نمایندگی پکیج بوتان در صادقیه

 

نمایندگی پکیج بوتان در صادقیه در سایت کارآسان به شرح می پردازیم

نمایندگی پکیج بوتان در صادقیه

نمایندگی پکیج بوتان در صادقیه

با شروع فصل سرما نیاز به استفاده از سیستم های گرمایشی از سایر فصول زیادتر احساس می گردد.

یکی از رایج ترین سیستم های فراهم گرمایش استفاده از پکیج های شوفاژ دیواری می باشد

که با دقت به مصرف گاز به اندازه

، فضای جاگیری کم

، مقدار کم استهلاک

، ایمنی زیاد و قیمت پایین آن

مورد استقبال خریداران قرار گرفته است.

یکی از بزرگ ترین و قدیمی ترین شرکت های سازنده ی در بازار ایران پکیج شوفاژ دیواری گروه صنعتی بوتان می باشد

که برند آشنا برای عام هست

که با داشتن تعداد زیاد نمایندگی در سطح کشور

میزان رضایتمندی سطح یک

رضایت مصرف کنندگان را بدست آورده است

کاراسان نمایندگی پکیج بوتان در صادقیه مرکز خدمات تخصصی پکیج های شوفاژ دیواری را در غرب استان تهران با بیش از سال ها سابقه ارایه می دهد

ما در تیم کاراسان تعمیرکاران آموزش دیده و بامهارت در زمینه تعمیر تخصصی پکیج در محل با انواع برندها اعم از پکیج بوتان ، پکیج ایران رادیاتور ، پکیج ایساتیس و … را استخدام کرده ایم تا شما با خیال راحت متخصص سرویس پکیج خود را بیابید.

بررسی نقاط قوت پکیج های شوفاژ دیواری

  • هزینه مناسب نصب و راه اندازی با ملاحظه به هزینه های بالای موتورخانه
  • مستقل بودن سیستم و امکان تفکیک
  • خدمات پس از فروش مناسب و تامین قطعات
  • به صرفه بودن در مصرف آب و گاز و برق
  • توانایی گرم کردن و راه اندازی در کمترین زمان و غیره

کاراسان گروهی متشکل از کارشناسان مجرب در زمینه تعمیر پکیج نمایندگی های مختلف از جمله نمایندگی پکیج بوتان و نمایندگی پکیج ایران رادیاتور آماده ارائه خدمات می‌باشد.

آموزش کار با پکیج های شوفاژ دیواری بوتان

کار کردن با انواع پکیج های شوفاژ دیواری به آسانی صورت می گیرد و با دانش کم از کلید های کنترلی موجود در دستگاه می توان آب گرم و گرمای محیط را فراهم نمود

برای این قصد بایستی از اتصال جریان برق ، فشار گاز شهری ، وجود آب در سیستم و مسدود نبودن مسیر دودکش مطمئن بود

بعد از آنکه نکات بالا را مورد بررسی قرار گرفت بایستی فشار سیستم را بالای 1.5 بار میزان نماییم.

میزان این فشار توسط

شیر پرکن تعبیه‌شده در پایین

دستگاه انجام میگیرد. مرحله بعد کلید سلکتوری تعیین فصل را روی زمستان یا تابستان بر پایه نیازمندی استفاده کننده تنظیم نموده و درجه حرارت آب مصرفی یا درجه حرارت آب شوفاژها را با کلید های کنترلی روی پنل دستگاه تنظیم می کنیم  و سپس دستگاه را روشن می نماییم

آموزش تعمیر در نمایندگی پکیج بوتان در صادقیه

تعمیر پکیج  در نمایندگی پکیج بوتان در صادقیه

از جمله ی رایج ترین ایرادات و خرابی های پکیج بوتان عبارتند

از خنک شدن رادیاتور ها

، داغ نشدن آب داغ مصرفی

، پایین آمدن فشار آب داغ

، روشن و خاموش شدن سریع جرقه زن دستگاه یا شعله

، حس کردن بوی گاز ، صداهای غیر معمول ، کاهش فشار دستگاه ، خاموش شدن به طورکامل دستگاه و

غیره که سعی می کنیم در این مقاله به بررسی این مشکلات بپردازیم

در تعمیرگاه  کاراسان تعمیر پکیج در غرب تهران ، تعمیر پکیج در شرق تهران ، تعمیر پکیج در شمال تهران و تعمیر پکیج در جنوب تهران توسط تعمیرکار حرفه ای پکیج صورت می پذیرد.

