تعمیر رادیاتور پره ای

تعمیر رادیاتور پره ای را قرار است در مطلب امروز سایت کارآسان بررسی کنیم. وسایل گرمایشی از اعضای بسیار ضروری اماکن با کاربری های مختلف به شمار میروند. عدم توجه به مشکلات ایجاد شده در وسایل مختلف خانه تبعات سنگینی خواهد داشت. این تبعات گاهی از شکل مالی پا فراتر گذاشته و با جان افراد بازی میکند. رادیاتور نیز به عنوان یک سیله گرمایشی دارای اهمیت خاصی از جهت تعمیر است. اگر شما نیز علاقه مند به دانست مطالبی در زمینه تعمیر رادیاتور پره ای هستید ادامه مطلب رو از دست ندهید.

بیشتر بخوانید : عیب یابی پکیج بوتان

بیشتر بخوانید : عیب یابی پکیج بوتان کلدا ونزیا

بیشتر بدانید : تعمیر کار پکیج بوتان در تهران

تعمیر رادیاتور پره ای

رادیاتور پره ای

رادیاتور پره ای یک وسیله مشهور در مکان های مختلف به منظور تامین نیاز های گرمایشی است. رادیاتور ها به فراخور کاربردشان دارای انواع مختلفی هستند که به شرح زیر اند:

رادیاتور آلومینیومی : این رادیاتور ها با قدرت رسانش بالا دارای توانایی بالا در انتقال گرما هستند. این رادیاتور ها در منازل بسیار زیادی دیده میشوند.

رادیاتور پنلی : متریال به کار رفته در ساختار این رادیاتور ها از جنس فولاد میباشد. در اماکن نیز شاهد استفاده از این رادیاتور هستیم.

رادیاتور شیشه ای : یکی از جذاب ترین نوع رادیاتور را میتوان نوع شیشه ای آن دانست. این رادیاتور ها نظیر یک تابلو به دیوار سازه مورد نظر وصل میشوند.

رادیاتور دکوراتیو : دیگر نوع رادیاتور را میتوان نوع دکوراتیو آن دانست. این رادیاتور ها هم برای تامین نیاز سازه به گرما مورد استفاده قرار میگیرند و نیز برای زیبا سازی محیط سازه استفاده میشوند. نام دکوراتیو را نیز به همین خاطر بر روی آن گذاشته اند.

بیشتر بخوانید : نمایندگی پکیج بوتان 

بیشتر بخوانید : علت خاموش نشدن پکیج ایرات رادیاتور

بیشتر بدانید : تعمیر پکیج بوتان مدل اپتیما

مارک های مختلف رادیاتور

در تولید هر کالایی کارخانه های مختلفی رقیب یک دیگر هستند. رادیاتور نیز از این قاعده مستثنی نیست و کارخانه های مختلفی با تولید بهترین محصولات خود مشغول رقابت با یکدیگر هستند.

مهمترین برند های تولید رادیاتور به شرح زیر است:

  • ایران رادیاتور
  • بوتان
  • لورچ
  • ایساتیس
  • پارس

بیشتر بخوانید : نمایندگی پکیج ایران رادیاتور 

بیشتر بخوانید : تعمیر پکیج در البرز

بیشتر بدانید : تعمیر پکیج در تهران

موارد مختلف بروز عیب در رادیاتور

موارد مختلفی سبب جلب توجه ما به خرابی رادیاتور میشود. مهمترین دلایلی را که به سبب آنها میتوانیم یک رادیاتور را خراب تلقی کنیم در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد. یکی از موارد خراب نشان داده شدن یک رادیاتور عدم گرم بودن با وجود روشن بودن است. دلایل مختلفی را میتوان علت کارنکردن رادیاتور دانست. یکی از عواملی که سبب کار نکردن شوفاژ میشود عدم هواگیری در فواصل زمانی منظم میشود. یکی دیگر از مشکلات مکرر درباره انواع رادیاتور نیز آب دادن رادیاتور است. این مشکل ریشه در سوراخ شدن رادیاتور دارد. گاها علت آب دادن شوفاژ را میتوان به علت اسیدشویی نامناسب دانست.

ممکن است برای افرادی که به دنبال برطرف کردن موقتی سوراخ شدن رادیاتور هستند استفاده از چسب سوراخ مناسب باشد. اما استفاده از چسب سوراخ را صرفا میتوان یک تسکین برای این مشکل دانست نه درمان کامل.

