تعمیر پکیج لورچ

تعمیر پکیج لورچ که در سایت کاراسان به آن پرداخته شده است

تعمیر پکیج لورچ

یکی از محبوب ترین برند ها در زمینه پکیج، برند لورچ می باشد، که به دلیل کیفیت بالایشان، توانسته اند در اکثر خانه های ایرانی، جای خود را باز نمایند. البته باید توجه داشت که این پکیج ها نیز، یک کالای مصرفی می باشند و در طول زمان دچار نقص هایی می شوند که نیاز است تعمیر شوند.

این پکیج ها به تبع آن که کیفیت بالایی دارند، دارای سیستم پیچیده ای هم می باشند به همین دلیل است که الزاما می بایست یک تعمیر کار متخصص و حرفه ای به تعمیر آن بپردازد و فیکس کردن آن کار هر کسی نمی باشد. در کشور، تیم دیجی امدادرسان در جهت رفع این نیاز برخاسته است و توانسته اعتماد مشتریان خود را بدست آورد.

تعمیر پکیج لورچ

ما در تیم کاراسان تعمیرکاران آموزش دیده و بامهارت در زمینه تعمیر تخصصی پکیج در محل با انواع برندها اعم از پکیج بوتان ، پکیج ایران رادیاتور ، پکیج ایساتیس و … را استخدام کرده ایم تا شما با خیال راحت متخصص سرویس پکیج خود را بیابید.

انواع پکیج دیواری لورچ

پکیج‌های لورچ انواع مختلفی دارند که در زیر عنوان می‌شوند برای آن‌که بتوانید به تعمیر پکیج لورچ بپردازید لازم است تا انواع آن را بشناسید. پکیج لورچ در مدل‌های آدنا، هرما، هیرو، آریان، آرتمن طراحی، تولید و روانه بازار شده‌اند. تمام پکیج‌های مذکور در ظرفیت‌های مختلف چون: 24000، 28000، 32000 و 36000 در بازار وجود دارند و برای گرمایش ساختمان خود می‌توانید از این مدل‌ها با ظرفیت‌های متفاوت بهره ببرید.

 


بیشتر بخوانید :

تعمیر پکیج در تجریش

نمایندگی پکیج بوتان در صادقیه

تعمیر پکیج در کردان


 

تعمیرات پکیج دیواری لورچ

شرکت لورچ یک شرکت معتبر در زمینه تولید پکیج می باشد که به علت کیفیت بالای این محصول، از محبوبیت زیادی در بین مردم برخوردار است. پکیج ها یک کالای مصرفی به شمار می آیند از همین رو با گذشت زمان نیاز به تعمیر و سرویس دارند. پکیج لورچ سیستم پیچیده ای دارد و به طوری ساخته شده است که راه اندازی و عیب یابی آن کار هرکسی نیست.

در نتیجه بهتر است سرویس پکیج را حداقل هر شش ماه یک بار انجام شود. تعمیرات پکیج لورچ به دلیل پیچیدگی های این دستگاه باید توسط یک فرد ماهر و باتجربه انجام شود..

فرقی نمی کند که شما چه نوع پکیج از چه برندی داشته باشید، پکیج ها با گذشت زمان و به دلیل اینکه مدام از آن ها استفاده می شود، ممکن است دچار نقص و یا مشکلی شوند به همین دلیل برای جلوگیری از بروز مشکلات جدی بهترین روش سرویس دوره ای پکیج ها می باشد با این روش اگر قطعه نیاز به تعمیر و با تعویض داشته باشد متوجه می شوید و سریع مشکل را بر طرف نمایید.

تعمیر پکیج لورچ
تعمیر پکیج لورچ

نحوه تعمیر پکیج دیواری لورچ

یکی از بهترین راه های تعمیر و مراقبت از این پکیج ها سرویس دوره ای آن ها می باشد. که این سرویس، دارای مراحل مختلفی است: ابتدا پکیج توسط تعمیرکار رسوب زدایی می شود و سپس سرویس پلوت دستگاه در مرحله بعد، هواگیری رادیاتور، چکاب کلی دستگاه، شعله پکیج، شستشو کامل پکیج، تنظیم و تعمیر قطعات پکیج و در نهایت عیب یابی کد های خطا انجام میگیرد.

مشکلات متداول تعمیر پکیج لورچ

  • فشار آب گرم کم است.
  • دستگاه بی دلیل خاموش می شود.
  •  از لوله های پکیج دود خارج می شود.
  •  از لوله های دستگاه آب می چکد.
  • کولر گازی کار کرده و خاموش نمی گردد
  • کولر گازی لورچ به طور دایٔم خاموش و روشن می شود
  • فن کولر گازی لورچ کار نمی کند
  •  کار نکردن کولر گازی لورچ
  •  کولر گازی به صورت یکنواخت فضا را خنک نمی کند
  •  کولر گازی به درستی هوا را خنک نمی کند
  • چکه کردن کولر گازی لورچ
  •  کولر گازی لورچ به صورت ناگهانی خاموش می شود.
  • عدم کارکرد کمپرسور کولر

کاراسان گروهی متشکل از کارشناسان مجرب در زمینه تعمیر پکیج نمایندگی های مختلف از جمله نمایندگی پکیج بوتان و نمایندگی پکیج ایران رادیاتور، تعمیر پکیج لورچ آماده ارائه خدمات می‌باشد.