همچنین تعمیرکاران برای تعمیر پکیج در محل اگر نیاز به قطعه خاصی باشد از قطعات فابریک آن برند استفاده می کنند. در کاراسان تعمیرات و سرویس پکیج به همراه ضمانتنامه می باشد و می توانید اعتماد کامل داشته باشید.

عیب موجود پکیج های شوفاژ دیواری بوتان

کاهش فشار دستگاه

پایین آمدن فشار یا بار دستگاه دلیلش وجود نشتی در سیکل مدار حرارتی سیستم می باشد. برای از بین بردن این مشکل

باید مدار و لوله هایی که آب در آن گردش دارد را چک نمود و نشتی آب را رفع کرد. در حالت عادی فشار دستگاه در صورت عدم وجود نشتی نبایستی افت پیدا نماید

صداهای غیر معمول پکیج بوتان

دلیل خرابی میتواند بلبرینگ پمپ ، عیب کیت اورینگ مجموعه ی بلوک شیرموتوری ، فن تهویه ، بودن هوا در سیکل و نیز رسوب در مبدل ها باشد

که برای برطرف کردن رسوب از رسوب زدایی با اسید مخصوص و برای بقیه قطعات عوض کردن قطعه و یا سرویس پیشنهاد می شود

روشن و خاموش شدن پیاپی یا روشن نشدن برد پکیج بوتان

نقص برد کنترل پکیج شوفاژ دیواری بوتان با دقت به حساسیت مدار کنترلی حتما باید به وسیله کارشناسان شرکت بررسی گردد.

البته پیشنهاد میشود در هنگام خرابی برد پکیج مجموعه برد بایستی تعویض گردد و از تعمیرات آن به وسیله افراد غیر متخصص جلوگیری شود

افزایش فشار دمای آب پکیج بوتان

بالا رفتن دمای آب باعٍث جوش آوردن دستگاه و در نتیجه آن زیاد شدن فشار سیکل میگردد که از دلایل ایجاد این مشکل میتوان به نقص پمپ ،

بسته بودن مسیر، گرفته‌بودن و کثیف بودن فیلترها ، ته نشینی و تنظیم نبودن شعله و فشار گاز ذکر نمود

در فیلم زیر مشاهده می کنید در صورتی که پکیج شما به خوبی باعث گرم شدن شوفاژ ها نمی شود، چه اقداماتی را علاوه بر مشاوره با تعمیرکار می توانید انجام دهید.

دسته بندی های انواع پکیج

پکیج ها از دیدگاه های مختلفی دسته بندی می شوند..  انتخاب پکیج مناسب با توجه به مقیاس و مساحت مورد نظر ، میزان هزینه و… انجام می شود. برای مثال برای ویلاهای بزرگ یا ساختمان های تجاری و تفریحی بهتر است از انواع گازوئیل سوز یا دوگانه سوز استفاده شود. شما برای ایجاد بهترین راندمان و صرف کم ترین هزینه باید قبل از خرید پکیج با مشاوران متخصصی صحبت کنید تا بتوانید بهترین نوع را برای محل مورد نظر انتخاب کنید. برای راحت تر شدن این فرآیند می توانید توضیحات زیر درباره انواع پکیج را مطالعه بفرمایید.

