تعمیر پکیج بوتان مدل پارما

تعمیر پکیج بوتان مدل پارما مطلبی است که امروز در سایت کارآسان میخواهیم به بررسی آن بپردازیم. پکیج بوتان یکی از پر استفاده ترین کالاهای مورد استفاده قرار گرفته در زمینه صنایع گرمایشی می باشد. بوتان کارخانه ای توانمند در تولید لوازم گرمایشی می باشد اما با این حال مانند هر وسیله دیگری ممکن است در شوفاژ و پکیج های تولید این کارخانه عیوبی بروز کند. چنانچه دارای این مدل از پکیج های بوتان هستید و در تعمیر پکیج بوتان مدل پارما خود نیاز به تعمیر مشاهده میکنید تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

کارخانه تولیدی بوتان

بوتان یکی از برند های مشهور کشور در زمینه تولید لوازم گرمایشی بوده و افراد مختلف در فصل سرما تقاضای زیادی را برای خرید محصولات این کمپانی ارائه میکنند. این کمپانی مدت زمان زیادی است که با برند های اروپایی در کشور ایتالیا نیز در حال همکاری بوده و علت نامگذاری برخی از مدل های این شوفاز به شهر های کشور ایتالیا به همین خاطر است. ایتالیا به عنوان یک کشور پیشرفته اروپایی از سال 1380در حال همکاری با برند بوتان می باشد و در این مسیر شرکت بوتان اقدام به تولید شوفاژ هایی با نام های ایتالیایی کرده است. از جمله مدل های مهم در این باره عبارتند از

  • پکیج بوتان مدل کلدا ونزیا
  • پکیج بوتان مدل پارما
  • پکیج بوتان مدل فلورانس

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال فریزر شبانه روزی

بیشتر بدانید: تعمیر یخچال در کرج

مطالب مرتبط : تعمیر پکیج

 

پکیج بوتان مدل پارما

پکیج های بوتان مدل پارما مدلی از پکیج های بوتان هستند که استفاده از آنها به سال 93 بازمیگردد. طراحی این پکیج به گونه ای است که کلید های حرارتی از مدل های قدیمی خود  را در آن قرار داده است. این پکیج دارای بخش های زیر است:

  • نمایشگر نشان دهنده فشار آب دار گرمایش
  • چراغ وضعیت عملکرد شوفاژ
  • دسته تنظیم دمای آب گرم مورد استفاده قرار گرفته

معایب مرتبط با پکیج بوتان مدل پارما

در این بخش نوبت به بررسی نکات منفی یا معایب این مدل از پکیج های کارخانه بوتان می رسد. مهمترین مواردی که در توصیف عیوب این دستگاه میتوان گفت به شرح زیرند:

ظرفیت حراراتی که دستگاه توانایی تولید آن را دارد نسبت به مدل های قبلی مانند پرلا کمتر است.

این پکیج به طور کلی نسبت به مدل های پرلا و پاویا دارای کیفیت پایین تری است.

ویژگی های ظرفیتی پکیج بوتان مدل پرلا

در این بخش میخواهیم ببینیم پکیج بوتان مدل پرلا مناسب کدام ساختمان ها بوده و در کدام ظرفیت ها تولید میشود. در بیان ظرفیت های مختلف این مدل از پکیج های بوتان باید گفت که این پکیج دارای ظرفیت های 22000 و 24000 هزار است.

نوع 24000 این دستگاه برای آپارتمان های حدود 140 متری و نوع 22000 این دستگاه برای آپارتمان های 100 متری بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد.

 


بیشتر بخوانید :

نمایندگی پکیج بوتان در نارمک

تعمیر پکیج در پونک

تعمیر پکیج در کامرانیه


 

تنظیمات پکیج بوتان مدل پارما

پس از تحلیل عیوب پکیج بوتان مدل پارما اکنون نوبت به بررسی تنظیمات پکیج بوتان مدل پارما می رسد.

