تعمیر پکیج پونک

تعمیر پکیج در پونک از خدمات تعمیرگاه کاراسان است که تعمیرات برای ساکنان منطقه غرب تهران و پونک ارائه می شود. از نگرانی‌های ساکنان این مناطق از تهران دریافت خدمات تعمیرات پکیج دیواری و زمینی در کمترین زمان ممکن است.

خدمت تتعمیر پکیج در پونک  آماده شده‌است تا در هر زمان و هر فصلی از سال به تعمیرات پکیج دیواری اعم از هر برند و هر نوعی نیاز داشتید دسترسی راحت و آسان داشته‌باشید.

در تعمیرگاه کاراسان تعمیر پکیج در غرب تهران ، تعمیر پکیج در شرق تهران ، تعمیر پکیج در شمال تهران و تعمیر پکیج در جنوب تهران توسط تعمیرکار حرفه ای پکیج صورت می پذیرد.

پکیج دیواری از بهترین سیستم‌های گرمایشی در حال حا محسوب می‌شود؛ زیرا برای نصب پکیج دیواری نیازی به بخاری و لوله کشی گاز ندارید و برای هر اتاق بخاری جداگانه و دودکش نیازی نیست.

پکیج دیواری فضای زیادی نیاز ندارد و می توان آن را گوشه ی از اشپزخانه و یا بالکن خانه نصب کرد.  این دستگاه آب گرم مورد نیاز را برای حمام‌کرده و شستشوی ظروف تأمین می‌کند و با استفاده از آب گرمی که درون لوله‌ها جریان دارد، زمستان‌های سرد را به گرمایی لذت بخش تبدیل می‌کند.

در تعمیرگاه کاراسان انواع برندهای پکیج از جمله تعمیر پکیج دیواری ایران رادیاتور ، تعمیرات پکیج دیواری بوتان ، تعمیرات پکیج وایلانت و… انجام می گیرد.

اگر در هر منطقه جایی از پونک سکونت دارید و در استفاده از پکیج دیواری اختلالی در عملکرد آن رخ دهد پکیج دیواری آب را به خوبی گرم نمی‌کند و آب برای استفاده سرد است.

انجام کلیه خدمات پکیج دیواری و زمینی از قبیل سرویس پکیج در پونک ،تعمیر پکیج در پونک ، نصب پکیج در پونک و تعویض قطعات پکیج در پونک را به کاراسان بسپارید تا در کمترین زمان ممکن تعمیرکار پکیج در محل شما حاضر شود و به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای به عیب یابی و رفع آن بپردازد.

تعمیرگاه کاراسان تعمیر پکیج در پونک را راه اندازی‌کرده است

تا شهروندان آن منطقه مشکلی از بابت دریافت خدمات سرویس، عیب یابی و تعمیر پکیج در پونک نداشته‌باشند.

زیرا در صورتی که در این محل شعبه‌ای برای ارائه خدمات مورد نظر مشتریان وجود نداشته‌باشد، باید پکیج دیواری را تا نزدیک­ترین شعبه حمل کنند و یا ساعت ها دسترسی به آب گرم نداشته‌باشید تا تعمیرکار از دورترین نقطه خود را برساند که نیازمند صرف زمان و هزینه زیادی می باشد.

اگر برای سرویس ، تعمیر و نصب پکیج در کرج یا سرویس ، تعمیر پکیج پونک و نصب پکیج در البرز در جستجوی تعمیرکار حرفه ای هستید

با تعمیرگاه کاراسان تماس بگیرید و با کارشناسان در زمینه مشکل پکیج خود مشاوره نمایید.

هنگام خراب شدن قطعات پکیج یا نشتی لوله آب پکیج ، رادیاتور و شوفاژها سرد می شوند. سرد شدن رادیاتورها در زمستان یعنی دردسر بزرگ برای شما و به وجود آمدن صدها مشکل دیگر. پس بهتر است سریعا یک تعمیرکار پکیج دیواری متخصص در پونک پیدا کنید.

اگر در تهران یا کرج و البرز ساکن هستید و نیاز به تعمیرکار پکیج دیواری در محل پونک یا غرب تهران برای انجام تعمیرات دارید، می توانید از کاراسان کمک بگیرید.

تعمیرگاه کاراسان برای رفع مشکل و ایرادات پکیج دیواری در کمترین زمان ممکن به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی با استفاده از تعمیرکاران حرفه ای و متخصص می باشد.

تعمیر پکیج پونک

متخصص پکیج دیواری در پونک خدماتی همچون نصب ، سرویس و تعمیر پکیج دیواری در محل و منزل در منطقه غرب تهران شما بر اساس اصول استاندارد و حرفه ای انجام می دهد. تعمیرات انواع برندهای پکیج دیواری در پونک انجام می شود.

برای جلوگیری از اتلاف هزینه و انرژی و وقت خود و همچنین جلوگیری از خسارات جبران ناپذیر و پرهزینه از سپردن پکیج دیواری مشکل دار خود به تعمیرگاه غیرمتخصص خودداری کنید.

