تعمیر ظرفشویی جنرال الکتریک

 

تعمیر ظرفشویی جنرال الکتریک در سایت تعمیر لوازم خانگی  کاراسان

تعمیر ظرفشویی جنرال الکتریک

وقتی که ماشین ظرفشویی دچار مشکل می‌شود، ممکن است دچار استرس و نگرانی شوید اما شرکت کاراسان با آسان ترین راه ممکن جهت تعمیر ظرفشویی جنرال الکتریک این نگرانی را برطرف نموده است.

امروزه کارهای خانه با شاغل بودن افراد حاضر زیادتر از معمول به نظر می رسد. از این رو شست و شوی ظرف های غذا به صورت دستی علاوه بر زمان زیاد، کاری بسیار خسته کننده است.

بنابراین ماشین ظرفشویی از جمله لوازمی است که امروزه در بیشتر خانه‌ها یافت می‌شود و در واقع به یکی از کالاهای اساسی تبدیل شده است.

برای تعمیر ماشین ظرفشویی چه باید کرد؟

با توجه به قیمت بالای این وسیله، خراب شدن آن و خریدن مجدد، اندکی مشکل است. بنابراین با بهره مندی از خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک، می‌توان بسیاری از مشکلات ماشین ظرفشویی را رفع کرد.

البته پیدا کردن تعمیرکار حرفه ای و قابل اعتماد مسئله مهمی است. توصیه ی ما به شما انتخاب شرکت کاراسان برای تعمیر ظرفشویی جنرال الکتریک در کوتاه ترین زمان و با کمترین هزینه است.

اینکه ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک شما چه مدلی باشد و یا آن را از کجا خریده اید مهم نیست، تعمیرکاران مجرب کاراسان آماده ی ارائه ی بهترین خدمات در جهت رفع مشکل دستگاه شما با تعهد کامل می باشند.

تعمیر ظرفشویی جنرال الکتریک

حل مشکل ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک

در پایان یک روز پرکار یا بعد از یک مهمانی مفصل، ظروف را با عجله در دستگاه می چینید و دکمه استارت را می زنید تا در یک چشم به هم زدن ظروفی تمیز و درخشنده را به شما تحویل دهد، اما ناگهان عملکرد دستگاه جنرال الکتریک شما متوقف می شود.

اولین سوالی که از خود می پرسید این است که چرا ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک شما از کار افتاده و یا دچار ایراداتی شده است؟ پس از مواجهه با این مشکلات باید چه کرد؟

مرکز تخصصی و حرفه ای کاراسان با برخورداری از تکنسین های مجرب و کارآزموده در زمینه این دستگاه قادر به ارائه خدماتی همچون نصب، سرویس و  تعمیر ظرفشویی جنرال الکتریک در کمترین زمان و در محل درخواست شما عزیزان است.

تضمین خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران و استفاده از قطعات اصل در این مجموعه، همگی سبب شده تا مشتریان این مرکز در هر کجایی از تهران و یا شهرهای اطراف آن که باشند، پس از مشاهده چنین مشکلاتی به سرعت با شرکت کاراسان تماس بگیرند.

تعمیر ظرفشویی جنرال الکتریک

برد هوشمند ماشین ظرفشویی

ماشین های ظرفشویی جزو دستگاه های هوشمند تلقی می شوند. نحوه عملکرد این دستگاه به صورت دریافت دستورات از مدار برد الکترونیکی و ارسال آن ها توسط سنسورها، به بخش هایی مختلف از قطعات بوده که به این ترتیب به شستشو و ضد عفونی کردن ظروف می پردازد.

اما در این بین در اثر کارکرد مداوم با خرابی ها و آسیب هایی همچون فرسودگی قطعات و غیره روبه رو می شود و مصرف کننده را با نگرانی هایی همراه می سازد.

یکی از این دغدغه ها مربوط به تعمیرات اصولی و درست دستگاه جنرال الکتریک است.

تعمیر ظرفشویی جنرال الکتریک شما چه زمانی باید انجام شود؟

ماشین های ظرفشویی یکی از مهمترین وسایل آشپزخانه به شمار می‌روند که امروزه در مدل های مختلفی ساخته شده و دارای قابلیت های متعددی نیز می باشند.

ماشین های ظرفشویی که توسط شرکت جنرال الکتریک تولید شده اند، اگرچه از بهترین قطعات و بالاترین تکنولوژی برخوردار می باشند اما گاهی در کارکرد خود دچار مشکلات جزیی و یا جدی می شوند.

