تعمیر پکیج تاچی

در این مقاله به بررسی تعمیر پکیج تاچی در سایت کارآسان میپردازیم .

تعمیر پکیج تاچی

پکیج تاچی همانند دیگر پکیج‌ها به سرویس دوره‌ای نیاز دارد . از این جهت که برد و پمپ این دستگاه بسیار حساس است ، بهتر است این سرویس دهی سالی یکبار صورت گیرد . به منظور سرویس دستگاه بهتر است به یک متخصص خبر دهید تا با حضور در منزل ، دستگاه را عیب ‌یابی کنند .

در فصول سرد سال احتمال خرابی پکیج‌های گرمایشی افزایش می‌یابد . همچنین درست شدن به موقع در فصول سرد سال از اهمیت بیشتری برخوردار است . پکیج‌های دیواری دارای دسته‌بندی‌هایرمختلف اعم‌ از دو مدل دیواری و زمینی هستند که تعمیر هر یک نیازمند مهارت و تخصصی منحصر است .پکیج‌های دیواری کوچک‌تر و پرکاربردتر هستند . اما پکیج‌های زمینی با دارا بودن سایز بزرگ‌تر و مشعل و مخزن که قطعات اضافه‌تر هستند ، برای متراژهای بالا مورد استفاده قرار می‌گیرند .

از آنجایی که انتقال پکیج‌های دیواری به تعمیرگاه ، علارغم سایز کوچکشان کار سختی است ، تعمیرات در محل از گزینه‌های مناسب برای تعمیر خرابی پکیج‌ها هستند .

در تعمیرگاه  کاراسان تعمیر پکیج در غرب تهران ، تعمیر پکیج در شرق تهران ، تعمیر پکیج در شمال تهران و تعمیر پکیج در جنوب تهران توسط تعمیرکار حرفه ای پکیج صورت می پذیرد.

 


بیشتر بخوانید :

نمایندگی پکیج بوتان در نارمک

تعمیر پکیج در پونک

تعمیر پکیج در کامرانیه


 

همچنین تعمیرکاران برای تعمیر پکیج در محل اگر نیاز به قطعه خاصی باشد از قطعات فابریک آن برند استفاده می کنند. در کاراسان تعمیرات و سرویس پکیج به همراه ضمانتنامه می باشد و می توانید اعتماد کامل داشته باشید.

تعمیر پکیج تاچی

برخی مشکلات احتمالی دستگاه پکیج تاچی

  • ارورهای پکیج تاچی مدل A

خطای E1 : عدم تشکیل شعله و نقص در احتراق

خطای E2 : نقص در تهویه و عدم هواگیری درست

خطای E3 : عدم کارکرد درست تهویه

کاراسان گروهی متشکل از کارشناسان مجرب در زمینه تعمیر پکیج نمایندگی های مختلف از جمله نمایندگی پکیج بوتان و نمایندگی پکیج ایران رادیاتور آماده ارائه خدمات می‌باشد.

برای اطلاع از قیمت و هزینه سرویس پکیج در تهران و کرج و البرز می توانید به صورت رایگان برای مشاوره با کارشناسان کاراسان اقدام نمایید.

 

 

مطالب مفبد :

تعمیر پکیج نمایندگی پکیج بوتان در نارمک ، تعمیر پکیج در پونک ، تعمیر پکیج در کامرانیه ،  تعمیر پکیج در تجریش  ، نمایندگی پکیج بوتان در صادقیه ، تعمیر پکیج در کردان ، نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در پیروزی ، تعمیر پکیج در جیحون ، تعمیر پکیج در تهرانپارس ، نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در تهرانپارس ، نمایندگی پکیج ایران رادیاتور

۴ دیدگاه دربارهٔ «تعمیر پکیج تاچی»

  1. ممنون از سایت خوبتون بابت تعمیر پکیج تاچی ، این روزا خیلی ها اطلاعات کافی ندارند ولی این مقاله مفید بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

به بالای صفحه بردن