نمایندگی تاکنوگاز تهران

نمایندگی تاکنو گاز تهران یکی از کاملترین فروشگاه های اجاق گاز ایرانی است. درفروشگاه تاکنو گاز انواع اجاق گاز از جمله: اجاق گاز گلد، کلاسیک 4 شعله و 5 شعله و ریبون تاکنوگاز با مناسب ترین قیمت و کیفیت بی نظیر به چشم می خورد..

نمایندگی تاکنوگاز تهران

ما به عنوان نمایندگی تاکنو گاز تهران در کاراسان با تعمیرکارانی معتبر و مجرب در سطح شهر تهران، آماده ی ارائه ی سرویس های لازم به مشتریان ساکن در این استان می باشیم.

برای تعمیرات اجاق گاز فقط کافی است با شماره های موجود در سایت تماس گرفته و نوع دستگاه و آدرس محل مورد نظر خود را را اعلام نمایید.

در مدت زمان کوتاهی یکی از تکنسین های ما در خدمت شما خواهند بود.

نکته:

در صورتی که اجاق گاز تکنو  شما دچار اختلال و مشکل شده باشد، خودتان اقدام به رفع مشکل نکنید چراکه وسایل گازی به شدت خطرناک می باشند و ممکن است با رفع مشکل ظاهری متوجه نشتی گاز از قسمتی از قطعات نشوید. ما در کوتاه ترین زمان ممکن مشکل به وجود آمده را بر طرف خواهیم کرد.

نمایندگی تاکنو گاز تهران

بیشتر بخوانید : تعمیر اجاق گاز

خدمات کاراسان در زمینه تعمیرات و سرویس دهی

نمایندگی تعمیر تاکنو گاز تهران آماده‌ی ارائه خدمات نصب، سرویس و تعمیر تخصصی اجاق گاز تکنوگاز در تهران می‌باشد. سال‌ها تجربه در تعمیر اجاق گاز، تکنسین‌های حرفه‌ای و آموزش‌دیده، خدمات فوری در محل از ویژگی‌های گروه کاراسان است.

استفاده از قطعات یدکی اصلی اجاق گاز تکنو و ضمانت شش ماهه و خدمات پس از فروش و همچنین قیمت مناسب از دیگر خدماتی ست که با افتخار به مشتریان عزیز ارائه می کنیم.

درصورتی‌که اجاق گاز شما دارای برگه گارانتی شرکتی باشد و تاریخ آن نگذشته باشد، نمایندگی تاکنو گاز در تهران می‌تواند در صورت بروز هرگونه مشکل به شما کمک کند تا بتوانید از مزایا و تعهداتی که این فروشگاه در قبال محصولات خود دارد، استفاده نمایید.

چنانچه مهلت کارت گارانتی اجاق گاز تکنو شما تمام شده، برای مشاوره و درخواست تعمیرات اجاق گاز تکنوگاز با گروه کاراسان تماس بگیرید و یا درخواست خود را به صورت آنلاین ارسال نمایید.

کلیه کارشناسان و تعمیرکاران کاراسان تخصص و تجربه کافی در تعمیر اجاق گاز تاکنو را دارند.

مشکلات متداول اجاق گاز تاکنو

  • پیلوت اجاق گاز خاموش می شود.
  • شعله  اجاق گاز دود می کند.
  • شعله ی مشعل بسیار بلند است.
  •  فندک اجاق گاز روشن نمی شود.
  • حرارت بصورت یکنواخت در شعله پخش کن جریان ندارد.
  • دستگاه نشتی گاز دارد.
  •  رنگ سوخت مشعل ها استاندارد نیست.
  • شعله های اجاق گاز روشن نمی شوند.
  • ماژول خراب است.
  • شعله اجاق گاز کم است.

شما در صورت مواجه شدن با هر یک از این مشکلات و یا مشکلات دیگر می توانید با نمایندگی تاکنو گاز در تهران تماس حاصل نموده تا مشکل به سرعت برطرف شود.

نمایندگی تاکنو گاز تهران

چند نکته برای نگهداری اجاق گاز

محل قرارگیری اجاق گاز

مراقبت از صفحه اجاق گاز

تنظیم شعله اجاق گاز

استفاده از اجاق گازهای دارای ترموکوپل

تعمیر اجاق گاز تاکنو در تهران

عیب یابی اجاق گاز تاکنو

اولین قدم برای تعمیر اجاق گاز ، عیب یابی دقیق و به موقع است. کاراسان با وجود تکنسین هایی با مهارت بالا و دانش تخصصی می تواند به سرعت عیب اجاق گاز شما را پیدا کرده و آن را رفع نماید.

سرویس اجاق گاز تاکنو

اجاق‌گاز مهم‌ترین وسیله در آشپزخانه به شمار می‌رود و باید بیش از بقیه وسایل در انتخاب آن دقت داشته باشید. اجاق‌های گازی، الکتریکی، اجاق‌های بزرگ و قدیمی  و یا اجاق‌های توکار با شعله‌های مجزا، انواع انتخاب‌هایی هستند که پیش روی شما قرار دارند.

البته بودجه، فضا و سلیقه ی شخصی شما تا حد زیادی در این انتخاب تاثیر بسزایی دارد.

اجاق گازها دستگاه های مصرفی هستند و به مرور زمان نیازمند سرویس می شوند، با سرویس به موقع آن ها در صورتی که قطعه ای دچار مشکل باشد مطلع می شوید و می توانید پیش از اینکه متحمل هزینه های سنگین شوید، مشکل دستگاه خود را رفع کنید.

۱ دیدگاه دربارهٔ «نمایندگی تاکنوگاز تهران»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

به بالای صفحه بردن