 

پکیج ها از  نظر نحوه نصب و جایگیری به دو نوع تقسیم می­شوند :

  • دیواری
  • زمینی

 

مقایسه پکیج دیواری و زمینی

امروزه استقبال از پکیج دیواری نسبت به پکیج زمینی بسیار بیشتر می باشد . زیرا این پکیج ها دیگر نیازی به لوله کشی گاز وجود ندارد. هم چنین با وجود پکیج در خانه دیگر نیازی به استفاده از بخاری های جداگانه در هر اتاق منزل وجود ندارد و گرمای ایجادشده توسط پکیج بسیار یک دست تر می باشد .

علاوه بر این پکیج ها مکان زیادی را اشغال نمی کنند و برای محیط ها و منازل کوچک آپشن بسیار مناسبی هستند . این نوع را می توان حتی در یکی از کابینت های آشپرخانه یا در گوشه ای از بالکن جا داد .

اما از پکیج های زمینی در ویلاها  یا ساختمان های بزرگ هنوز هم استفاده می شود . زیرا قدرت این نوع بسیار بالاتر است و هم چنین پکیج های زمینی دارای مخزن ذخیره می باشند که این امر به گرمایش بهتر کمک شایانی می کند.

 

دسته بندی بر اساس سوخت مصرفی

  • گازسوز (دیواری و زمینی بدون صدا )
  • برقی (دیواری و زمینی بدون صدا )
  • گازوئیل سوز ( زمینی با قابلیت نصب در موتورخانه یا انباری خارج از واحد مسکونی)
  • دوگانه‌سوز (زمینی با قابلیت نصب در موتورخانه یا انباری خارج از واحد مسکونی )

 

خطاهای  پکیج بوتان

1- ارور A01 

این ارور برای مشعل پکیج است.  دلایلی که برای مشعل و روشن شدن آن  مشکل ایجاد می کند قطعی گاز شهری و خرابی در برخی از قطعات است. خرابی در شیرگاز ، فندک و حسگر شعله از قطعات مربوط به مشعل و کارکرد آن هستند.

2-  خطای A02

ارور مربوط به کلید حرارتی می باشد . در اکثریت موارد گرمای بیش از حد آب موجود در مدار گرمایش مشکل ساز است. اما قطعی کابل متصل به مدار گرمایش ، خرابی پمپ حرارتی ، گرفتگی صافی برگشت ، وجود رسوب در مبدل ثانویه و وجود اشکال در شیر موتور نیز از مواردی هستند که این خطا را ایجاد می کنند.

3- ارور A03

اگر در فرآیند  تهویه دودهای ناشی از اشتعال و جایگزینی آن با هوای تازه ایراد ایجاد شود این ارور دیذه می شود که ارور بسیار خطرناکی است و در صورت بی توجهی به آن ممکن است جان افراد به خطر بیفتد. خرابی در فن یا دود کش و همین طور ترموستات دود این اشکال را ایجاد می کنند.

4- کد خطای A04

اگر فشار آب ورودی به پکیج بوتان کم باشد این خطا ایجاد می شود . موتورهای پمپاژ آب باید تنظیم شود . عدد روی نمایشگر پکیج باید به این عدد 2 نزدیک باشد . اگر نمایشگر نزدیک نبود بهتر است با تعمیر کاران تماس حاصل فرمایید.

5- ارور A06

آب گرم مصرفی اگر قطع شود و در صورت خرابی سنسور NTC این ارور دیده‌می شود . برای حل شدن مشکل به احتمال زیاد باید سنسور دستگاه را تعمیر کنید.

6- کد خطای A07 

این ارور نیز در صورت خرابی سنسور NTC این ارور دیده‌می شود . هم چنین اگر آب سرد را در مدار گرمایشی داشته باشیم  این کد نمیانگر می شود.

7- ارور A11

وجود پارازیت در شعله این خطا را نشان می دهد.  نشان گر تداخل امواج مغناظیسی در اطراف شعله است .  دلایل این اختلال خرابی برد و شیرگاز  و تنظیم نبودن فشار گاز است. هم چنین عدم قرارگیری الکترود جرقه‌زن در جای خود از دلایل است.