تعمیرکار پکیج دیواری کاراسان پس از اتمام خدمات و تعمیرات به همراه فاکتور ضمانتنامه ای معتبر به مشتری می دهد تا از نظر کیفیت خدمات مشتری خیالی آسوده‌داشته باشد.

برای اطلاع از قیمت و هزینه سرویس و تعمیر پکیج در پونک تهران و کرج و البرز می توانید به صورت رایگان برای مشاوره با کارشناسان کاراسان اقدام نمایید.

مشکلات عمده ایجاد شده در تعمیر پکیج پونک :

  • کم‌‌‌بودن گرمای رادیاتورها
  • افت بار پکیج
  • پکیج انفجاری روشن می شود
  • سرد گرم شدن اب پکیج

در صورت به روز هر یک از مشکلات نیز می توانید با نمایندگی تعمیر پکیج در پونک ( زیر مجموعه کار آسان ) تماس بگیرید . و به راحتی مشکلات خود را حل کنید.

البته بهتر است قبل از تماس ، برای صرفه جویی در وقت و هزینه های خود ، کارهای راحتی که ممکن است سبب عدم کارکرد بهینه پکیج شده‌باشد . و امکان تصحیح توسط خود شما را دارد جک بفرمایید. برای این منظور ابتدا مطمن شوید که بار پکیج از یک بالاتر باشد . گاهی مشکل به وجود آمده به دلیل مشکل در برق رسانی به پکیج است پس پریز برق ، سه راهی و … را چک کنید و از سلامت آن مطمن شوید.

اگر در کم‌بودن گرمای شوفاژ مشکل دارید . از هوا نداشتن آن ها مطمن شوید . در صورت وجود هوا در شوفاژ ، از گرم‌شدن و کارکرد بهینه آن جلوگیری می شود.

تعمیر پکیج در پونک

قطعات تشکیل‌دهنده پکیج

شیر سه راهی:

فرآیند گرم شدن رادیاتور و آب گرم در پکیج به صورت اولویت بندی است. در زمستان ها که رادیاتور ها روشن است. هنگامی که شیر های آب گرم باز می شود و آب گرم نیاز است ،  شیر سه راهی به صورت موقت مسیر حرکت آب گرم را به سمت رادیاتورها مسدود می کند و به این صورت جریان آب گرم به سمت لوله های آب هدایت می شود. پس از بستن شیر آب گرم ، مسیر آب به حالت قبل باز می گردد.

مشعل:

مشعل با تامین هوای مورد نیاز خود از محل اتصال دودکش روشن می شود.

شیر کنترل گاز :

این قطعه با تغییر در جریان ورودی گاز شعله دستگاه را تنظیم می کند. در صورتی که پیلوت خاموش شود ، شیر کنترل گاز بلافاصله جریان گاز را قطع می کند و ایمنی دستگاه این گونه تضمین می شود.

فلوسوئیچ  :

وقتی آب گرم باز می شود این داخل این راه حرکت می کند و در نهایت باعث روشن شدن مشعل می شود. این سوئیچ در محل عبور جریان آب سرد قرار دارد.

تعمیر پکیج پونک

سنسور حرارتی :

در صورت تغییر فشار آب گرم از میزان مورد نیاز ، سنسور فعال می شود و عملکرد دستگاه کنترل خواهد شد.

پمپ سیرکولاتور آب گرم :

به جریان انداختن آب گرم به لوله های انتقال دهنده و رادیاتورها توسط پمپ سیرکولاتور انجام می شود.

برد کنترل الکترونیک :

توسط این برد  شیر کنترل گاز، شیر سه راهی و پمپ مدار گرم‎کننده  کنترل می شود.

کلید کنترل فشار آب :

فشار آب داخل دستگاه باید بیشتر از ۴۵ صدم بار باشد. این تنظیم فشار توسط کلید کنترل انجام می شود.

کلید ایمنی حرارت :

این کلید دما را در یک حد مشخص و ایمن نگه می دارد. اگر دما در پکیج از ۱۱۰ درجه سانتی گراد بیشتر شود، این کلید فعال شده و شعله را خاموش می کند .

پمپ :

توسط پمپ ، آب گرم در مسیر رادیاتور ها  به حرکن در می آید. پمپ در این فرآیند نقش منبعی برای تامین انرژی برای به جریان انداختن آب است.

تعمیر پکیج پونک
تعمیر پکیج پونک

مراحل خدمت رسانی تعمیر پکیج پونک

پس از تشخیص مشکل و یا عدم کارکرد پکیج و تماس با نمایندگی تعمیر پکیج در پونک . تکنسین های ماهر به محل مورد نظر شما اعزام می شوند. در ابتدای هر کاری تکنسین به دقت تمام قسمت های پکیج را با توجه به توضیحات شما از مشکل به وجود‌آمده ، بررسی و چک می کنند.

پس از  بررسی کلی  تشخیص مشکل به وجودآمده ، حدود هزینه ای که برای تعمیر و یا تعویض قطعات مورد نیاز است به شما اعلام می گردد و در صورت توافق و کسب اجازه ، مراحل بعدی انجام می شود.

