هواگیری پکیج ایران رادیاتور

هواگیری پکیج ایران رادیاتور عنوان مطلب امروز سایت کاراسان است. هر وسیله ای برای داشتن بهترین میزان عملکرد می بایست هر از چندگاهی مورد بررسی قرار گیرد. سرویس کردن وسایل مختلف به کارکرد بهتر آن کمک کرده و احتمال خرابی وسیله را به طور قابل توجهی کاهش میدهد. کارهای مختلفی در حوزه سرویس کردن وسایل مختلف قرار میگیرند. اما میتوان گفت بسیاری از آن ها  در زمینه از بین بردن گرد و غبار و عوامل آلوده کننده و مسدود کننده که سبب اختلال در عملکرد دستگاه هستند می شود. هواگیری پکیج ایران رادیاتور یکی از مثال های بارز برای سرویس کردن این وسیله گرمایشی است که به آن خواهیم پرداخت.

هواگیری پکیج و اهمیت انجام این کار

هواگیری یکی از اموری است که پیش از فرارسیدن فصل سرما می بایست به آن پرداخت. این کار نتیجه اش افزایش بازده و کارایی پگیج در فصل سرد خواهد شد و محیطی به مراتب گرم تر تحویل شما خواهد داد. این امر مراحل متعددی داشته و به فراخور شرکت سازنده رادیاتور شما دارای روش های متعددی نیز هست.

 


بیشتر بخوانید :

نمایندگی پکیج بوتان در نارمک

تعمیر پکیج در پونک

تعمیر پکیج در کامرانیه


 

چرا هواگیری؟

چنانچه در خانه خود شاهد روشن بودن شوفاژ هستید اما هیچگونه افزایشی در دمای خانه خود شاهد نیستید علت را در هواگیری نکردن از شوفاژ خود جست و جو کنید. در صورت هواگیری نکردن از شوفاژ هوا در مسیر های شوفاژ مسدود خواهد شد و در این صورت توانایی بالایی از شوفاژ در بالا بردن دمای محیط نخواهیم دید. با این توضییح می خواهیم به شما بگوییم که هواگیری در واقع به معنای خروج هوای اضافه و محبوس شده از پکیج است.

داشتن برنامه اصولی و منظم در هواگیری پکیج سبب می شود تا عمر مفید پکیج نیز افزایش پیدا کند. یکی از دلایل ایجاد مشکلات مربوط به حبس شدن هوا که سبب لزوم هواگیری از شوفاژ میشود آزاد شدن گاز در لوله های از جنس فلز است. این مهم اهمیت هواگیری از شوفاژ های موجود در ساختمان هایی که تاریخ ساخت قدیمی دارند را بیشتر میکند. ذکر این نکته بسیار مهم است که هواگیری موتور خانه مرکزی به کمک شیر هواگیری به صورت خودکار انجام میشود.

بیشتر بخوانید : عیب یابی پکیج بوتان

بیشتر بخوانید : عیب یابی پکیج بوتان کلدا ونزیا

بیشتر بدانید : تعمیر کار پکیج بوتان در تهران

 

علائم نیاز شوفاژ به هواگیری

در این بخش میخواهیم به بررسی نشانه های نیاز شوفاژ به هواگیری بپردازیم. مهمترین نشانه های نیاز شوفاژ به هواگیری به شرح زیرند:

  • عدم گرم شدن مناسب آب
  • رادیاتور و شوفاژ یا بصورت هماهنگ دمایشان بالا نمیرود یا به طور کلی سرد هستند.
  • ایجاد سر و صدای زیاد در پکیج و رادیاتور

بیشتر بخوانید : نمایندگی پکیج بوتان 

بیشتر بخوانید : علت خاموش نشدن پکیج ایرات رادیاتور

بیشتر بدانید : تعمیر پکیج بوتان مدل اپتیما

هواگیری پکیج ایران رادیاتور
هواگیری پکیج ایران رادیاتور

انجام مرحله به مرحله هواگیری پکیج

انجام هرکاری تاسیساتی نیاز به طی کردن سلسله مراتبی دارد. شما نمیتوانید یک امر تعمیراتی را از انتها شروع کنید. برای تعمیر شوفاژ و انجام امور تعمیراتی و خدماتی نظیر هواگیری پکیج می بایست مراحلی را طی کنید. مهمترین مراحلی را که باید برای هواگیری شوفاژ طی کنید به شرح زیرند:

