تعمیر پکیج در صادقیه

پکیج چیست؟

 

در وهله اول شاید این سوال پیش بیاید که پکیج  چیست ؟ پکیج  نوعی وسیله گرمایشی است که با پیشرفت تکنولوژی به خانه‌های مردم راه یافته ، این دستگاه امروز جایگزین  دیگر وسایل گرمایشی در خانه ها شده است.پکیج هادر دو مدل پکیج دیواری و پکیج زمینی عرضه می شود .کارآسان ضمن ارائه خدمات نصب پکیج در صادقیه، تعمیر پکیج صادقیه و سرویس پکیج در صادقیه از هر دوی این دو مدل پشتیبانی می‌کند .

 

سوخت پکیج چیست؟

 

پکیج نیز مانند تمامی سیستم های گرمایشی با گرم کردن آب تولید گرما میکند به همین علت نیازمند یک منبع سوخت می باشد، سوخت مصرفی پکیج ها انرژی برق و گاز است. اگر چه که مانند سیستم های گرمایشی قدیمی از این دو نوع سوخت استفاده می‌کند اما به نسبت آن ها بسیار کم مصرف تر هستند.

 

عملکرد پکیج ها :

 

 شیر آب گرم باز شده و این جریان را یک سنسور تشخیص میدهد.

در این لحظه مشعل به وسیله یک جرقه زن روشن میشود و آب توسط یک مبدل حرارتی گرم می شود.

 

انواع پکیج ها در صادقیه :

 

پکیج زمینی دارای یک مخزن است و آب  همیشه در درون این مخزن وجود دارد هنگامی که آب از آن به صورت کامل خارج شود دوباره پر از آب میشود .پکیج دیواری پرطرفدارترین نوع پکیج است زیرا به مکان کمتری برای نصب احتیاج دارد این نوع پکیج در ظاهر شبیه به آبگرمکن های دیواری هستند . تا زمانی که آب گرم را باز نکنید سنسور های این دستگاه آب را گرم نمیکند این نوع پکیج همچنین آب گرم مورد نیاز برای دستشویی حمام و ظرفشویی وی را نیز مهیا میکند.

 

تعمیر پکیج در صادقیه با کاراسان

مزایای پکیج در صادقیه :

 

  • تنظیم دما به مقدار مورد نیاز خود 
  • استقرار پکیج به صورت هر واحد مسکونی یک پکیج شوفاژ دیواری
  • نصب راه اندازی آسان
  • آرام و بی صدا کار کردن
  • کم بودن میزان سوخت مصرفی گاز و برق نسبت به دیگر وسایل گرمایشی
  • اشغال کمترین فضای ممکن برای نصب
  • بالا بودن میزان ایمنی 
  • در دسترس بودن از لحاظ تعمیر پکیج 

بیشتر بخوانید : تعمیر پکیج در کردان

معایب پکیج ها

 

  • این دستگاه در فضاهای با اندازه بزرگ مثل تالار ها و بیمارستان ها کاربرد دارد
  • نسبت موتورخانه ها زودتر خراب می شود و کمتر عمر میکند 

نصب پکیج در صادقیه 

 

برای نصب پکیج در صادقیه ابتدا باید محل مناسب را پیدا کنیم برای مثال در کنار اجاق گاز سماور قرار نگیرد برای این کار بهتر است با  متخصصین تعمیر پکیج در صادقیه تماس بگیرید. به هنگام نصب ابتدا سینی پکیج  روی قرار میگیرد. با دریل دیوار را سوراخ کرده سینی را در آن محل نصب میکنند. در مرحله بعد پکیج روی سینی و در جای مناسب خود قرار می دهیم .  شیر آب گرم و سرد همان طور که در دفترچه گفته شده وصل می‌شود.  همانطور که گفته شد بهتر است برای نصب از نمایندگی های  تعمیر پکیج در صادقیه کمک بگیرید.

 

تعمیر پکیج در صادقیه

 

برای تعمیر پکیج ابتدا باید به علت خرابی آن پی برد. یکی از خرابی های رایج بسته شدن لوله با جرم و رسوب است.