در مرحله بعدی یعنی پس از تشخیص خرابی و ایراد های موجود ، در ابتدا سعی می شود برای کاهش هزینه ها قطعات تعمیر شود . زیرا تعویض قطعه معمولا از تعمییر آن هزینه بر تر است. البته در صورت نیاز خرابی کامل قطعه مورد نظر و نیاز حتمی به تعویض آن نیز ، تعمیرکاران قطعات با کیفیت و اصل را در اختیار شما قرار خواهند داد. در کاراسان تعمیر پکیج در پونک و سرویس پکیج به همراه ضمانتنامه می باشد و می توانید اعتماد کامل داشته باشید.

 

تا در اسرع وقت تعمیرکاران و سرویسکاران مجرب کاراسان برای عیب یابی و تعمیر پکیج دیواری در پونک به یاری شما بشتابند

تعمیر پکیج در پونک

انواع پکیج

 

انواع پکیج

پکیج‌های گرمایشی از نظر نحوه قرار گرفتن و نصب به دو نوع تقسیم می­شوند:

1- پکیج دیواری.

2- پکیج زمینی.

پکیج‌های گرمایشی از نظر نوع سوخت مصرفی به چهار نوع تقسیم می‌شوند:

چهار نوع از پکیج های گرمایشی عبارتند از:

1- پکیج گازسوز (دیواری و زمینی بدون صدا ).

2- پکیج گازوئیل سوز(زمینی با قابلیت نصب در موتورخانه یا انباری خارج از واحد مسکونی )،

این نوع پکیج عمدتاً در ویلا­ها و ساختمان­های تجاری و تفریحی مورد استفاده قرار می­گیرند و برای تعمیر پکیج باید از یک متخصص خبره کمک بگیرید.کارشناسان ما در کارآسان در همه ی شعب از جمله تعمیر پکیج پونک از عهده ی این امر به درستی بر می آیند.

3- پکیج دوگانه‌سوز (زمینی با قابلیت نصب در موتورخانه یا انباری خارج از واحد مسکونی )،

این نوع پکیج ­ها همانند پکیج ­های گازوئیل سوز در ساختمان­های بزرگ که دارای موتورخانه یا انباری می­باشند مورد استفاده قرار می­گیرند.

4- پکیج برقی (دیواری و زمینی بدون صدا ).

مزایای پکیج

از مزایای پکیج­ها که در ساختمان­ها مورد استفاده قرار می­گیرند می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

1- صرفه اقتصادی، کاهش هزینه­ ها

2- با توجه به طراحی مناسب میزان فضای زیادی از ساختمان را اشغال نمی­کند.

3- پکیج ­ها علاوه بر راندمان مناسب دارای ایمنی بالایی می­باشند.

4- سرویس ، نگهداری و تعمیر پکیج راحتتر است

5- استقلال سیستم گرمایشی واحدهای ساختمانی از یکدیگر.

6- حذف لوله­ کشی­ های گسترده در ساختمان­ها.

عملکرد پکیج ­ها در طول سال

پکیج ­ها دارای دو نوع عملکرد می ­باشند که عبارت­ند از:

1- تأمین آب گرم مصرفی جهت استحمام و شستشو ظروف، لباس و…

2- تأمین آب گرم برای سیستم گرمایشی

در آخر

این عملکردها از طریق برد الکتریکی پکیج کنترل می­شود، در فصول سرد سال پکیج علاوه بر تأمین آب گرم مصرفی، آب گرم رادیاتورهای سیستم گرمایشی را نیز تأمین می ­نماید. در فصول گرم و معتدل وظیفه پکیج تنها تأمین آب گرم مصرفی و بهداشتی است. به‌عبارت‌دیگر هر زمانی که نیاز به آبگرم باشد با باز کردن شیر آب گرم مصرفی، پکیج به‌صورت خودکار مشعل را روشن می‌کند و هم‌زمان با قطع مصرف آب و بستن شیر آب­گرم مشعل پکیج خاموش می­شود.

سوالات متداول

تعمیرکار پکیج در چه ساعتی جهت تعمیرات به منزل ما مراجعه می کند ؟

ساعت حضور تعمیرکار با خود شما هماهنگ خواهد شد.

رسوب زدایی چه تاثیری بر کارکرد پکیج دارد؟

رسوب زدایی عملی است که باید مرتبا انجام شود تا رسوب ها راه لوله ها را نبندند و راندمان پکیج را پایین نیاورند.

چرا پکیج آب را گرم نمی کند؟

دلایل مختلفی دارد . بهتر است از تعمیرکاری ماهر کمک بگیرید.

علت آب دهی پکیج چیست ؟

ابجاد سوراخ و پوسیدگی در شلنگ هایی که به پکیج متصل است و هم چنین ایجاد ترک و خرابی در اتصالات و … باعث نشت آب می شود.

درخواست نصب، سرویس و یا تعمیرات لوازم خانگی خود را به صورت آنلاین ثبت کنید تا کارشناسان کاراسان در سریعترین زمان ممکن جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

به بالای صفحه بردن