تعمیر کولر گازی حصارک

 

تعمیر کولر گازی حصارک متخصص در تعمیر انواع مدل های کولر گازی و انجام سرویس های ماهیانه و سالیانه ، استفاده از  با کیفیت ترین قطعات جهت تعویض قطعات خراب و فرسوده ، بازکردن حساب اشتراک برای مجموعه های مسکونی ، هولدینگ ها و اداره جات در تعمیر کولر گازی حصارک در سایت کارآسان می توانید از خدمات ما استفاده نمایید.

 

تعمیر کولر گازی حصارک با سابقه چندین ساله و ثبت چند هزار سرویس دهی موفق در کارنامه کاری خود آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.امروزه کولر های گازی با توجه به کارایی ، کیفیت ، طول عمربالا و مصرف پایین انرژی جایگزین مناسبی نسبت به کولر های قدیمی و آبی هستند ؛ به همین جهت اکثر اداراجات  منازل و دیگر مکان ها از این مدل کولر ها استفاده می کنند.کولر های گازی با توجه به استفاده از تکنولوژِی و قطعات مهندسی نیازمند تعمیرات تخصصی نیز هستند و تنها افراد متخصص و آموزش دیده در این زمینه می توانند کولر های گازی را تعمیر کنند؛ما در مجموعه تعمیر کولر گازی حصارک با افراد متخصص و مهندس در زمینه تعمیرات کولر، اقدام به انجام سرویس های مورد نیاز بر روی کولر های شما عزیزان می کنیم.

 

آیا کولر های سالم هم نیازمند سرویس  هستند؟

بله – حتی کولر ها تازه خریداری شده و سالم هم نیازمند سرویس دهی ماهیانه و سالیانه جهت چک کردن مخزن گاز آن ها ودیگر قطعات هستند .

این عمر که خود به نوعی عمر کولرهای گازی را افزایش می شود

و از ضرر های با هزینه سنگین جلوگیری می کند.

به همین جهت ما پلن های خرید اشتراک را در سایت تعمیر کولر گازی حصارک تا شما عزیزان با انتخاب و خرید این پلن ها از اشتراک های ماهیانه و سالیانه ما بهره مند شوید.


بیشتر بخوانید :

تعمیر کولر گازی

نمایندگی کولرگازی جنرال در صادقیه

نمایندگی کولرگازی جنرال در هفت تیر 


 

آیا قطعات مورد نیاز برا ی تعمیر کولر دارای گارانتی هستند؟

تمامی قطعاتی که شما عزیزان از تعمیر کولر گازی حصارک خریداری می کنی ؛ گارانتی سه ماهه را شامل می شوند.

 

هزینه حمل و نقل کولرهای گازی جهت تعمیر به چه صورت است(در صورت نیاز)؟

بسیاری از تعمیرات مورد نیاز کولرهای  گازی در محل انجام شده و نیازی به حمل و نقل نمی باشد با این حال در صورت نیاز به جا به جایی تمامی هزینه های مربوط به حمل نقل به صورت رفت و برگشت رایگان و بر عهده تعمیرات کولر گازی حصارک می باشد، و تنها هزینه قابل پرداخت هزینه تعمیرات و قطعات می باشد.

تعمیر کولر گازی حصارک
تعمیر کولر گازی حصارک

گارانتی تعمیر چیست؟ و آیا خدمات ما نیز گارانتی تعمیر دارد؟

گارانتی تعمیر به این معنا است که پس از تعمیرکولر گازی به هر دلیلی مجددا کولرگازی در همان قسمت دچار خرابی و ایراد شد  تعمیر کار تعمیر کولر گازی حصارک به محل اعزام شده و اقدام به تعمیر مجدد کولرگازی به صورت رایگان می کند.


بیشتر بخوانید :

نمایندگی کولرگازی جنرال در نازی آباد

نمایندگی کولرگازی سامسونگ در شریعتی

تعمیر کولرگازی در کردان 


 

 مشکلات رایج کولر های گازی چه مواردی هستند؟

از جمله مشکلاتی که ما در این چند ساله در تعمیر کولر گازی حصارک با آن بر خورد داشته این مواردی را برای شما بیان می کنیم تا شما عزیزان نیز با آنها آشنا شوید

1-فیلتر هوای کثیف:

فیلتر های هوای کولر گازی یکی از قطعاتی است که در صورت سرویس نکردن به موقع و عدم توجه به آن علاوه بر پایین آوردن عملکرد کولر گازی موجب آسیب زدن به دیگر قطعات کولر گازی می شود ؛ در نتیجه فیلتر های هوا باید هر چند مدت یکبار تعویض شوند تا بر عملکرد کولر های گازی اختلال به وجود نیاورند.