 

روشهایی بابت کم شدن مصرف گاز پکیج و سرویس سالیانه آن به وسیله خود شما دوستان گرامی

سرویس پکیج بوتان در نمایندگی پکیج بوتان در صادقیه

در این قسمت میخواهیم مطلب های آموزشی خیلی راحت و آسان برای شما قرار بدهیم که اگر شخص دست به آچاری هستید پکیجتان را به وسیله خودتان سرویس کنید. و مصرف گاز و برق را تا 30 درصد پایین آورید.

  1. شستشوی و تمیز کردن رادیاتورها

نخست پکیج را خاموش کنید آب داخل رایاتور ها را به آهستگی تخلیه می کنیم و رادیاتور ها را باز کنید.

حالا با شیلنک آب و با فشار زیاد املاح و رسوب های ته نشین می شوند درون حوله خشک کن ها و رادیاتور ها را تمیز کنید

2. باز بودن مسیر دودکش H تمیز کردن دود کش و بررسی  کردن وجود کلاهک

نظافت و پاک کردن فیلترها

بیشتر اوقات زیر پکیج های شوفاژ دیواری بوتان چندتا فیلتر نصب می باشد. نظافت و یا در صورت احتیاج عوض کردن کارتریج فیلتر ها در بهبود عملکرد پکیج تا مقدار زیادی موثر خواهد بود

جهت سرویس پکیج سوفاژ دیواری بوتان و نیز تعمیر پکیج سوفاژ دیواری بوتان با ما تماس بگیرید

کاراسان گروهی متشکل از کارشناسان مجرب در زمینه تعمیر پکیج نمایندگی های مختلف از جمله نمایندگی پکیج بوتان و نمایندگی پکیج ایران رادیاتور آماده ارائه خدمات می‌باشد.

برای اطلاع از قیمت و هزینه سرویس پکیج در تهران و کرج و البرز می توانید به صورت رایگان برای مشاوره با کارشناسان کاراسان اقدام نمایید.

نمایندگی پکیج بوتان در صادقیه

 

قطعات تشکیل‌دهنده پکیج بوتان

با شناختن انواع قطعات تشکیل‌دهنده پکیج و نحوه کارکرد و تاثیر آن در فرآیند های پکیج ، در صورتی که خطا یا ایرادی در پکیج ایجاد شود ، راحت تر می توانید منبع ایراد را پیدا کنید و به حل مشکل بپردازید. پکیج بوتان از قطعات زیر تشکیل می شود . این قطعات در دو دسته اصلی مکایکی و الکتریکی تقسیم بندی می شوند :

قطعات الکتریکی خودشان به سه دسته تقسیم می شوند :

1- برد پکیج

وظیفه  ارسال دستورات اجرایی و کنترل بر اجرای آن ها را دارد. فیوز ، رله ، آی سی و ترانس تغذیه این دسته را تشکیل می دهند.

2- قطعات تحت فرمان برد

این دسته وظیفه دارند ، فرمان های فرستاده‌شده از سمت برد را اجرا کنند . آن ها از برق ۱۱۰ و ۲۲۰ ولت تغذیه می‌شوند. قطعات فن، پمپ و شیرگاز این وظایف را انجام می دهند.

3- قطعات مربوط به ارسال تغییرات به برد

این دسته هر تغییری در پکیج و فرآیندهای آن به وجود میآید را به برد اطلاع رسانی می کنند . قطعاتی مانند حسگرها (سنسور، ترموستات و پرشر سوئیچ آب)، شیر اطمینان و  فلوسوئیچ  این بخش را تشکیل می دهند.

 


بیشتر بخوانید :

تعمیر پکیج در تجریش

نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در پیروزی

تعمیر پکیج در کردان


 

قطعات مکانیکی پکیج بوتان

این قطعات برای انجام وظیفه خود به دستوری از سمت برد پکیج احتیاج ندارند . قطعات مکانیکی را برای انجام فعالیت مشخصی می سازند و در پکیج قرار می دهند.  برای مثال مبدل های حرارتی که  عمل انتقال حرارت و گرما در پکیج ‌های گرمایشی، از شعله به آب را انجام می دهند ، جزو این دسته هستند.  علاوه بر آن ، منبع انبساط پکیج  نیز قطعه ای مکانیکی است که جایگاه و مکان قرارگیری  آن در پکیج متفاوت می باشد .

