تعمیر یخچال بکو

امروزه با توجه به نقش ضروری یخچال فریزر ها در خانه ، هرگونه مشکل برای این دستگاه موجب نگرانی می شود که البته این نگرانی کاملا منطقی می باشد.

زیرا حجم بسیار زیادی از مواد غذایی را در یخچال نگهداری می کنیم و بروز مشکل در یخچال برابر است با فاسد شدن مواد غذایی؛

از این رو بهتر است در صورت بروز هر نوع مشکل یا اشکالی در یخچال سریعا به تعمیرکار مراجعه نمایید و با مراکز معتبر همانند کاراسان تماس بگیرید.

در این بین بیان این نکته نیز ضروری است که برند یخچال نیز در نگهداری و سرویس آن موثر است و هر برندی ویژگی های مختص به خود را دارد.

جهت سرویس یخچال بکو و همچنین  تعمیر یخچال بکو می توانید با خیالی آسوده به کاراسان مراجعه نمایید

زیرا متخصصان حرفه ای کاراسان در تعمیر این برند نیز تجربه و مهارت دارند بنابراین برای تعمیرکار یخچال بکو با کاراسان همراه باشید.

بیشتر بخوانید : تعمیر یخچال فریزر

بکو: برندی نام آشنا، محصولی از آلمان و ترکیه

کارخانه ی تولیدکننده لوازم خانگی ترکیه‌ در سال ۱۹۶۷ در استانبول توسط وهبی کوچ بنیانگذار کوچ هولدینگ تأسیس شد و یکی از برندهای معتبر است

به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان صنعت لوازم خانگی و تا امروز  فعالیت خود را در اروپا ادامه داده است ایت برند همچنین رقیب جدی برندهای اروپایی نیز  به حساب می‌آید.

این برند نیازمند تکنسین تخصصی برای سرویس یخچال بکو و همچنین تعمیر یخچال بکو می باشد.

کاراسان تعمیرکار یخچال بکو را به صورت کاملا تخصصی در اختیار دارد و برای خدمت رسانی به شما عزیزان آماده می باشد.

____________________________

بیشتر بدانید:

تعمیر یخچال در تهران

تعمیر یخچال فریزر

تعمیر ساید بای ساید

____________________________

تعمیرکار یخچال بکو
تعمیر یخچال بکو

کدهای خطا، پیغام ها یا  ارور یخچال فریزر بکو beko

گاهی اوقات به علت عدم نگهداری مناسب از یخچال ممکن است مشکلاتی و خرابی هایی برای آن ایجاد گردد.. این مشکلات معمولا به صورت ارورها و کد خطاهایی ظاهر می شوند. ارورهای یخچال بکو نیز همانند سایر برندها  بر روی نمایشگر(مانیتور) آن نشان داده می شوند. این کد خطاها یا ارورها نشان می دهند که کدام بخش از سیستم داخلی دستگاه آسیب دیده است و نیاز به تعمیر دارد. از این رو بهتر است در صورت مشاهده ارور یا کدخطای یخچال بکو  به توصیه های ارائه شده برای رفع آن اقدام نمایید.

بیشتر بخوانید  : تعمیر یخچال

کد خطا معنی کد خطا توضیح قطعه مرتبط
E0 ایراد ترمیستور فریزر کمپرسور و فن فریزر به صورت پیوسته کار می‌کنند. سنسور دما، سیم‌ها، ماژول کنترل
E8 ایراد سنسور ترمیستور یخ یا یخ‌ساز اگر مدار ترمیستور یا یخ‌ساز باز یا اتصال کوتاه باشد این کد ظاهر می‌شود. سیم‌ها، سنسور، ماژول
E1 ایراد سنسور دیفراست فریزر هیتر دیفراست برای مدت ۲۵ دقیقه روشن خواهد بود. سیم‌ها، سنسور، ماژول کنترل
E3 ایراد سنسور یا ترمیستور یخچال بافل بایستی برای سه دقیقه باز و ۷ دقیقه بسته شود. سیم‌ها، سنسور، ماژول کنترل
E4 ایراد هیتر دیفراست اگر زمان دیفراست مساوی با بیشترین زمان دیفرست ۶۰ دقیقه برای سه بار متوالی باشد این خطا رخ می‌دهد. سیم‌ها، هیتر دیفراست
E9 خطای یخ‌ساز اگر دستگاه یخ‌ساز درست کار نکند این خطا ظاهر می‌شود. سیم‌ها، واحد یخ‌ساز