انواع مختلف رادیاتور پره ای

رادیاتور پره ای مانند بسیاری از کالاهای دیگر دارای انواعی است. شناخته شده ترین انواع رادیاتور پره ای به فراخور تعدا پره هایشان به شرح زیر است:

  • رادیاتور 3 پره ای
  • رادیاتور 5 پره ای 
  • رادیاتور 8 پره ای
  • رادیاتور 10 پره ای

البته این به این معنا نیست که تمام رادیاتور ها در دسته یکی از موارد فوق قرار میگیرند. به عنوان مثال در یک حمام ممکن است حتی 3 پره هم برای یک رادیاتور زیاد باشد. از طرفی دیگر ممکن است به خاطر بزرگی فضای یک اتاق حتی رادیاتور 15 پره ای نیز شاهد باشیم. رادیاتور های پره ای دارای یک مزیت نسبت به رادیاتور های پنلی هستند. این حسن وجود داشتن امکان زیاد یا کم کردن تعداد پره ها است. این امکان در رادیاتور های پنلی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید : تعمیر پکیج در کرج

بیشتر بخوانید : تعمیر پکیج در پونک

بیشتر بدانید : تعمیر پکیج

سوراخ شدن رادیاتور به عنوان یکی از عیوب پرتکرار در رادیاتور

سوراخ شدن رادیاتور را میتوان یکی از پرتکرار ترین مشکلات در واحد های مختلف دانست. آب دادن این وسیله را میتوان نشانه های سوراخ شدن شوفاژ دانست. در این باره باید گفت که فرد سرویس کار برای برطرف کردن مشکل آب دادن و سوراخ شدن شوفاژ ابتدا می بایست به بررسی و پیدا کردن محل سوراخ شدگی بپردازد. چنانچه سوراخ ابعاد کمی داشته باشد میتوان استفاده از چسب سوراخ را گزینه مناسبی دانست. اما اگر ابعاد سوراخ شدگی گسترده باشد شاید نیاز به تعویض کامل رادیاتور و یا دست کم تعویض لوله هایش وجود داشته باشد.

نشانه های بروز سوراخ شدگی در رادیاتور

ایجاد سوراخ در رادیاتور دارای نشانه هایی است که میخواهیم در این قسمت به آن بپردازیم. مهمترین علائم ایجاد سوراخ در ساختار پکیج به شرح زیر است:

  • احساس سردی پس از لمس رادیاتور
  • ایجاد صدای سوت مانند یا زوزه مانند در رادیاتور
  • کاهش فشار در پکیج
  • وجود داشتن نقاط سرد برروی شوفاژ
  • شیر های مختلف روی رادیاتور

بر روی رادیاتور ها سه عدد شیر وجود دارد. یکی از شیر ها به منظور هواگیری استفاده میشود این شیر که شیر تخلیه نام دارد در بالا یا پایین رادیاتور وجود دارد. شیر تنظیم رادیاتور که تنها یکبار تنظیم میشود نیز برای تعادل و تنظیم بازده شوفاژ طراحی شده است.

 


بیشر بخوانید :

تعمیر پکیج در تجریش

نمایندگی پکیج بوتان در صادقیه

تعمیر پکیج در کردان


 

استفاده از خدمات کارآسان در زمینه تعمیر رادیاتور پره ای

کارآسان بهترین ارائه دهنده خدمات در زمینه تاسیسات آماده ارائه خدمات تعمیرات در مورد وسایل خانگی شماست. اگر شاهد هرگونه عیبی در رادیاتور خود هستید و به دنبال افرادی با نهایت تخضص و مهارت و سابقه هستید وقت را تلف نکنید. متاسفانه عده ای به خاطر نگرانی هزینه های ناشی از تعمیرات بی توجه اند نسبت به تعمیرات وسیله خانگی خود. این اشتباه سبب فراتر رفتن خسارات از حالت مالی گاها به جانی میشود. کاراسان اماده خدمت رسانی به شما برای جلوگیری از بروز این مشکلات میشود.

 


بیشتر بخوانید :

نمایندگی پکیج بوتان در نارمک

تعمیر پکیج در پونک

تعمیر پکیج در کامرانیه


 

تعرفه دریافت خدمات تهران نورگیر در زمینه تعمیر رادیاتور پره ای

کارآسان خدمات تخصصی و با کیفیت خود را با مناسب ترین تعرفه ارائه میدهد. هزینه ارائه این خدمات به گونه ای است که در مقابل کیفیت و ظرافت انجام خدمات میتوان آن را به شدن ناچیز تلقی کرد.

 

مطالب مفبد :

تعمیر پکیج نمایندگی پکیج بوتان در نارمک ، تعمیر پکیج در پونک ، تعمیر پکیج در کامرانیه ،  تعمیر پکیج در تجریش  ، نمایندگی پکیج بوتان در صادقیه ، تعمیر پکیج در کردان ، نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در پیروزی ، تعمیر پکیج در جیحون ، تعمیر پکیج در تهرانپارس ، نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در تهرانپارس ، نمایندگی پکیج ایران رادیاتور

۳ دیدگاه دربارهٔ «تعمیر رادیاتور پره ای»

  1. یک هفته از تعمیر رادیاتور پره ای خانه ما گذشته ، هم کارتون خوب بود و هم نیروی خوب و صبوری برای تعمیر رادیاتور فرستادید.متشکرم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

به بالای صفحه بردن