محفظه احتراق پکیج ، شیر سه راهی و ایرونت نیز با عنوان قطعات مکانیکی ساخته‌و در پکیج قرار می گیرد.

نمایندگی پکیج بوتان در صادقیه

بوتان به عنوان نخستین و برترین سازنده آبگرمکن های دیواری و نمایندگی پکیج بوتان در ایران جاافتاده است. و کمتر شخصی را می شود پیدا کرد که نام این شرکت بزرگ را نشنیده‌باشد. همانگونه که می دانید این شرکت در عرصه ساخت پکیج و صنایع وابسته در بازار ایران فعالیت میکند. شرکت نمایندگی پکیج بوتان در سال 1332 با ساخت اجاق گاز و سیلندر گاز پیکنیکی فعالیت خود را شروع نمود. وحالا محصولات آن گسترش‌یافته است. اما آبگرمکن و پکیج شوفاژ دیواری شرکت بوتان نسبتا شناخته‌شده هستند.

از دیگر تولیدات گروه صنعتی بوتان ، میتوان به مایکروفر و رادیاتورهای آلومینیومی اشاره کرد. که نخست با ساخت اجاق گاز و سیلندر گاز و گاز پیکنیکی کار خود را شروع‌نموده و تا به اکنون فعالیت این شرکت عظیم ادامه‌داشته. وتا آنجاکه یک سری تولیدات خود را به کشورهای اروپایی صادر میکند

 

محصولات نمایندگی پکیج بوتان در صادقیه

نخستین آبگرمکن بوتان در سال 1367 در کارخانه این شرکت ساخته شد. و نخستین پکیج بوتان هم در سال 1372 به تولید انبوه رسید.

که خدمات آن را نمایندگی پکیج بوتان برعهده دارد. و نیز این شرکت نخستین سری از رادیاتورهای آلومینیومی را در سال 1387 وارد بازار کرد.

این شرکت که در شروع  با ساخت سیلندر گاز و اجاق گاز کار خود را آغازکرده ، اینک چنان درجه اعتبار و اطمینان نزد جامعه بدست‌آورده؛ که تولیدات خود را صادر میکند. و افزون بر بازار ایران بازار کشورهای دیگر را نیز پوشش میدهد. انتظار این می رود که این ابر شرکت، نمایندگی پکیج بوتان، سازنده آبگرمکن در سالهای بعدی محصولات کامل تری داشته باشد.

 


بیشتر بخوانید :

نمایندگی پکیج بوتان در نارمک

تعمیر پکیج در پونک

تعمیر پکیج در کامرانیه


 

محصولات جدید نمایندگی پکیج بوتان در صادقیه

هم اکنون شرکت بوتان تولید  سیلندر گاز و اجاق گاز ندارد. و عمده تمرکز خود را بر ساخت پکیج شوفاژ دیواری و آبگرمکن و رادیاتورهای آلومینیومی معطوف ساخته‌است. هر چقدر میگذرد ، در برابر درخواست بازار و رقابت موجود ، کیفیت بایستی پیشرفت یابد. و این راز دوام هر صنعت در هر کشور میباشد؛ تا یک سازنده از بازار عقب نیفتد. و گروه صنعتی بوتان هم از این اصل تبعیت‌کرده، و طی سالها کیفیت تولیدات خود را ارتقاداده است

 

همانند آبگرمکن های قدیمی، یا پکیج های بوتان سری اول با سری جدید فرق خیلی زیادی چه از لحاظ اندازه ، چه از لحاظ کیفیت ، چه از لحاظ تکنولوژی عملکرد دارند.

به طور مثال پکیج های بوتان سری اول دارای پیلوت بودند؛ اما حالا پیلوت جای خود را به فندک‌داده است.