  • باز کردن لوله آب گرم به منظور روشن کردن پکیج
  • پیدا کردن پیچ هواگیری پکیج که معمولا در انتها پکیج قرار دارد
  • بازکردن پیچ های هواگیری به کمک چرخاندن پیچ در خلاف جهت ساعت با پیچ گوشتی
  • به منظور جلوگیری از ایجاد سوختگی بر روی پوست خود با آبی که از رادیاتور و پکیج خارج میشود نکات ایمنی را رعایت کنید.
  • به منظور جمع آوری آب خارج شده میتوانید یا از یک دستمال دارای قابلیت جذب آب استفاده کنید یا یک ظرف مناسب در زیر محل ریزش قطعات آب قرار دهید.
  • اگر چه خروج آب با تولید صدا همراه است اما جای نگرانی ندارد کاهش این صدا ها به منزله رسیدن به پایان عملیات هواگیری است.
  • در این مرحله باید پیچ را در جهت عقربه های ساعت بچرخانید تا پیج محکم بسته شود.
  • بهتر است پس از انجام مراحل بالا رادیاتور هایی که در اتاق بسته شده اند نیز مورد هواگیری قرار گیرند.
  • پس از انجام تمام مراحل بالا اخرین مرحله تنظیم مجدد فشار است.

بیشتر بخوانید :

تعمیر پکیج در تجریش

نمایندگی پکیج بوتان در صادقیه

تعمیر پکیج در کردان


 

کار هایی که بعد از هواگیری می بایست انجام داد

پس از هواگیری لازم است تا فشار را مجددا تنظیم کنید. فشار را میتوان در بازه 1.5 تا 2 بار قرار داد. اما بالا بردن یا پایین آوردن فشار پکیج اصولی دارد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

بالابردن فشار پکیج

می دانید که روی هر پکیج شیر کوچک آبی رنگی وجود دارد. در صورتی که فشار کمتر از 1.5 بار است می بایست که با بازکردن شیر آبی رنگ فشار را بالا آورد و تا زمانی که عقربه فشار به عدد 1.5 نرسیده باشد می بایست شیر باز بماند.

پایین آوردن فشار پکیج

برای این کار ابتدا پیچ هواگیری را باز کنید تا مقداری هوا خارج شود. در انتها پس از آنکه فشار به عدد مورد نظر و مناسب رسید پیچ را ببندید و وضعیت مصرف گاز از سوی پکیج را چک کنید.

استفاده از خدمات کارآسان در زمینه تعمیر پکیج ایران رادیاتور

کارآسان بهترین ارائه دهنده خدمات تاسیساتی و تعمیراتی در زمینه هواگیری پکیج ایران رادیاتور آماده خدمت رسانی به شما است. اگر هرگونه نیاز درباره هواگیری پکیج خود مشاهده میکنید و احساس میکنید با وجود روشن بودن پکیج به خوبی دمایش بالا نمیرود اقدام به درخواست خدمات از ما کنید. کارشناسان ما در اولین فرصت نزد شما آمده و به خوبی مشکل را برای شما حل خواهند کرد. این حل مشکل کاملا اصولی بوده و به هیچ وجه به شکل برطرف کردن ظاهری مشکل نخواهد بود.

بیشتر بخوانید : تعمیر پکیج در کرج

بیشتر بخوانید : تعمیر پکیج در پونک

بیشتر بدانید : تعمیر پکیج

تعرفه استفاده از خدمات کارآسان

کاراسان بهترین ارائه دهنده امورتعمیراتی اماده خدمت رسانی به شما با مناسب ترین هزینه بوده و هزینه انجام خدماتی اش نسبت به کیفیت و ظرافت کار هایش بسیار ناچیز خواهد بود. پس در اولین فرصت با ما ارتباط برقرار کرده و اقدام به مطرح کردن مشکل کرده تا در صورت لزوم در سریع ترین زمان ممکن خدمتتان برسیم.

 

مطالب مفبد :

تعمیر پکیج نمایندگی پکیج بوتان در نارمک ، تعمیر پکیج در پونک ، تعمیر پکیج در کامرانیه ،  تعمیر پکیج در تجریش  ، نمایندگی پکیج بوتان در صادقیه ، تعمیر پکیج در کردان ، نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در پیروزی ، تعمیر پکیج در جیحون ، تعمیر پکیج در تهرانپارس ، نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در تهرانپارس ، نمایندگی پکیج ایران رادیاتور

۷ دیدگاه دربارهٔ «هواگیری پکیج ایران رادیاتور»

  1. امروز هواگیری پکیج ایران رادیاتور منزل را متخصصان شما به بهترین شکل انجام دادند.
    بسیار راضی بودم ممنون

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

به بالای صفحه بردن