تعمیر پکیج در کردان

تعمیر پکیج در کردان در سایت کارآسان به شرح می پردازم

 

سرویس کامل پکیج در کردان

سرویس کامل پکیج در کرج جامع ترین خدمت تعمیر پکیج نمایندگی معتبر تعمیر پکیج در کردان میباشد که در کرج در زمینه سرویس پکیج ارائه می گردد، در اینگونه سرویس نخست همه بررسی های ضروری بر روی پکیج شما انجام خواهد شد و چنانچه لازم به تعمیر پکیج و یا عوض کردن قطعه باشد موارد با درنظر گرفتن اولویت شما انجام میشود.

 

در اینگونه سرویس تنها هزینه کاری که انجام شده است گرفته می شود یعنی اگر پس از بررسی لازم فقط هواگیری نیاز بود

هزینه هواگیری و چک کردن پکیج دریافت می شود و به همین گونه سرویس های دیگر هم محاسبه می شود

بیشتر بخوانید : نمایندگی پکیج بوتان در نارمک

تعمیر پکیج در کردان

عدم کارکرد صحیح و استاندارد پکیج در منزل شما به امکان زیاد مشکلات زیادی را برای شما بوجود خواهد آورد. تعمیر پکیج در کردان را به گروه فنی کارآسان بسپارید.

 

برای اینکه تامین آب گرم برای شستشو، حمام، آشپزخانه و نیز آب گرم متصل به سیستم گرمایشی منزل و شوفاژ ها بوسیله پکیج صورت می پذیرد

که به گونه ای نقش شوفاژخانه های سابق را به صورت یک مجموعه ی کوچک و سیستماتیک اجرا می کند.

 

بعضی از پکیج های پیشرفته برای کمک به شناسایی هر چه سریع تر خرابی حاوی یک صفحه ی ال سی دی می باشند

که یک کد خطای مخصوص را جهت هر مشکل نشان می دهند تا شما را به درستی راهنمایی کنند که چه علتی باعث پیدایش مشکل و عدم کارایی درست پکیج شده است.

تعمیر پکیج در کردان

تعمیر پکیج در کردان

ولی از طرفی خیلی از پکیج ها حاوی این آپشن نمی باشند، به این دلیل تشخیص خرابی پکیج و درست کردن آن احتیاج به دانش و تخصص بیشتری در زمینه ی تعمیرات پکیج دارد.

 

خوشبختانه بیشتر مشکلات و خرابی های شایع و متداول مربوط به پکیج به وسیله متخصصین قابل رفع کردن می باشد

 

شما برای حل این مشکلات و خرابی ها می توانید از مهندسین و تعمیرکاران ماهر نمایندگی تعمیر پکیج در کردان در مجموعه ی کارآسان کمک بگیرید که به صورت شبانه روزی آماده ی خدمت رسانی به شما مشتریان گرامی در تمام مناطق شهر کردان می باشند.

 

در این قسمت برخی از انواع مشکلات رایج پکیج ها را مورد مطالعه قرار داده ایم

 

انواع پکیج بر اساس فن و خروجی آلاینده

یکی از روش های دسته بندی پکیج ها از نظر نوع تخلیه احتراق می باشد. این دسته بندی به شکل زیر است :

  • پکیج دارای فن
  • پکیج بدون فن

معمولا پکیج‌های فن‌دار به دلیل خصوصیات و مزایایی که دارد طرفداران بیش تری بین خریداران دارد .

تعمیر پکیج در کردان

تعمیر پکیج در کردان

قطعات تشکیل‌دهنده پکیج

شیر کنترل گاز :

این قطعه با تغییر در جریان ورودی گاز شعله دستگاه را تنظیم می کند. در صورتی که پیلوت خاموش شود ، شیر کنترل گاز بلافاصله جریان گاز را قطع می کند و ایمنی دستگاه این گونه تضمین می شود.

فلوسوئیچ  :

این سوئیچ در محل عبور جریان آب سرد قرار دارد. وقتی آب گرم باز می شود این داخل این راه حرکت می کند و در نهایت باعث روشن شدن مشعل می شود.

مشعل:

مشعل با تامین هوای مورد نیاز خود از محل اتصال دودکش روشن می شود.

