما مشتریان عزیز جلب و کیفیت و ضمانت کار خود را به شما نشان دهیم با ما تماس بگیرید.

کد خطاهای موجود در کولر گازی وستل

کد خطا          علت کد خطا

E1                ایرادمیدان مغناطیسی

E2                خرابی سنسور محیطی داخلی

E3                خرابی سنسور پایپ کندانسور

E4                 ایراد فنی -سیم کشی-فن

E5                 سرمایش و برد دستگاه

E6                  کمبود ولتاژ

E7                  نقص در برنامه برنامه برد دستگاه

FL                  ایرادات فیلتر دستگاه

توضیحات کد خطا df کولر گازی وستل:

اگر روی یونیت بیرونی کولر گازی وستل یخ شکل بگیرد بعد از مدتی آب میشود و پس از عملیات آب شدن آن کولر گازی وستل شما در حالت گرما به کار خود ادامه خواهد داد.

مطالب مفید :

تعمیر کولر گازی ، تعمیر کولرگازی ، تعمیر اسپیلت ،  نمایندگی کولرگازی جنرال در صادقیه ، نمایندگی کولرگازی جنرال در هفت تیر  ، نمایندگی کولرگازی جنرال در نازی آباد ، نمایندگی کولرگازی سامسونگ ، نمایندگی کولرگازی سامسونگ در شریعتی  ، نمایندگی کولرگازی سامسونگ در بازار ، نمایندگی کولرگازی سامسونگ در تهرانپارس ، تعمیر کولرگازی در کرج ، تعمیر کولرگازی سامسونگ در جنت آباد ، تعمیر کولرگازی در جهانشهر ، تعمیر کولرگازی در کردان  تعمیر اسپیلت

۷ دیدگاه دربارهٔ «تعمیر کولر گازی وستل»

  1. حمیده یوسفی

    پرسنل کارآسان خیلی خوب کارشان را انجام می دهند و از تعمیر کولر گازی وستل توسط پرسنل کارآسان بسیار راضی هستم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

به بالای صفحه بردن