متداول ترین  دلایل روشن شدن علامت خطر در یخچال بکو عبارت است از:

  • درب یخچال یا فریزر برای مدت زیادی باز مانده باشد و دما افت کرده باشد
  • یکدفعه حجم زیادی از مواد غذایی داخل یخچال یا فریزر قرار داده باشیم
  • اشکال در سیستم برفک زدایی یخچال
  • اشکال در گاز یخچال فریزر بکو
  • کار نکردن موتور یخچال فریزر
  • کار نکردن فن کندانسور یا اواپراتور

____________________________

پیشنهاد مطالعه بیشتر:

تعمیر یخچال در کرج

تعمیر ساید بای ساید در تهران

تعمیر یخچال

____________________________

سرویس یخچال بکو
سرویس یخچال بکو

کاراسان:

کاراسان گروهی متشکل از کارشناسان مجرب در زمینه تعمیرات لوازم خانگی اعم از تعمیر پکیج، تعمیر ماشین لباسشویی، تعمیر ماشین ظرفشویی، تعمیر یخچال فریزر (تعمیر یخچال، تعمیر فریزر، تعمیر یخچال ساید بای ساید)، تعمیر اجاق گاز، تعمیر کولر گازی، سرویس یخچال بکو ، تعمیر تلویزیون و انواع لوازم خانگی آماده ارائه خدمت در استان تهران و استان البرز می‌باشد.

شما می‌توانید از طریق شماره‌های تماس در صفحه تماس با ما از خدمات کاراسان به صورت شبانه‌روزی استفاده کنید و با تعمیرکار یخچال بکو در ارتباط باشید.

کاراسان سعی دارد با مناسب‌ترین هزینه و در کمترین زمان خدمات تعمیر لوازم خانگی از جمله  تعمیر یخچال بکو شما را انجام دهد.

راه های ارتباطی:

برای درخواست تعمیریخچال و  انواع لوازم خانگی می توانید همه روزه در تمام ساعات شبانه روز با شماره تلفن های شعب مختلف کاراسان در تهران و البرز  تماس حاصل نمایید تا در سریع ترین زمان ممکن و با مناسبترین هزینه خدمات کاراسان را دریافت نمایید

 

مطالب مفید:

تعمیر پکیج ایران رایاتور در شمال، تعمیر ماشین لباسشویی، تعمیر پکیج بوتان در شمال، تعمیر ماشین ظرفشویی، تعمیر کولر گازی، تعمیر پکیج، تعمیر یخچال، تعمیر پکیج ایران رادیاتور در غرب، تعمیر اجاق گاز، تعمیر ساید بای ساید، تعمیر اسپیلت، تعمیر لباسشویی، تعمیر پکیج در تهران، تعمیر ظرفشویی، تعمیر ظرفشویی در تهران، تعمیر پکیج بوتان، تعمیر ظرفشویی در کرج، تعمیر یخچال در تهران،تعمیر پکیج ایران رایاتور در شرق، تعمیر یخچال در کرج، تعمیر کولر گازی در کرج، تعمیر پکیج بوتان در شرق، تعمیر کولر گازی در تهران، تعمیر یخچال فریزر،تعمیر پکیج ایران رادیاتور، تعمیر ساید بای ساید در تهران، تعمیر پکیج ایران رادیاتور در جنوب، تعمیر پکیج بوتان در غرب، تعمیر پکیج بوتان در جنوب، نمایندگی پکیج بوتان تعمیر یخچال

۲ دیدگاه دربارهٔ «تعمیر یخچال بکو»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

به بالای صفحه بردن