شیر سه راهی:

فرآیند گرم شدن رادیاتور و آب گرم در پکیج به صورت اولویت بندی است. در زمستان ها که رادیاتور ها روشن است. هنگامی که شیر های آب گرم باز می شود و آب گرم نیاز است ،  شیر سه راهی به صورت موقت مسیر حرکت آب گرم را به سمت رادیاتورها مسدود می کند و به این صورت جریان آب گرم به سمت لوله های آب هدایت می شود. پس از بستن شیر آب گرم ، مسیر آب به حالت قبل باز می گردد.

پمپ :

توسط پمپ ، آب گرم در مسیر رادیاتور ها  به حرکن در می آید. پمپ در این فرآیند نقش منبعی برای تامین انرژی برای به جریان انداختن آب است.

برد کنترل الکترونیک :

توسط این برد  شیر کنترل گاز، شیر سه راهی و پمپ مدار گرم کننده  کنترل می شود.

کلید کنترل فشار آب :

فشار آب داخل دستگاه باید بیشتر از ۴۵ صدم بار باشد. این تنظیم فشار توسط کلید کنترل انجام می شود.

سنسور حرارتی :

در صورت تغییر فشار آب گرم از میزان مورد نیاز ، سنسور فعال می شود و عملکذد دستگاه کنترل خواهد شد.

کلید ایمنی حرارت :

این کلید دما را در یک حد مشخص و ایمن نگه می دارد. اگر دما در پکیج از ۱۱۰ درجه سانتی گراد بیشتر شود، این کلید فعال شده و شعله را خاموش می کند .

پمپ سیرکولاتور آب گرم :

به جریان انداختن آب گرم به لوله های انتقال دهنده و رادیاتورها توسط پمپ سیرکولاتور انجام می شود.

بیشتر بخوانید : تعمیر پکیج در تجریش

تشخیص خرابی پکیج در تعمیر پکیج در کردان

یکی از مشکلاتی که امکان است برای پکیج ها بوجود آید مشکل نشتی می باشد. اگر متوجه هر گونه نشتی در پکیج شدید، بعد از قطع نمودن گاز و آب مجموعه فورا باید با متخصصین مرتبط تماس بگیرید. در مجموع علل اصلی نشتی پکیج می تواند متفاوت باشد.

 

ولی یکی از علل اصلی آن وجود مشکل در شیر فشار است،

اگر فشار داخل پکیج بیش از مقدار مشخصی باشد

دریچه ی فشار به نشانه یک اقدام ایمنی = احتیاطی آب را نشت می دهد تا از انفجار پیشگیری شود. این فشار کلا به علت وجود رسوب در لوله ها تولید می شود.

 

بعضی از پکیج ها دارای شیر تسکین دما می باشند و خراب بودن این دریچه می تواند برای شما مشکل ساز شود.

 

انواع مشکلات پکیج

شیر تسکین دما به روشی شبیه شیر تسکین دهنده ی فشار عمل می کند، اگر درجه حرارت پکیج بیش از اندازه بالا باشد، پکیج دچار نشتی می شود و ممکن است لازم به تعمیر و یا عوض کردن حسگر دما داشته باشیم.

 

یکی دیگر از علل نشتی خوردگی می باشد. امکان خوردگی لوله های پکیج و مخزن به مرور زمان زیادتر خواهد شد.

 

کلا قطعات پکیج به صورت جداگانه امکان عوض کردن و یا تعمیر را دارا می باشند ولی در حالت گسترده بودن آسیب امکان است لازم به نصب پکیج نو پیدا کنید و یا انکه لوله ها را عوض نمایید.

انواع مشکلات پکیج و راه حل رفع آن ها :

1- سرد شدن رادیاتور ها :

برای بررسی ابتدا باید میزان گرمای آب نیز بررسی شود. اگر در گرم شدن آب مشکلی وجود نداشت. اول باید پمپ چک شود که خراب‌نشده باشد.  خرابی یا نقص در عملکرد ترموستات و سنسور شوفاژ نیز معمولا از ایراداتی است که باعث سرد شدن رادیاتور ها می شود.  در پکیج هایی که نوع آن ها دو مبدل دارد ، ممکن است خرابی ایجادشده ناشی از  خرابی شیر موتوری سه راه  باشد. علاوه بر موارد ذکرشده آن اگر سوپاپ بای باز بماند این مشکل ایجاد می شود.

