تعمیر پکیج ایساتیس

با ما همراه‌ باشید تا در این مقاله به بررسی تعمیر پکیج ایساتیس در سایت کارآسان بپردازیم .

تعمیر پکیج ایساتیس

علارغم به کار بردن بهترین قطعات با بهترین کیفیت و همچنین بالاترین تکنولوژی ساخت ، پکیج‌های ایساتیس نیز ممکن است دچار مشکل و اختلال در عملکرد شوند . در این مواقع برای حفظ سلامت دستگاه بهترین کار مراجعه به نیروی متخصص است . به علت تکنولوژی پیچیده لازم است برای سرویس دهی دوره‌ای و تعمیر یا تعویض قطعات به یک کارشناس مراجعه کنید . پیرو صحبت قبل لازم است متذکر شویم که برای تعویض قطعات نیز به نمایندگی‌های معتبر مراجعه کنید تا از کیفیت محصول و قطعه مورد نظر اطمینان حاصل کنید .

توجه داشته باشید که از مهم‌ترین مراحل تعمیر پکیج ایساتیس ، تشخیص درست مشکل است . عیب‌یابی دقیق و تخصصی باعث تعمیر سریع‌تر دستگاه و صرفه‌جویی در وقت و هزینه می‌شود .

کاراسان گروهی متشکل از کارشناسان مجرب در زمینه تعمیر پکیج نمایندگی های مختلف از جمله نمایندگی پکیج بوتان و نمایندگی پکیج ایران رادیاتور آماده ارائه خدمات می‌باشد.

____________________________

بیشتر بدانید:

تعمیر پکیج بوتان در شمال

تعمیر پکیج

تعمیر پکیج ایران رادیاتور در جنوب

____________________________

برخی اختلالات پکیج دیواری ایساتیس به همراه علت و راه حل

·        چکه کردن یا نشتی آب از پکیج : خرابی یا سوراخ در قسمتی از پکیج می‌تواند باعث بروز این مشکل شود . در این حالت با بررسی شیلنگ‌ها و لوله‌ها آن‌هارا در صورت شل بودن ، محکم کنید و یا در صورت سوراخ بودن اقدام به تعویض کنید .

·        گرم نکردن آب و رادیاتورها توسط پکیج : از روشن بودن شعله گاز و یا برقراری جریان گاز اطمینان حاصل کنید . در ادامه به بررسی فشار آب بپردازید زیرا در صورت کم یا زیاد بودن فشار آب ، پکیج سرد می‌شود . اگر سردی پکیج برطرف نشد ، به رسوب گیری پکیج بپردازید .

·        گرفتگی دودکش پکیج ایساتیس : گرفتگی دودکش یکی از خطرناکترین مشکلات پکیج است چرا که علاوه بر ضررهای مالی ممکن است خسارت جانی نیز در پی داشته باشد . برای جلوگیری از بروز این مشکل ، سرویس منظم پکیج را جدی بگیرید تا گرفتگی احتمالی لوله‌ها برطرف شود .

·        معیوب شدن برد پکیج : بروز این مشکل که از اصلی‌ترین بخش‌های پکیج است ، نیازمند عیب‌یابی توسط نیروی فنی می‌باشد . در صورت سوختن برد ، باید آن را تعویض کرد .

·        شنیده شدن صداهای غیرعادی از پکیج : هواگیری یا رسوب‌گذاری پکیج می‌تواند علت صداهای نامطلوب آن باشد . برای رفع این مشکل می‌توانید اقدام به هواگیری یا رسوب گیری پکیج ایساتیس بکنید .

تعمیر پکیج ایساتیس

در تعمیرگاه  کاراسان تعمیر پکیج در غرب تهران ، تعمیر پکیج در شرق تهران ، تعمیر پکیج در شمال تهران و تعمیر پکیج در جنوب تهران توسط تعمیرکار حرفه ای پکیج صورت می پذیرد.

همچنین تعمیرکاران برای تعمیر پکیج در محل اگر نیاز به قطعه خاصی باشد از قطعات فابریک آن برند استفاده می کنند. در کاراسان تعمیرات و سرویس پکیج به همراه ضمانتنامه می باشد و می توانید اعتماد کامل داشته باشید.

کدهای خطای پکیج دیواری ایساتیس

  • خطای  E1 : افت فشار در مدار گرمایشی
  • خطای  E2 : عدم تشکیل شعله
  • خطای  E3 : خطا در NTC  گرمایشی
  • خطای  E4 : خطا در  NTC  مصرفی
  • خطای  E6 : انسداد دودکش
  • خطای  E7 : فعال شدن کلید حرارتی
  • خطای  E8 : عدم برقراری ارتباط بین برد اصلی و برد صفحه نمایش پکیج
  • خطای  E9 : لازم است محل جامپر S4 را تغییر دهید

____________________________

پیشنهاد مطالعه بیشتر:

تعمیر پکیج بوتان در غرب

تعمیر پکیج بوتان در جنوب

نمایندگی پکیج بوتان

____________________________

نکاتی در رابطه با حفظ و نگهداری پکیج دیواری ایساتیس درضمن استفاده

·        از قرار دادن پکیج در مجاورت اجاق گاز یا دیگر وسائل گرمازا بپرهیزید .

·        برای حفاظت از برد دستگاه در مقابل نوسانات ولتاژ برق ، حتماً از محافظ برق استفاده کنید .

·        دمای پکیج را چه در حالت آب‌گرم و چه در حالت رادیاتور ، از ۶۰ درجه بیشتر افزایش ندهید .

·        فشار بار پکیج ایساتیس را همیشه بالاتر از یک نگه‌ دارید .

·        نسبت به صداهای غیرعادی و یا چکه آب از پکیج ، حساس باشید و مشکل را جویا شوید .

·        فاصله‌ی مناسب پکیج از دیوارها و کابینت‌ها را رعایت کنید .

 

کاراسان گروهی متشکل از کارشناسان مجرب در زمینه تعمیر پکیج نمایندگی های مختلف از جمله نمایندگی پکیج بوتان و نمایندگی پکیج ایران رادیاتور آماده ارائه خدمات می‌باشد.

برای اطلاع از قیمت و هزینه سرویس پکیج در تهران و کرج و البرز می توانید به صورت رایگان برای مشاوره با کارشناسان کاراسان اقدام نمایید.

 

مطالب مفید:

تعمیر پکیج ایران رایاتور در شمال، تعمیر ماشین لباسشویی، تعمیر پکیج بوتان در شمال، تعمیر ماشین ظرفشویی، تعمیر کولر گازی، تعمیر پکیج، تعمیر یخچال، تعمیر پکیج ایران رادیاتور در غرب، تعمیر اجاق گاز، تعمیر ساید بای ساید، تعمیر اسپیلت، تعمیر لباسشویی، تعمیر پکیج در تهران، تعمیر ظرفشویی، تعمیر ظرفشویی در تهران، تعمیر پکیج بوتان، تعمیر ظرفشویی در کرج، تعمیر یخچال در تهران،تعمیر پکیج ایران رایاتور در شرق، تعمیر یخچال در کرج، تعمیر کولر گازی در کرج، تعمیر پکیج بوتان در شرق، تعمیر کولر گازی در تهران، تعمیر یخچال فریزر،تعمیر پکیج ایران رادیاتور، تعمیر ساید بای ساید در تهران، تعمیر پکیج ایران رادیاتور در جنوب، تعمیر پکیج بوتان در غرب، تعمیر پکیج بوتان در جنوب، نمایندگی پکیج بوتان

۷ دیدگاه دربارهٔ «تعمیر پکیج ایساتیس»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

به بالای صفحه بردن