اگر بر روی ظرف‌هایی که درون ماشین ظرفشویی قرار می‌دهید خط و خش‌هایی را مشاهده کردید، ظروف شما پس از پایان کار ماشین ظرفشویی به طور کامل تمیز نشده بودند یا اگر پس از اتمام شست و شوی ظرف‌ها، متوجه شدید که از آن‌ها آب چکه می‌کند، بدون شک زمان تعمیر ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک شما فرا رسیده است.

در اینجا به چند نمونه از مشکلاتی که ممکن است برای ماشین های ظرفشویی جنرال الکتریک به وجود آید و نیازمند تماس با تعمیرکار حرفه ای و مجرب هستید اشاره می شود:

چرا آب ماشین ظرفشویی گرم نمیشه؟

گرم نشدن آب و یا عدم تولید بخار در ماشین ظرفشویی ممکن است ناشی از مشکل در المنت و یا گرم کننده پمپ دستگاه باشد و نیاز به بررسی و تعویض دارد.

چرا ظرف ها تمیز نمیشن؟

گاهی به دلیل کثیف بودن فیلتر و یا کاهش قدرت موتور، ظرف ها در داخل ماشین ظرفشویی تمیز نمی شوند. همچنین عدم چرخش نامناسب بازوهای آبپاش به دلیل مسدود شدن آنها توسط تکه های غذا هم می تواند علت این مشکل باشد. برطرف شدن این مشکل نیاز به بررسی و تعمیرات تخصصی دارد.

چرا دستگاه نشتی داره؟

این مشکل ممکن است به دلیل بسته نبودن درب ماشین ظرفشویی، سوراخ بودن کف دستگاه بر اثر زنگ زدگی و یا وجود مشکل در لوله های ورودی و خروجی آب باشد و تمام این موارد نیازمند سرویس و تعمیر ماشین ظرفشویی تخصصی است.

چرا روی ظروف لکه های سفید تشکیل میشه؟

خالی شدن ظرف نمک و یا بسته نشدن درب ظرف نمک می تواند باعث ایجاد شدن رسوب سفید رنگ بر روی ظروف و داخل دستگاه پس از انجام شستشو باشد و باید ظرف نمک پر شده و محفظه آن از نظربسته بودن بررسی شود.

چرا دستگاه ظرفشویی روشن نمیشه؟

این مشکل می تواند ناشی از خرابی برد کنترل اصلی دستگاه باشد و نیازمند سرویس و تعمیرات تخصصی است.

چرا آب داخل ماشین خالی نمیشه؟

اگر در پمپ تخلیه و یا مسیر خروجی آب از دستگاه مشکلی وجود داشته باشد، تخلیه آب از دستگاه دشوار خواهد شد در این حالت لازم است که پمپ دستگاه تعویض شده و انسداد مسیر خروجی آب برطرف شود.

تعمیر ظرفشویی جنرال الکتریک

چطور بوی بد ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک برطرف میشه؟

برای رفع این مشکل به این موارد توجه داشته باشید:

  • ذرات چربی از مواد غذایی در ماشین ظرفشویی باقی نمانده باشد.
  • بعد از هر چند بار کار کردن ماشین ظرفشویی، برای برطرف کردن بوی بد آن باید داخل بازوان اسپری کننده، لبه ی پایینی درب، صفحه ی صافی را بررسی شود.
  • بعد از اینکه این موارد را چک شد باید دستگاه را بدون وجود ظرف روشن کرده تا یک دور کامل کار کند.

 

علت صدای زیاد ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک چیه؟

پروانه های آبپاش را چک کنید شاید شکسته باشند و خراب شدن قطعه هایی مثل بلبرینگ ها و کاسه نمد و تیغه های آبپاش که مواد غذایی در آن گیر کرده باشد ممکن است باعث ایجاد صدا شوند.

چرا ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک آبگیری نمی کنه؟

در اولین گام باید میکروسوئیچ درب کنترل شود و از کامل بسته شدن درب اطمینان حاصل کنید و سپس چک کنید که پمپ و یا شیر برقی دچار نقص نشده باشد.

همین طور تایمر و شناور باید بررسی شود که همه این ها علت های آبگیری نکردن دستگاه است.

چرا ماشین ظرفشویی جنرال خشک نمی کنه؟

چیدمان ظروف، مرغوبیت مایع یا قرص شوینده و استفاده ی به اندازه از مواد شوینده در رفع این مشکل تاثیر زیادی دارد.

همچنین به هم ریختن تنظیمات و یا خرابی ترموستات و دریچه ها و المنت نیز، از دیگر مشکلاتی است که مانع خشک شدن ظروف پس از شستشو می شود.