2- فشار آب کم شود :

اگر فشار آب پکیج کم شده است ، احتمال زیادی وجود دارد که در مدار گرمایش هوا وجود داشته‌باشد. در این صورت باید پکیج هواگیری شود. این کار بهتر است توسط افراد متخصص در این زمینه انجام شود.

3- گرم نشدن مناسب آب توسط پکیج :

در ابتدا باید  NTC بررسی شود. اگر در NTC مشکلی وجود نداشت. سلامتی برد کنترل نیز باید مورد بررسی قرار گیرد. علاوه بر آن خرابی شیر سه راهه نیز از عوامل مهم این ایراد است. درنهایت اگر پمپ سیرکولار نیز بدون ایراد در حال کار بود ، گرم نبودن آب می تواند عامل های خارجی داشته باشد و ربطی به عدم کارکرد مناسب پکیج نداشته باشد.

4- پکیج انفجاری روشن می شود :

تنظیم بودن فشار گاز اولین موردی است که باید بررسی شود. علاوه بر آن باید مطمئن شوید که  فاصله جرقه زن و مشعل 5 میلی متر است. آورد خراب بودن دودکش و گاهی نیز نیز  انسداد سوراخ های مشعل یا  عدم کارایی الکترو جرقه زن می تواند باعث روشن شدن انفجاری پکیج شود.

 

نصب انواع پکیج

عدم نصب درست لوله ها هم از سایر عواملی ست که نشتی پکیج را در پی دارد و به این معنی که در اتصالات لوله ها مشکلی بنیادی وجود دارد.

 

همینطور از دیگر علل نشتی پکیج می توان کهنگی مهر و موم ها را ذکر کرد که تعویض آن ها به سادگی قابل اعمال می باشد.

 

یکی از مشکلات دیگری که در بعضی خانه ها با آن دست و پنجه نرم می کنند خنک شدن به یکباره آب می باشد که در نتیجه خاموش شدن خودکار و ناگهانی پکیج اتفاق می افتد.

بیشتر بخوانید : تعمیر پکیج در پونک

رفع خرابی انواع پکیج

در صورت همراه نداشتن قطعه ی لازم فورا با نمایندگی تعمیر پکیج تماس حاصل شود و قطعه مورد نیاز تامین می شود.

در صورتیکه، برطرف کردن خرابی احتیاج به مدت زمان زیادتر از یک روز داشته باشد.

تکنیسین های ما تمام کوشش خود را می کنند تا یک راهکار کوتاه مدت ارائه دهند

تا وقتی که مشکل به طور بنیادی حل شود،

بنابراین در این مدت زمان مختصر هم از آسودگی و گرما در منزل تان برخوردار خواهید بود.

 

رسوب گیری مبدل پکیج

به علت وجود املاح معدنی که مقدار آن در سایر نقاط کشور متفاوت است احتمال بروز رسوب در مسیر آب بخصوص در پکیج های تک مبدل وجود دارد.

 

در حالت رسوب گیری مبدل پکیج، آب به درستی گرم نمی شود و این موضوع موجب افزایش طول زمان روشن بودن مشعل و از دست رفتن انرژی و گاز خواهد شد.

 

کارشناسان تعمیرات کارآسان پکیج در سرویس دوره ای مبدل پکیج را بازبینی نموده و چنانچه لازم باشد آن را باز نموده و به وسیله دستگاه های مخصوص اسید شویی خواهند کرد

تعمیر پکیج در کردان

تعمیر پکیج در کردان

سرویس و بررسی دودکش پکیج

باز بودن راه دودکش و خروج کامل دود از محفظه احتراق پکیج یکی از بااهمیت ترین بخش هایی است که بایستی به وسیله کارشناس تعمیرات مورد بازدید قرار گیرد. چنانچه دود به وجود آمده از سوخت گاز در محفظه احتراق به طور کامل از طریق دودکش خارج نشود امکان است موجب گاز گرفتگی اعضای خانواده گردد.

 

گرچه سنسورهای خروج دود چنانچه فن از کار بیفتد یا مجرا دودکش مسدود باشد این موضوع را شناسایی و جلوگیری از روشن شدن دستگاه می گردد

ولی این قسمت بایستی به شیوه دوره ای به وسیله افراد متبحر مورد بازبینی قرار گیرید

تا علاوه بر اطمینان از کارکرد به خوبی فن اگزاست دود، هیچگونه انسدادی در مجرا دودکش وجود نداشته باشید.