2-مشکلات ناشی از فن بیرونی (کندانسور) :

فن بیرونی کولر های گازی وظیفه انتقال گرمای داخلی را به بیرون و محیط باز دارند در صورت بروز مشکل برای این فن سرمای مناسب نمی تواند جایگزین کرمای منزل شما شود واین امر  باعث گرم شدن کمپرسور و مختل شدن سیکل سرمایش کولر گازی شما می شود.

3-آبریزی کولر گازی:

از دیگر مشکلات شایع به وجود آمده در کولرهای گازی سر ریز شدن آب از داخل دریچه های کولر هستند؛

رخ دادن این اتفاق نشانه مسدود شدن راه آب خروجی کولر می باشد و با سرویس رفع خواهد شد.

4-کاهش سرمایش کولر گازی:

باد گرم زدن از دیگر ایرادات به وجود آمده برای کولرهای گازی می باشد اگر سطح خنک کنندگی کولر پایین آمده است در بیشتر مواقع به معنای وجود نشتی گاز کولر گازی می باشد بهتر است که در اولین فرصت کولر خود را بررسی و نسبت به برطرف کردن این عیب اقدام نمایید.

5-صدای لرزش در کولر گازی :

شنیده شدن صدای لرزش و ناهنجار ممکن است به دلیل به یونیت های داخلی و خارجی کولر مربوط بشود ؛

از جمله مواردی که باعث به وجود آمدن این صدا ها می شود

لق بودن پیچ ها و دیگر قطعات کولر می باشد.

برای حل این مشکل نیاز به آچارکشی کولر گازی خود دارید

و بهتر است که این کار را به یک متخصص و یا تعمیر کار کولر واگذار کنید.

6-وجود برفک بر روی لوله ها:

برفک زدن لوله های کولر گازی نشان دهنده کثیف بودن فیلتر ها و یا عدم وجود شارژ کافی می باشد در صورت زیاد بودن این برفک ها بهتر است که تا زمانی کولر خود را تعمیر نکرده اید از کولرتان استفاده نکنید چرا که با اب شدن مداوم وبرفک زدن دوباره لوله ها امکان ایجاد نشتی و خسارت بیشتری وجود دارد.

7-مشکلات ناشی از برد الکتریکی:

خراب بودن برد الکتریکی در کولر های گازی خود به وجود آورنده چندین مشکل می تواند باشد روشن نشدن ، خاموش نشدن ، اختلال در عملکرد و … اگر با همچین مشکلاتی رو به رو هستید حتما به نمایندگی و یا تعمیرکاران حرفه ای درجهت تعمیر کولر گازی خود مراجعه نمایید.

8-روشن نشدن کولر گازی :

علاوه بر خراب بودن برد الکتریکی که موجب روشن نشدن کولر گازی شما عزیزان می شود خراب بودن و یا اختلال در کار ترموستات نیز ممکن است دلیل روشن نشدن کولر گازی باشد جهت تشخیص و تعمیر این امر حتما از تکنسین و تعمیر کاران حرفه ای درخواست کنید.

9-کار نکردن فن کولرهای گازی :

اگر با کار نکردن فن کولرگازی خود رو به رو شدید اول فیلتر هوارا بررسی کرده در صورت مسدود بودن خود شما می توانید آن را تعمیر کنید و اگر با  یخ های بر روی دیگر قطعات رو به رو شدید بذارید تا یه مدت آب شوند این امر احتمال به کار افتاد فن کولر را در پی دارد.