تعمیر ظرفشویی جنرال الکتریک

چطور کمتر به تعمیر ظرفشویی جنرال الکتریک نیاز پیدا کنیم؟

مواردی که باید در رابطه با مواد بررسی شود:
  1. از نمک‌های اصلی و با کیفیت که مخصوص ماشین‌های ظرفشویی هستند استفاده نمایید.
  2. شوینده‌های مربوط به هر مدل ماشین ظرفشویی متفاوت بوده و در کیفیت‌های مختلی ارائه می‌شوند. بنابراین سعی کنید که از شوینده‌هایی که دارای کیفیت بالا بوده و همچنین متناسب با مدل و برند ماشین ظرفشویی شما هستند استفاده نمایید.
  3. مقدار ظروفی که در ماشین ظرفشویی قرار می دهید بیشتر از ظرفیت دستگاه نباشد.
  4. قبل از قرار دادن ظرف‌های کثیف خود در داخل ماشین ظرفشویی، سعی کنید که تا حد امکان ته مانده‌های موجود بر روی ظرف‌ها را از ظرف‌ها جدا کنید. شما با این کار موجب جلوگیری از مسدود شدن مسیر پمپ و دیگر شلنگ‌های دستگاه خواهید شد.
مواردی که باید در رابطه با دستگاه بررسی شود:
  1. فیلتر دستگاه را به طور منظم بررسی کرده و مرتباً تمیز نمایید.
  2. بروز نشتی در ماشین ظرفشویی مشکلی جدی به شمار می‌رود. بنابراین با مشاهده ی هرگونه نشتی جهت تعمیر ظرفشویی جنرال الکتریک خود اقدام کنید.
  3. برای هر مدل ماشین ظرفشویی برنامه‌های شست و شوی متفاوتی در نظر گرفته شده است. بنابراین سعی کنید که متناسب با میزان کثیفی ظرف‌های خود، برنامۀ شست و شوی مناسبی را برای شست و شوی ظرف‌های خود انتخاب کنید.
  4. در صورت بروز خرابی و پوسیدگی لاستیک و چفت درب ماشین ظرفشویی، سریعاً نسبت به بر طرف کردن این مشکل اقدام کنید. چراکه در این مواقع تعمیر ظرفشویی جنرال الکتریک امری بسیار مهم است.
  5. تمیزکاری و نظافت تمام بدنه داخل و بیرون دستگاه حائز اهمیت است زیرا مانع رشد باکتری ها و میکروب ها می شود بنابراین هر شش ماه یکبار دستگاه را جرمگیری کنید.
  6. بعد از اتمام کار ماشین ظرفشویی با یک پارچه خشک لاستیک دور درب را خشک کنید تا از پوسیدگی و رشد قارچ ها جلوگیری کند و درب دستگاه را تا چند ساعت باز بگذارید تا کاملا داخلش خشک شود.

ارور ها و کدهای خطا در ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک

در تمام مواقع زمانی که برای دستگاه مشکلی پیش می آید ارور ها و کدهایی را در صفحه نمایشگر نمایش می دهد تا از خرابی آن بخش اطلاع بدهد، در ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک هم به همین صورت است.

تعمیر ظرفشویی جنرال الکتریک

هزینه های سرویس و تعمیر ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک

در صورتی که با یکی از مشکلات یا خطاهای ذکر شده در بالا روبرو شدید، باید هر چه سریعتر با یکی از مراکز خدمات تعمیر ظرفشویی جنرال الکتریک تماس بگیرید و موضوع را پیگیری و رفع کنید.

شما می توانید به منظور تعمیر دستگاه خود مراحل زیر را انجام دهید:

  • تماس با شرکت کاراسان
  • مشاوره تلفنی با یکی از متخصصین شرکت که آموزش های لازم را در زمینه تعمیر ماشین ظرفشویی  دستگاه دریافت کرده است، به منظور مشخص شدن مشکل دستگاه.
  • در صورتی که مشکل جدی نباشد با راهنمایی کارشناسان ما شما خود قادر به رفع مشکل خواهید بود.
  • اعزام یکی از تعمیرکاران متخصص ظرف مدت حداکثر ۲ ساعت، در صورت برطرف نشدن مشکل و بنا به درخواست مشتری
  • انجام تعمیرات دستگاه جنرال الکتریک و خدمات و دریافت فاکتور

لازم به ذکر است که کلیه ی هزینه ها و قیمت قطعات بر اساس نرخ مصوب اتحادیه محاسبه شده و پس از کسر تخفیف‌های مورد نظر اخذ خواهد شد.

 

۳ دیدگاه دربارهٔ «تعمیر ظرفشویی جنرال الکتریک»

  1. تعمیر ظرفشویی جنرال الکتریک در کاراسان به خوبی انجام میگیرد من از خدمات این گروه راضی هستم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

به بالای صفحه بردن