 

سرویس مشعل

در هر سرویس مشعل پکیج ها هم مورد بازدید قرار خواهند گرفت. الکترودها از لحاظ فنی بازدید می شوند و فاصله آنها برای تشکیل درست جرقه دوباره تنظیم می شود. چنانچه  جرقه زن دستگاه پکیج مشکل فنی داشته باشد

در زمان مناسب مشعل روشن نمی گردد و حجم بالای گاز انباشته شده در پکیج موجب روشن شدن انفجاری پکیج خواهد شد که سروصدای زیادی بهمراه خواهد داشت.

پکیج

تعمیر پکیج در کردان

بازدید پمپ های سیرکولاتور

نقش پمپ ها ایجاد جریان آب است. پمپ آب یکی از قسمت های بااهمیت و حیاتی پکیج است که ماهیت الکترونیکی و مکانیکی دارد. به همین علت قیمت آن بالاست و تعمیر و عوض کردن آن می تواند هزینه های بالایی به همراه داشته باشد. سرویس همیشگی و سالیانه پکیج موجب می شود

خیلی سریع خرابی احتمالی دستگاه تشخیص داده شود و پیش از آسیب دیدن قطعات حیاتی مثل پمپ، مشکل پکیج را رفع کنید

 

از ایرادات شایع پمپ های سیرکولاتور پکیج می توان انسداد یا گریپاژ دستگاه را ذکر کنیم

که این موضوع باید به وسیله سرویس کار پکیج بازدید و در حالت احتیاج پمپ تعمیر گردد.

 

کنترل سیستم ایمنی

یکی از قسمت های بااهمیت پکیج سیستم ایمنی است. مسولیت این سیستم پیشگیری از بروز حوادث است. چنانچه گاز به مشعل نرسد یا مشعل روشن نشود ورودی گاز را قطع کرده تا گاز یکجا جمع نشود.

همچنین در حالت خرابی فن و یا خارج نشدن دود از محفظه احتراق، دستور روشن شدن مشعل را نخواهد داد.

بیشتر بخوانید : نمایندگی پکیج بوتان در صادقیه

سنسورهای دود، فشار، سیستم های تنظیم جریان گاز و باقی تجهیزات ایمنی پکیج بایستی سالانه مورد بازبینی کارشناسان متبحر قرار گرفته

تا از درستی کارکرد آنها اطمینان کافی حاصل شود.

تعمیر پکیج در کردان

مراحل خدمات رسانی تعمیر پکیج

هر گاه در فرآیند و کارکرد پکیج خود ایرادی دیدید بهتر است از خدمات تعمیر پکیج استفاده کنید . در رابطه با پکیج بهتر است خودتان اقدامی برای تشخیص و تعمیر مشکلات به وجودآمده نکنید . زیرا پکیج وسیله ای پر خطر است و در صورت کوچک ترین اشتباه توسط شما ، ممکن است اتفاقاتی غیر قابل جبران و خطرناک بیفتد.

پس از دیدن هر نوع اشکال شما می توانید با نمایندگی های مختلف ما مانند تعمیر پکیج در تجریش تماس حاصل فرمایید . کاراسان قادر است در سریع ترین زمان ممکن ، نزدیک ترین تعمیرکار ماهر خود را به محل شما اعزام کند . البته زمان اعزام و حضور تعمیرکار پکیج در محل با هماهنگی خود شما خواهد بود .

تعمیرکار پس از حضور در محل ، و شنیدن توضیحات شما درباره مشکل ایجادشده ، اقدام به بررسی پکیج و قسمت های مختلف آن می کند تا بتواند منبع ایراد را تشخیص دهد . پس از تشخیص ، تعمیرکار با توجه به ایرادات ، دلیل آن ها و قطعاتی که نیاز به تعمیر و یا تعویض دارند ، یک هزینه حدودی را به شما اعلام می کند .

اگر هزینه و روند کار مورد تایید شما بود ، در این صورت تعمیرکار به تعمیر پکیج می پردازد. اگر در این مرحله احتیاجی به تعویض قطعات بود ، همکاران ما در کاراسان قطعات با کیفیت را به صورت تضمینی در اختیار شما می گذارند . در نهایت پس از اتمام کار ، تسویه انجام خواهد شد.