10-کابل ها و سیم کشی نا مناسب:

اگر کولر گازی شما به صورت خودکار خاموش و روشن می شود، در برق خانه اختلال ایجاد و باعث پریدن فیوزخانه و یا هنگام به برق زدن جرقه ایجاد می کند شما حتما باید سیم کشی کولر گازی و یا منزل خود را به دقت چک کنید بهتر است برای این کار از یم متخصص برقکار و سیم کش ساختمان کمک بخواهید وجود همچین مشکلاتی در سیم کشی گهگاه باعث آتش سوزی کولر های گازی و حتی سیم های برق دیگر می شود که خساراتی سنگین را در پی خواهد داشت.


بیشتر بخوانید :

تعمیر کولرگازی

نمایندگی کولرگازی سامسونگ در بازار

نمایندگی کولرگازی سامسونگ در تهرانپارس


 

تمامی مشکلات معرفی شده در بخش بالا تنها گوشه ای از مشکلات رایجی است که برای کولر های گازی اتفاق می افتد تعمیر کولر گازی حصارک با سابقه ای عالی در تعمیر انواع برند های کولرهای گازی شما را در امر تعمیرات کولر خود یاری میرساند باشد که خدمت به شما عزیزان را به کارنامه عالی خود به افزاییم.

تعمیر کولر گازی حصارک
تعمیر کولر گازی حصارک

بهترین برند های کولر گازی با توجه به عملکرد ، هوشمندی و میزان مصرف انرژِی

مناسب برای (مصارف خانگی و شرکتی تجاری )

  • 1- کولر گازی اجنرال
  • OGNERAL
  • 2-کولر گازی گری
  • GREE
  • 3- کولر گازی جنرال
  • GENERAL
  • 4- کولر گازی ال جی
  • LG
  • 5- کولر گازی سامسونگ
  • SAMSUNG

برند های نام برده شده در بخش بالا بهترین عملکرد و بهترین کیفیت کولر های گازی تا به امروزه داشته اند اگر شما عزیزان قصد خرید کولرگازی را دارید با توجه به طراحی زیبا ، امکانات، هوشمندی ، مصرف بهینه  و عملکردی پر قدرت ما برندهای بالا را به شما پیشنهاد می دهیم.

لازم به ذکر است با توجه به تعداد بالای برند های موجود

و همچنین مدل های مختلف در هر برند شما می توانید ؛

موارد مناسب دیگری را بجز برندهای بالا پیدا کرده و خریداری کنید.

لیستی که ما برای شما عزیزان در بخش بالا قرار دادیم پیشنهادی بوده

و هیچ اجبار تهیه کولر گازی دقیقا از این برند ها نیست.


بیشتر بخوانید :

تعمیر اسپیلت

و تعمیر کولرگازی در کرج

تعمیر کولرگازی سامسونگ در جنت آباد


 

جهت اطلاعات بیشتر و آشنا شدن با خدمات ما از شما عزیزان دعوت می شود سایت

کارآسان را دنبال کنید.

 

جهت پرسش سوالات خود می توانید در همکاران ما در پیشتیبانی ارتباط برقرار کرده و سوالات ، نظرات  و انتقادات خود را با آنان در میان بگذارید همچنین  میتوانید در بخش ارتباطات  شماره های  تماس با ما را ذخیره وجهت انجام تعمیرات، سرویس دهی ، و مشاوره خرید کولر گازی با ما تماس برقرار کنید.

 

 

 

 

مطالب مفید :

تعمیر کولر گازی ، تعمیر کولرگازی ، تعمیر اسپیلت ،  نمایندگی کولرگازی جنرال در صادقیه ، نمایندگی کولرگازی جنرال در هفت تیر  ، نمایندگی کولرگازی جنرال در نازی آباد ، نمایندگی کولرگازی سامسونگ ، نمایندگی کولرگازی سامسونگ در شریعتی  ، نمایندگی کولرگازی سامسونگ در بازار ، نمایندگی کولرگازی سامسونگ در تهرانپارس ، تعمیر کولرگازی در کرج ، تعمیر کولرگازی سامسونگ در جنت آباد ، تعمیر کولرگازی در جهانشهر ، تعمیر کولرگازی در کردان  تعمیر اسپیلت

 

۲ دیدگاه دربارهٔ «تعمیر کولر گازی حصارک»

  1. من خونه ام تو حصارک هستش کولرگازی خونم خراب شده بود گروه کاراسان تعمیرش کردند..خدمات کاراسان واقعا عالی هستن من که راضی ام.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

به بالای صفحه بردن