دو مدل مطرح پکیج بوتان مدل پارما یعنی انواع 22 و 24 هزار پکیج بوتان مدل پارما دارای راندمان بالا بیش از 90 درصد هستند.

برای انجام اقدامات تنظیمی و پیکربندی این پکیج می بایست موارد زیر را اجرا بزاریم. برای انجام این موراد بابد شرایط زیر برقرار باشد:

  • وجود لوله های آب سرد و گرم و انشعاباتش در محل نصب و به همراه شیرآلات مربوطه
  • مشاهده شدن انشعاب لوله حاوی گار در محلی نزدیک به محل نصب
  • دیده شدن دهانه و دودکش دارای معیار های استاندارد در محل نصب

در ادامه مطلب میخواهیم به تنظیم فشار پکیج بوتان مدل پارما بپردازیم.

نحوه تنظیم فشار پکیج های بوتان مدل پارما

  • در صورت مشاهده هر گونه علائم مربوط به افزایش فشار پکیج می توانید به مظنور کاهش فشار پیچ یکی از رادیاتور های متصل به پکیج مذکور را آزاد کرده و سبب کاهش فشار پکیج شوید.
  • پس از انجام این کار حتما پیچ مرتبط با هواگیری را به خوبی ببنیدید و با ایک کار سبب ورود مجدد هوا در آن شوید.
  • در صورت مشاهده کاهش فشار دائمی آب ابتدا اقدام به خاموش کردن سیستم گرمایش کنید تا فشار قدری بالا رود.
  • سپس در این مرحله اقدام به بازکردن شیرپرکن که در زیر دستگاه در کنار شیر رفت بکش قرار دارد کنید.

بیشتر بدانید: تعمیر یخچال در غرب تهران

بیشتر بخوانید: تعمیر ساید بای ساید در غرب تهران

مطالعه بیشتر: تعمیر یخچال فریزر در جنوب تهران

استفاده از خدمات کاراسان در زمینه تعمیر پکیج بوتان مدل پارما

کارآسان بهترین ارائه دهنده خدمات تاسیساتی در تهران و البرز در زمینه اقدامات تعمیراتی مانند تعمیر پکیج بوتان مدل پارما در خدمت شماست. متاسفانه بسیاری از مردم به هنگام مشاهده خرابی در وسایل خانگی خود پیگیری لازم را نمیکنند. این امر ممکن است به علت نگرانی از هزینه های تعمیر باشد و یا از روی سهل انگاری عدم پیگیری صورت گیرد. اما بی توجهی به خرابی وسایل خانگی سبب میشود تا ابعاد خرابی گسترده شود. گسترده شدن خرابی سبب میشود تا خسارات احتمالی از شکل مالی فراتر رفته و شکل جانی حتی گاها به خود بگیرد. کارآسان بهترین خدمات تعمیراتی را در زمینه تعمیر هر وسیله خانگی با مناسب ترین هزینه و بالاترین کیفیت به شما ارائه میدهد.

هزینه استفاده از خدمات کارآسان

کارآسان بهترین و با مهارت ترین ارائه دهنده خدمات تعمیرات وسایل حانگی در تهران و البرز در خدمت شماست با مناسب ترین تعرفه ها. تعرفه استفاده از خدمات کارآسان به هیچ وجه سبب ایجاد نگرانی هزینه های گزاف در افراد نشده و سبب میشود تا از وقوع خرابی با ابعاد گسترده تر جلوگیری شود.

مطالب مفبد :

تعمیر پکیج نمایندگی پکیج بوتان در نارمک ، تعمیر پکیج در پونک ، تعمیر پکیج در کامرانیه ،  تعمیر پکیج در تجریش  ، نمایندگی پکیج بوتان در صادقیه ، تعمیر پکیج در کردان ، نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در پیروزی ، تعمیر پکیج در جیحون ، تعمیر پکیج در تهرانپارس ، نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در تهرانپارس ، نمایندگی پکیج ایران رادیاتور

 

۴ دیدگاه دربارهٔ «تعمیر پکیج بوتان مدل پارما»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

به بالای صفحه بردن