 

 

راه هایی برای بالا بردن عمر پکیج

چه در پکیج های دیواری و چه زمینی ، راه های مختلفی وجود دارد تا با انجام آن ها طول عمر پکیج خود را زیاد کنیم و از بسیاری از خرابی ها در پکیج جلوگیری کنیم . بهتر است استفاده از پکیج در مواقعی باشد که به آب گرم زیادی احتیاج است. مانند حمام کردن. در صورتی که تنها برای دست شستن یا کار های جزئی و کوتاه آب لازم دارید بهتر است تا حد ممکن از آب سرد به جای پکیج استفاده کنید.

برای پکیج صافی برنج برگشت باید نصب شود و محافظ برق نیز برای پکیج ها موردی ضروری است. در ابتدای شروع کار پکیج یا حداقل پس از مدتی از شروع کار آن ، برای جلوگیری از تشکیل شدن رسوب در پکیج و رادیاتورها لازم است که همچنین لازم است فیلتر پلی فسفات و رسوب زدای مغناطیسی و یا فیلتر پلی مگنت که نقش هر دو را بازی می کند نصب کنید.

برای جلوگیری از خرابی پکیج باید مدار شوفاز شست و شو شود و هم چنین محلول پروتکتور به داخل مدار سیستم تزریق بشود. نکته دیگر این که بهتر است دمای پکیج همیشه زیر 60 درجه سانتی گراد باشد. اگر این نکته رعایت شود میزان رسوب پکیج بسیار کمتر خواهد بود و کیفیت در کارکرد و عمر پکیج افزایش خواهد یافت . زیرا که آب با دماهای بالاتر رسوب آزاد می کند .

 

هزینه تعمیر پکیج در کردان

هزینه تعمیر پکیج و سرویس پکیج علاوه بر قطعای که حین تعمیر باید تعمیر یا تعویض شوند به عوامل دیگری نیز وابسته است . میزان تخصص مورد نیاز و نوع مشکلات پکیج در کنار زمانی که صرف تعمیر می شود از عوامل تعیین‌کننده قیمت نهایی هستند.

هم چنین هزینه ایاب و ذهاب تعمیرکار نیز باید محاسبه شود که به دلیل وجود شعب مختلف در کاراسان ، نزدیک ترین تعمیرکار به محل شما اعزام می شود و هزینه های تعمیر پکیج کاهش خواهد یافت .

 

سوالات متداول

آیا تعمیرات کارآسان ضمانت و گارانتی دارد ؟

بله ، تمامی خدمات تعمیرات لوازم خانگی در مجموعه کاراسان دارای 90 روز ضمانت می‌باشد.

 

سرویس پکیج هر چند وقت باید انجام شود؟

بهترین زمان برای سرویس پکیج ها هر 12 ماه یک بار می باشد. می توانید برای سرویس پکیج با شرکت  خدماتی کاراسان تماس بگیرید.

رسوب زدایی چه تاثیری بر کارکرد پکیج دارد؟

رسوب زدایی عملی است که باید مرتبا انجام شود تا رسوب ها راه لوله ها را نبندند و راندمان پکیج را پایین نیاورند.

چرا پکیج آب را گرم نمی کند؟

دلایل مختلفی دارد . بهتر است از تعمیرکاری ماهر کمک بگیرید.

مطالب مفید :

تعمیر پکیج نمایندگی پکیج بوتان در نارمک ، تعمیر پکیج در منزل ،  تعمیر پکیج در پونک ، تعمیر پکیج در کامرانیه ،  تعمیر پکیج در تجریش  ، تعمیر پکیج بوتان در ستارخان ، نمایندگی پکیج بوتان در صادقیه  ، نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در پیروزی ، تعمیر پکیج در جیحون ، تعمیر پکیج در تهرانپارس ، نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در تهرانپارس ، نمایندگی پکیج ایران رادیاتور

 

۴ دیدگاه دربارهٔ «تعمیر پکیج در کردان»

  1. از خدمات تعمیر پکیج در کردان بسیار راضی بوده و آن را به شما کاربران گرامی توصیه می‌نمایم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

به بالای صفحه بردن