 


بیشتر بخوانید :

نمایندگی پکیج بوتان در نارمک

تعمیر پکیج در پونک

تعمیر پکیج در کامرانیه


 

عیب یابی و تعمیر پکیج لورچ

پکیج‌های لورچ جای خود را به بخاری و آب گرم‌کن‌های قدیمی داده‌اند به طوری که در اغلب منازل از پکیج استفاده می‌شود بعد از گذشت زمان و یا استفاده نادرست از سیستم گرمایشی روند عملکرد آن با اختلال روبرو می‌شود و نیاز به عیب‌یابی پکیج لورچ و رفع مشکلات آن است.

مشکلاتی که برای نداشتن گرمای لازم پکیج لورچ اتفاق می‌افتد و نیاز به تعمیر و یا سرویس در آن احساس می‌شود:

  • شعله مشعل دستگاه کوتاه است. این ایراد می‌تواند به نیمه باز و یا بسته بودن شیر گاز ورودی دستگاه ارتباط داشته باشد هم‌چنین امکان دارد فشار گاز ساختمان با افت همراه باشد لازم است در هر مورد سیستم بررسی شود تا عیوب آن برطرف گردد.
  •  قادر نبودن پکیج در گرم نمودن ساختمان و رادیاتورها به دلیل پایین بودن ظرفیت حرارتی
  • در گاز ورودی به پکیج هوا وجود دارد که با انجام هواگیری این ایراد برطرف می‌شود.
  •  مسدود بودن مبدل حرارتی توسط رسوبات آب و یا انسداد رادیاتورها به وسیله رسوبات به خاطر استفاده مستمر از پکیج و سرویس نکردن آن

در تعمیرگاه  کاراسان تعمیر پکیج در غرب تهران ، تعمیر پکیج در شرق تهران ، تعمیر پکیج در شمال تهران و تعمیر پکیج در جنوب تهران توسط تعمیرکار حرفه ای پکیج صورت می پذیرد.

همچنین تعمیرکاران برای تعمیر پکیج در محل اگر نیاز به قطعه خاصی باشد از قطعات فابریک آن برند استفاده می کنند. در کاراسان تعمیرات و سرویس پکیج به همراه ضمانتنامه می باشد و می توانید اعتماد کامل داشته باشید.

بررسی ارورهای پکیج لورچ

✔ کد خطا E12 پکیج لورچ

کنترل از راه دور به شکل صحیح کار نکند و برای رفع این خطا یک مرتبه دستگاه را ریست کنید.

✔ کد خطا E25 پکیج لورچ

در صورتی که دمای آب بیش از اندازه پایین بود، در این مواقع پکیج به صورت اتومات خاموش می شود.

✔ کد خطا E31 پکیج لورچ

مشکل در تنظیم پارامتر ترموستات اتاقی می باشد و باید این قطعه تعویض شود.

✔ کد خطا E40 پکیج لورچ

مشکل در سیستم گرمایشی

✔ کد خطا  E22 پکیج لورچ

میزان ولتاژ اصلی در پاور دستگاه بسیار پایین می باشد

✔ کد خطا  E25 پکیج لورچ

خطا در ژنراتور

✔ کد خطا E30 پکیج لورچ

خطای نرم افزاری

✔ کدخطا  E32 پکیج لورچ

خطا در FPGA

✔ کدخطا  E33 پکیج لورچ

متقارن نبودن واحد پاوِر

✔ کدخطا  E34 پکیج لورچ

فن ها درست کار نمی کنند

 

کاراسان گروهی متشکل از کارشناسان مجرب در زمینه تعمیر پکیج نمایندگی های مختلف از جمله نمایندگی پکیج بوتان و نمایندگی پکیج ایران رادیاتور آماده ارائه خدمات می‌باشد.

برای اطلاع از قیمت و هزینه سرویس پکیج در تهران و کرج و البرز می توانید به صورت رایگان برای مشاوره با کارشناسان کاراسان اقدام نمایید.

 

مطالب مفبد :

تعمیر پکیج نمایندگی پکیج بوتان در نارمک ، تعمیر پکیج در پونک ، تعمیر پکیج در کامرانیه ،  تعمیر پکیج در تجریش  ، نمایندگی پکیج بوتان در صادقیه ، تعمیر پکیج در کردان ، نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در پیروزی ، تعمیر پکیج در جیحون ، تعمیر پکیج در تهرانپارس ، نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در تهرانپارس ، نمایندگی پکیج ایران رادیاتور

۹ دیدگاه دربارهٔ «تعمیر پکیج لورچ»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

به بالای صفحه بردن