تعمیر برد پکیج بوتان

در این مقاله به بررسی تعمیر برد پکیج بوتان در سایت کارآسان می‌پردازیم .

تعمیر برد پکیج بوتان

از اصلی‌ترین اجزای تشکیل دهنده‌ی پکیج بوتان دیواری ، برد دستگاه است . مرکز ارسال تمامی کدها و دستورات به اجزای مختلف پکیج ، برد دستگاه است . در واقع برد یک کیت کامپیوتری دارای بخش‌های پیچیده و مختلف است که بر کل سیستم ناظر است .

در صورت بروز هر گونه مشکل ، برد دستگاه با ارسال یک کد مخصوص آن مشکل ، خطا را اعلام می‌کند . پس طبیعی است که بروز مشکل در برد پکیج بوتان ، سبب از کار افتادن کلی پکیج می‌شود . در ادامه مقاله به تعمیر برد پکیج بوتان می‌پردازیم .

چگونه به عیب یابی پکیج دیواری بوتان خود بپردازیم ؟

عدم نگهداری و استفاده‌ی درست از پکیج و سرپیچی از سرویس دوره‌ای باعث می‌شود در طول زمان مشکلاتی برای پکیج به وجود آید . در صورت بروز مشکل در برد پکیج این مشکل ممکن است جزئی بوده و بدون نیاز به سرویس کار بر طرف شود . اما برخی مشکلات تخصصی‌تر بوده و نیاز به تعمیرکار پکیج دارد .

کاراسان گروهی متشکل از کارشناسان مجرب در زمینه تعمیر پکیج نمایندگی های مختلف از جمله نمایندگی پکیج بوتان و نمایندگی پکیج ایران رادیاتور آماده ارائه خدمات می‌باشد.

تعمیر برد پکیج بوتان

آیا برد دستگاه قابل تعمیر است یا باید تعویض شود ؟

برد پکیج بوتان دارای قطعاتی نظیر رله ، دیود و خارن است . درصورت عدم کارکرد درست دستگاه ، این قطعات نیاز به تعمیر یا تعویض دارند چرا که عملکرد دستگاه دچار خلل می‌شود . از آن جهت که برد قطعه‌ای حساس است ، تعمیر آن باید توسط متخصصین تعمیرات پکیج‌ها و آبگرمکن‌‌ها انجام شود تا آسیب بیشتری به دستگاه وارد نشود .

البته لازم به ذکر است که فرسودگی دستگاه بر اثر کارکرد زیاد قطعه نیز ممکن است پیش آید که مستلزم تعویض قطعه‌ی فرسوده است .

 


بیشتر بخوانید :

تعمیر پکیج در تجریش

نمایندگی پکیج بوتان در صادقیه

تعمیر پکیج در کردان


 

هزینه‌ی تعمیر برد پکیج بوتان

هزینه‌ی تعمیر پکیج با میزان آسیب وارده به آن ارتباط دارد . با در نظر گرفتن آسیب و زمان صرف شده برای تعمیر یا تعویض دستگاه این قیمت محاسبه می‌شود . همچنین در صورت تعویض قطعه ، بسته به قیمت آن قطعه هزینه متفاوت‌ خواهد بود .

تعمیر برد پکیج بوتان

تعمیر پکیج

در تعمیرگاه  کاراسان تعمیر پکیج در غرب تهران ، تعمیر پکیج در شرق تهران ، تعمیر پکیج در شمال تهران و تعمیر پکیج در جنوب تهران توسط تعمیرکار حرفه ای پکیج صورت می پذیرد.

همچنین تعمیرکاران برای تعمیر پکیج در محل اگر نیاز به قطعه خاصی باشد از قطعات فابریک آن برند استفاده می کنند. در کاراسان تعمیرات و سرویس پکیج به همراه ضمانتنامه می باشد و می توانید اعتماد کامل داشته باشید.

 


بیشتر بخوانید :

نمایندگی پکیج بوتان در نارمک

تعمیر پکیج در پونک

تعمیر پکیج در کامرانیه


 

برخی خرابی‌های رایج پکیج بوتان و راهکارهایی برای تعمیر پکیج

  • اتوماتیک کار نکردن دستگاه

از علل این اتفاق می‌توان به هوای سرد و دیر روشن شدن پکیج اشاره کرد . زیرا در هوای سرد ، پکیج به دمای واقعی خود نمی‌رسد .

اگر مشکل این نبود ممکن است ایرادی در سنسور دمای دستگاه یعنی NTC   به وجود آمده باشد .

  • سروصدای زیاد دستگاه پکیج

از مشکلات ایجاد شده برای پکیج‌ها در مرور زمان ، سروصدای آن‌هاست . اگر کارکرد دستگاه بدون ایراد باشد و تنها صدای آزار دهنده تولید کند ، یکی از قطعات دستگاه به درستی کار نمی‌کند .

البته کاهش فشار آب ورودی نیز ممکن است باعث ایجاد سروصدای پکیج شود . کاهش فشار آب ، بالا رفتن شعله‌ی پکیج را در پی دارد و این امر باعث فشار آمدن به دستگاه و سروصدای زیاد آن می‌شود .

  • زرد بودن رنگ شعله‌ی پکیج بوتان

زرد بودن رنگ شعله‌ی پکیج هنگام سوختن ممکن است باعث مشکلاتی نظیر سرد شدن آب شود . این مشکل به برخی دلایل به وجود می‌آید مانند مسدود شدن راه دودکش ، دود گرفتن مبدل حرارتی و کثیفی شعله و…

  • جرقه نزدن و روشن نشدن پکیج بوتان

مشکل جرقه نزدن پکیج دلایلی نظیر قطعی گاز ، مصرف نادرست گاز پکیج و یا خرابی برد الکتریکی و… دارد .

 

کاراسان گروهی متشکل از کارشناسان مجرب در زمینه تعمیر پکیج نمایندگی های مختلف از جمله نمایندگی پکیج بوتان و نمایندگی پکیج ایران رادیاتور آماده ارائه خدمات می‌باشد.

برای اطلاع از قیمت و هزینه سرویس پکیج در تهران و کرج و البرز می توانید به صورت رایگان برای مشاوره با کارشناسان کاراسان اقدام نمایید.

 

مطالب مفبد :

تعمیر پکیج نمایندگی پکیج بوتان در نارمک ، تعمیر پکیج در پونک ، تعمیر پکیج در کامرانیه ،  تعمیر پکیج در تجریش  ، نمایندگی پکیج بوتان در صادقیه ، تعمیر پکیج در کردان ، نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در پیروزی ، تعمیر پکیج در جیحون ، تعمیر پکیج در تهرانپارس ، نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در تهرانپارس ، نمایندگی پکیج ایران رادیاتور

۳ دیدگاه دربارهٔ «تعمیر برد پکیج بوتان»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

به بالای صفحه بردن