راه حل این مشکل آن است که لوله ها را با مواد شوینده و جرم گیر شستشو داده و محل را تمیز کنیم. از دیگر حالت های نقص در عملکرد پکیج می تواند فشار کم آب باشد این مشکل همانند مشکل دیگر نیازی به تعمیر فیزیکی دستگاه ندارد و تنها تشخیص دقیق آن اهمیت دارد به همین علت بهتر است که نمایندگی کارآسان و سرویس پکیج در صادقیه تماس بگیرید.

 

سرویس پکیج در صادقیه

 پکیج نیز مانند تمامی وسایل دیگر نیاز به سرویس دوره ای دارد تا بتواند عملکرد بهتری داشته باشد دوره سرویس پکیج  باید هر سال باشد و در برخی مناطق باید هر شش ماه صورت بگیرد . در سرویس پکیج ها ابتدا لوله‌های آب بررسی می‌شود. پس از بررسی ها دودکش ها مورد بررسی قرار میدهند. پس از اینکه که این دو مورد انجام شد باید اتصال گاز را بررسی کنید.

بیشتر بخوانید : تعمیر پکیج در تجریش

انتخاب پکیج  مناسب

برای داشتن انتخاب مناسب باید از عملکرد پکیج ها اطلاع داشته باشید. و سپس به اندازه خانه توجه کنید. برای نصب پکیج ها باید به  دو نوع از  پکیج ها  یعنی نوع فن دار و نوع بی فن توجه کنید . پکیج های فن دار را می توان در بیرون از خانه نیز نصب کرد اما پکیج بدون فن تنها در خانه قابلیت نصب دارد لذا پکیج های فن دار بهتر هستند.

 

کاراسان نمایندگی سرویس پکیج در صادقیه

 

 عیب یابی پکیج 

 

 خاموش شدن پیاپی پکیج : علت این اتفاق می تواند موارد مختلفی باشد در برخی از موارد نقص در برد دستگاه است که باید این را به کمک تعمیرکاران پکیج در صادقیه تعمیر کرد. علت دیگر خاموش شدن می‌تواند کاهش فشار آب و یا گازها باشد این موضوع را می‌توان با تنظیم فشار حل کرد.

روشن شدن پکیج  به صورت انفجاری: علت این اتفاق می تواند استاندارد نبودن میزان گاز ورودی باشد. دیگر دلایل این اتفاق می‌توان تنظیم نبودن فاصله میان الکترود جرقه زن الکتریکی با مشعل نام برد. 

 بالا رفتن بیش از حد دمای آب خروجی : علت این اتفاق را در میزان گاز ورودی جستجو کنید از علت دیگر این اتفاق ممکن است کم بودن فشار آب باشد همچنین این مسدود بودن مسیر ورودی و خروجی آب نیز می تواند علت این اتفاق باشد.

روشن نشدن پکیج  : برای حل این مشکل گاز ورودی را بررسی کنید و در ابتدا شیلنگ گاز را بررسی کنید پس از آن فشار گاز را تنظیم کنید زیرا فشار بالای گاز میتواند از علت های این مشکل باشد .

 

 نمایندگی کاراسان

کاراسان همه سیستم های گرمایشی و سرمایشی را مورد پشتیبانی خود دارد و تمامی نیازهای شما را در رابطه با این دستگاه ها بر طرف می کند از جمله عیب یابی، خدمات نصب، خدمات راه اندازی، سرویس پکیج  و تعمیر پکیج  برای استفاده از این خدمات و ارتباط با تعمیرکاران متخصص و با تجربه ما می توانید با ما تماس حاصل کنید .کارشناسان  و همچنین مشاوران ما برای راهنمایی در رابطه با تمامی موارد مربوط به پکیج در صادقیه به همت گمارده شده اند و این مشاوران آماده تماس شما هستند تا بتوانند در رابطه با پکیج ها به شما ارائه خدمت کنند. 

 

مطالب مفید :

نمایندگی پکیج بوتان در نارمک ، تعمیر پکیج در پونک ، تعمیر پکیج در کامرانیه ،  تعمیر پکیج در تجریش  ، نمایندگی پکیج بوتان در صادقیه ، تعمیر پکیج در کردان ، نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در پیروزی ، تعمیر پکیج در جیحون ، تعمیر پکیج در تهرانپارس ، نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در تهرانپارس ، نمایندگی پکیج ایران رادیاتور

۱۱ دیدگاه دربارهٔ «تعمیر پکیج در صادقیه»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

به بالای صفحه بردن