تعمیر ماشین لباسشویی در صادقیه

تعمیر ماشین لباسشویی در صادقیه در سایت کارآسان به شرح می پردازیم

تعمیر ماشین لباسشویی در صادقیه

 

تعمیر ماشین لباسشویی در صادقیه

علاقه انسان به راحت و آسان‌ تر کردن زندگی روزانه از چند هزار سال گذشته شروع شد.

از دیرباز، انجام بعضی وظایف خیلی توان‌فرسا بود! یکی از این کارها، بدون تردید، شستن لباس‌ها است!

این کار در قدیم با دست و با استفاده آب چشمه‌ها یا رودخانه‌ها انجام می‌شد، ولی بتدریج با رشد تکنولوژی ماشین‌های لباسشویی به بازار عرضه شدند

که توجه فراوانی به آنها صورت گرفت. این روزها در هر خانه ماشین‌های لباسشویی یکی از کالاهای اساسی محسوب می‌شوند. تکنیسین کارآسان بابت تعمیر ماشین لباسشویی در صادقیه در کوتاه ترین زمان به محل شما اعزام می‌شود.

تعمیر ماشین لباسشویی در صادقیه

تعمیر لباسشویی

اگر تاکنون یکی از لوازم خانه شما نیز با مشکل مواجه شده باشد احیانا می‌دانید

که خراب شدن لباسشویی یکی از چالش‌های مهم به ‌حساب می‌آید! خرید لباس‌شویی‌های نو احتیاج به بودجه‌ی زیادی دارد و اغلب راه با صرفه‌ای تلقی نمی‌شود. یکی از راه‌های مقبول برای برخورد با این چالش،تعمیر ماشین لباسشویی است چون که افزون بر پرداخت هزینه‌ی اندک، مصرف‌گرایی را هم به حداقل می‌رساند.

 

چنانچه جهتتعمیر ماشین لباسشویی در صادقیه دیگر نقاط تهران به یک تعمیرکار خبره نیاز دارید، گزینه‌ی عالی برای شما کارآسان است. این مجموعه با دارا بودن متخصصان با تجربه و ماهر در کوتاه‌ترین زمان میسر لباسشویی شما را به بهترین روش تعمیر خواهد کرد.

 

عملکرد ضعیف لباسشویی و علل احتمالی آن

مشکلاتی که در لباس‌شویی‌ها مشاهده می‌شود گوناگون بوده و به قسمت‌های مختلف لباسشویی مرتبط است. در دنباله با چند اختلال متداول آشنا خواهیم شد.

تعمیر ماشین لباسشویی در صادقیه

تعمیر لباسشویی

لرزش ماشین لباسشویی

اغلب مردم فکر می‌کنند لرزش لباسشویی مسئله ای عادی است و برعکس نبود آن علامت ناکارآمدی لباسشویی است! چنانچه شما نیز به لرزیدن ماشین لباسشویی‌تان بی‌تفاوتید بایستی بدانید که این اتفاق طبیعی نیست

 

لرزیدن لباسشویی به چند علت متفاوت اتفاق میافتد که به دو دلیل متداول آن می‌پردازیم

 

تراز نبودن

ماشین‌های لباسشویی اکثرا دارای پایه‌های خودکار میباشند ولی بعضی نیز پایه‌های دستی دارند. تنظیم نبودن پایه‌ها از علل لرزش لباسشویی میباشد. این مشکل با تنظیم درست پایه‌ها برطرف خواهد شد.

 

بار نامتعادل شست‌وشو

گذاشتن بار اضافی در یک سمت لباسشویی آن را نامتعادل کرده و از علل ارتعاش لباسشویی هنگام کارکردن است. در برخی مواقع اضافه‌کردن یک پتوی مرطوب که وزن زیادی دارد، به همراه چند لباس خشک سبب این مشکل می‌شود. خوبتر است وسایل مرطوب را به طور همزمان با لباس‌های خشک به درون لباسشویی نریزید و یا تلاش کنید وزن را طوری تنظیم کنید که به یک طرف ماشین بار اضافی وارد نشود.

 

لباسشویی پرسروصدا

بیشتر ماشین‌های لباسشویی امکان دارد صدای خیلی کمی تولید بکنند، ولی اگر لباسشویی شما در هنگام شستن صدای بلند و آزاردهنده‌ای ایجاد می‌کند

بهتر است آن را نادیده نگیرید. بعضی از علل تولید سروصدا به ‌سادگی قابل‌ رفع هستند، اما اکثر دلایل که موجب می‌شوند

شما یک تجربه‌ی تلخ از شستن لباس‌ها با لباسشویی داشته باشید فقط به کمک تکنسین متبحر قابل‌حل است. کارآسان برای حل این مشکل در کنار شماست. دلایل احتمالی این سروصداها به شرح زیر است

 

روشن نشدن لباسشویی

چنانچه لباسشویی شما روشن نمی‌شود احتیاج نیست به فکر یک لباسشویی نو باشید! روشن نشدن لباسشویی امکان دارد به علت اختلال در سوکت، فیوز یا موتور باشد. برای نقص‌یابی درست دستگاه بهتر است از افراد ماهر در این زمینه استفاده کنید و لباسشویی خود را به ‌جای عوض کردن، با هزینه‌ای اندک، تعمیر کنید.

 

بابت برطرف کردن هر یک از موارد فوق با کارآسان تماس حاصل کنید و از مشاوره رایگان ما بهره‌مند شوید. در صورت عدم برطرف شدن مشکل به صورت تلفنی،

تعمیر ماشین لباسشویی در صادقیه به صورت حضوری در مکان شما انجام خواهد شد.

 

سروصدا در حین تخلیه‌ی آب

صدای بلند حین تخلیه در اکثر موارد به‌ سبب پمپ است. گرفته شدن فیلتر پمپ با پرز یا کرک جمع شده می‌تواند

لباسشویی شما را به یک دستگاه پرسروصدا مبدل کند! در این هنگام بهتر است از یک تکنسین بخواهید تا فیلتر پمپ شما را بررسی کند و در صورت گرفتگی به بر طرف کردن آن بپردازد.

تعمیر ماشین لباسشویی در صادقیه

پاره شدن لباس‌ها پس از شست‌وشو با لباسشویی

لباس‌ها یکی از بااهمیت ترین وسایل شخصی ما به‌شمار می‌آیند و پاره شدن آن‌ها تجربه‌ای خیلی ناخوشایند است خصوصا اگر پای لباس مورد علاقه‌مان در بین باشد! چندین علت متفاوت در پاره شدن لباس در لباسشویی، پس از شست‌وشو، اثرگذاراند که به آن‌ها می‌پردازیم

 

چسبیدن شوینده به لباس‌ها

اگر وزن ماشین لباسشویی خود را به‌ درستی به تعادل نرسانید و مقدار زیادی از البسه را به درون آن بیندازید، افزون بر ایجاد فرسوده شدن دستگاه، فضای کمی برای عمل مواد شوینده نگه می‌دارید و ساییدگی پیاپی آن‌ها به لباس، منتهی به پاره شدن لباس‌ها خواهد شد.

 

بیشتر بخوانید : تعمیر ماشین لباسشویی تعمیر لباسشویی

 

۵ دیدگاه دربارهٔ «تعمیر ماشین لباسشویی در صادقیه»

  1. سلام .آیا قطعات تعمیر شده توسط تعمیر ماشین لباسشویی در صادقیه ، دارای ضمانت هستند؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

به بالای صفحه بردن