و هر زمان شخصی احتیاج به آبگرم بهداشتی داشته‌باشد ، به وسیله برد الکترونیک فرمان روشن شدن دستگاه و تولید شعله داده‌می شود.

نمایندگی پکیج بوتان در صادقیه

علت تغییر تولیدات بوتان

علت این تغییر بوسیله نمایندگی پکیج بوتان ، بالا بردن رده انرژی در تولیدات بوتان است.

چون ایرادی که به سیستم پیلوت یا شمعک گرفته‌شده،  این است که استفاده گاز خیلی زیادی در حجم گسترده دارد. این طور در نظر بگیرید

چنانچه تعداد زیادی آبگرمکن در هرکدام به صورت مدام و شبانه روزی یه شمعک روشن باشد؛ چه قدر گاز بایستی مصرف شود. از این روی شمعک را حذف کردند ، و در هنگام احتیاج،

دستگاه توسط برد الکترونیک و فندک نصب‌شده در آن روشن میشود.

تکنولوژی دیگری که در پکیج های بوتان سری جدید استفاده‌شده ، میتوان به دومبدله شدن آنها نام برد. با این تغییر نیز مدت زمان استفاده مفید از دستگاه به مقدار چشمگیری افزایش می یابد.

 

نمایندگی پکیج بوتان در صادقیه

هم اکنون کارخانه گروه صنعتی بوتان در جاده تهران – ساوه واقع‌شده است. و محصولات این شرکت در آنجا مونتاژ و وارد بازار میشود.

برای اینکه کارخانه شرکت نمایندگی پکیج بوتان در نزدیک خط راه آهن قرار دارد؛ نقل و انتقال تجهیزات و قطعات مصرفی از کشورهای تولیدکننده قطعات آبگرمکن آسان‌شده است.

در سالهای قبل که کارخانه نمایندگی پکیج بوتان تولیدی در سه راه آذری تهران بود؛ به نظر میرسد مشکل جدی در جابه جایی قطعات مصرفی این ابرشرکت وجود داشت. که با نقل مکان کارخانه به جاده ساوه و شهرک صنعتی کاوه این معضل نمایندگی بوتان رفع‌شده است.

 

همینطور ذکر این مطلب خارج از لطف نیست؛ که بوتان به علت محصولات فراوان دارای چندین انبار وسیع است. که یکی از آنها در مکان سابق شرکت در سه راه آذری تهران واقع هست. و مطمئنا ابرشرکت مثل بوتان برای انبار محصولات ، بایستی دارای انبارها و سوله های بسیاری در سطح تهران و دیگر شهرها باشد.

سوالات متداول

 

آیا تعمیرات کارآسان ضمانت و گارانتی دارد ؟

بله ، تمامی خدمات تعمیرات لوازم خانگی در مجموعه کاراسان دارای 90 روز ضمانت می‌باشد.

برای  تعمیرات لوازم خانگی با چه شماره ای باید تماس بگیریم ؟

 

آیا پکیج بوتان به سرویس احتیاج دارد ؟

بله پکیج بوتان نیز مانند همه پکیج ها بهتر است هر 12 ماه یک بار سرویس شود.

ارور مربوط به کلید حرارتی چگونه  ایجاد می شود؟

در اکثریت موارد گرمای بیش از حد آب موجود در مدار گرمایش مشکل ساز است. اما قطعی کابل متصل به مدار گرمایش ، خرابی پمپ حرارتی ، گرفتگی صافی برگشت ، وجود رسوب در مبدل ثانویه و وجود اشکال در شیر موتور نیز از مواردی هستند که این خطا را ایجاد می کنند.

چرا پکیج صدای عجیب ایجاد می کند ؟

ایرادات در بلبرینگ پمپ ، عیب کیت اورینگ مجموعه ی بلوک شیرموتوری ، فن تهویه ، بودن هوا در سیکل و نیز رسوب در مبدل ها منشا این ایراد هستند.

 

 

۶ دیدگاه دربارهٔ «نمایندگی پکیج بوتان در صادقیه»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

به بالای صفحه بردن